Ενας αλλος λογος για γκουπ-γκουπ παρουσιαστηκε στο δικο μου και βρεθηκε μετα απο 7 ωρες πειραματων .Ο ηχος ειναι σαν των ρουλεμαν οταν τα φτυσουν. Μιλαω για το ελατηριο του κατανεμητη πεδησης πισω στον αξονα. Αυτο λογω ψηλωματος-λασπης κτλ ειχε ξεραθει και εβγαζε θορυβο σε καθε ανωμαλια του δρομου (και του ασφαλτινου) και λογω αξονα ο ηχος μεταφεροταν παντου. Κανονικα πρεπει να μπει αποστατης στο ελατηριο αμα ψηλωσει το αμαξι . Τελικα ο μηχανικος απλα το επνιξε στο γρασο και σταματησε. Νομιζω οτι στα abs αυτο το ελατηριο δεν υπαρχει καθολου.