Έφαγα ένα δεν. Το σωστό είναι πως δεν ξέρω αν μπορούμε....
Αυτό που θέλω να πω είναι πως η οικονομική οδήγηση που θεωρώ πως κανώ εγώ ή ο οποιοσδήποτε άνθρωπος μπορεί να απέχει παρασάγκας από το τι είναι πράγματι οικονομικό. Παράγοντες δηλαδή όπως το σημείο αλλάγης σχέσης, το πως επιταχύνουμε, αν αφήνουμε να ρολάρει το αμάξι, πως φρενάρουμε και και και... που κάνουν σημαντική διαφορά στην κατανάλωση χωρίς ένδειξη άμεσης κατανάλωσης δεν μπορούμε να τα γνωρίζουμε και προφανώς να τα σταθμίσουμε ενώ προφανώς κάθε άνθρωπος το κάνει με διαφορετικό τρόπο.
πχ ας πούμε πως έχουμε δύο όμοια jimny, πως αλλάζουμε και οι δύο στις 3000rpm κάθε ταχύτητα και κάνουμε την ίδια διαδρομή. Αν εγώ φτάνω στις 3000rpm με τέρμα γκάζι και ξεκινώ και σαν κάγκουρας, και εσύ επιταχύνεις με 1/4 του γκαζιού δεν θα έχουμε ίδια κατανάλωση. Από τη στιγμή που δεν έχουμε ένδειξη στιγμιαίας (ούτε καν μέσης) δεν θα ξέρουμε καν τι γίνεται. Όταν βρεθούμε όμως στο βενζινάδικο θα δούμε πόσο κάψαμε και δεν θα είναι ίδια ποσότητα. Όμως δεν θα οφείλεται ούτε στο αμάξι, ούτε στα λάστιχα, ούτε και στο ("οικονομικό") σημείο αλλάγης ταχύτητας, αλλά καθαρά στο τρόπο οδήγησης-ανθρώπινο παράγοντα.