Λοιπόν μπήκε motorkote σε διαφορικά , σαμάν , βοηθητικό, και κινητήρα.
Οι διαφορές σε κατανάλωση δεν μπορώ να πω ότι είναι άξιες αναφοράς και σε καμία περίπτωση δεν γίνονται τόσο αντιληπτές από τον οδηγό, ώστε να μπορεί να ορίσει το ποσοστό μείωσης.
Εκεί που κατάλαβα διαφορά είναι στην ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου, το οποίο έγινε πιο αθόρυβο ,όπως συμπέρανα μετά από το τεστ που έκανα σε απόμερο δρόμο με σβηστή μηχανή και νεκρά. Σε γενικές γραμμές το σαμάν μαλάκωσε λίγο και η μηχανή αργεί πιο πολύ να ζεσταθεί τις κρύες μέρες.
Η κατανάλωση στο τελευταίο μου ταξίδι στην λίμνη πλαστήρα κυμάνθηκε περίπου στα 500 χιλιόμετρα μέχρι την ρεζέρβα. Το αμάξι φοράει ΑΤ σε νορμάλ διαστάσεις.