Αποστολέας Θέμα: Jimny - ψυγείο και προβλήματα  (Αναγνώστηκε 32442 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: ’ντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Jimny - ψυγείο και προβλήματα
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 27, 2006, 21:39 »
lol lol σωστος :)
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος kostas_preveza

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 37
  • www.jimnyclub.com
Απ: Jimny - ψυγείο και προβλήματα
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 15, 2006, 17:06 »
Δυστυχώς το σύστημα ψύξης από το jimny  πάσχει !!Ήμουν παθόν δύο φορές !
Πέρυσι τον Αύγουστο με A/C και κάποια ταχύτητα σε εθνική έβγαζε ζεστό αέρα ,κοιτάζω θερμοκρασία στο κόκκινο, σταματώ! Με καλοριφέρ πλέον ανοιχτό για να αυξήσω το κύκλωμα μου και γέμισμα ψυγείου με νερό φτάνω στην Suzuki ! 
Αλλαγή βεντιλατέρ, αντλίας νερού , θερμοστάτη , καθαρισμός ψυγείου και αφού ήμουν στα έξοδα και στα km αλλαγή ιμάντες !Έμαθα ότι αν το ζόριζα θα μου έσπαγε το καπάκι της μηχανής το οποίο μπορεί να συμβεί και στο άσχετο …τους ψυχρούς μήνες λόγο συστολής –διαστολής !Ήμουν παρόν σε περιστατικό με συνάδερφό μου που αναγκάστηκε να αλλάξει έτσι μηχανή !
Φέτος πριν από 15 μέρες , σε τακτικό servis θέλησα να αλλάξω αντιψυκτικό στην Suzuki!Αποτέλεσμα να μυρίζει η μηχανή και θερμοκρασία να ανεβαίνει.
Πρώτη αντίδραση Suzuki ,..αλλαγή θερμοστάτη. Αντέδρασα  εφόσον δεν ήξεραν αν έτσι θα λυνόταν το πρόβλημα μου ή θα προχωρούσαν  και σε άλλες εκκαθαρίσεις  ανταλλακτικών. Να μη σας  κουράζω , ήθελε εξαέρωση την οποία δεν την έχουν κάνει σωστά πάλι ,,,μετά την αλλαγή του αντιψυκτικού !!Κάποια στιγμή θα ακολουθήσω την συμβουλή του φίλου μας  Μιχάλη να την κάνω μόνος μου!
Σας ευχαριστώ για την φλυαρία μου…
(Υ.Γ:Είναι κρίμα να ξεκινάς εκδρομή και να γυρνάς με σπασμένη μηχανή  ή  να  έχεις  το φόβο της  υπερθέρμανσης  .
Αυτό το υγρό που σκορπάς τα  σωματίδια (Ηλεκτρόλυση ) που το ζητάμε και πώς …
Στάθηκα  δύο φορές τυχερός και δεν ξέρω για την επόμενη αν το προλάβω…)

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: ’ντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Jimny - ψυγείο και προβλήματα
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 16, 2006, 14:00 »
πες μας τι μοντελο εχεις.
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος kostas_preveza

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 37
  • www.jimnyclub.com
Απ: Jimny - ψυγείο και προβλήματα
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 16, 2006, 19:18 »
Ειναι metαl top μοντέλο 12/1999, με 100.000 km περίπου!Βγήκε κάποια σειρά με πρόβλημα;;

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: ’ντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Jimny - ψυγείο και προβλήματα
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 17, 2006, 21:48 »
κατι ειχα ακουσει για τα 8V αλλα νομιζω οτι απλα σου ετυχε..... θελει προσοχη το συστημα ψυξης και καλη συντηρηση... για ολα τα αυτοκινητα ;)
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: ’ντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Jimny - ψυγείο και προβλήματα
« Απάντηση #20 στις: Οκτώβριος 18, 2006, 15:54 »
Δεν υπάρχουν Jimny 8V... Όλα είναι 16βάλβιδα, με διαφορά στους εκκεντροφόρους, G13BB με μονό, M13A με διπλό.
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος apla

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: ’ντρας
Απ: Jimny - ψυγείο και προβλήματα
« Απάντηση #21 στις: Οκτώβριος 18, 2006, 20:40 »
Δυστυχώς το σύστημα ψύξης από το jimny  πάσχει !!Ήμουν παθόν δύο φορές !
Πέρυσι τον Αύγουστο με A/C και κάποια ταχύτητα σε εθνική έβγαζε ζεστό αέρα ,κοιτάζω θερμοκρασία στο κόκκινο, σταματώ! Με καλοριφέρ πλέον ανοιχτό για να αυξήσω το κύκλωμα μου και γέμισμα ψυγείου με νερό φτάνω στην Suzuki ! 
Αλλαγή βεντιλατέρ, αντλίας νερού , θερμοστάτη , καθαρισμός ψυγείου και αφού ήμουν στα έξοδα και στα km αλλαγή ιμάντες !Έμαθα ότι αν το ζόριζα θα μου έσπαγε το καπάκι της μηχανής το οποίο μπορεί να συμβεί και στο άσχετο …τους ψυχρούς μήνες λόγο συστολής –διαστολής !Ήμουν παρόν σε περιστατικό με συνάδερφό μου που αναγκάστηκε να αλλάξει έτσι μηχανή !
Φέτος πριν από 15 μέρες , σε τακτικό servis θέλησα να αλλάξω αντιψυκτικό στην Suzuki!Αποτέλεσμα να μυρίζει η μηχανή και θερμοκρασία να ανεβαίνει.
Πρώτη αντίδραση Suzuki ,..αλλαγή θερμοστάτη. Αντέδρασα  εφόσον δεν ήξεραν αν έτσι θα λυνόταν το πρόβλημα μου ή θα προχωρούσαν  και σε άλλες εκκαθαρίσεις  ανταλλακτικών. Να μη σας  κουράζω , ήθελε εξαέρωση την οποία δεν την έχουν κάνει σωστά πάλι ,,,μετά την αλλαγή του αντιψυκτικού !!Κάποια στιγμή θα ακολουθήσω την συμβουλή του φίλου μας  Μιχάλη να την κάνω μόνος μου!
Σας ευχαριστώ για την φλυαρία μου…
(Υ.Γ:Είναι κρίμα να ξεκινάς εκδρομή και να γυρνάς με σπασμένη μηχανή  ή  να  έχεις  το φόβο της  υπερθέρμανσης  .
Αυτό το υγρό που σκορπάς τα  σωματίδια (Ηλεκτρόλυση ) που το ζητάμε και πώς …
Στάθηκα  δύο φορές τυχερός και δεν ξέρω για την επόμενη αν το προλάβω…)


Μας αγχώνεις...!Καλύτερα όμως για να μπορόυμε να αποφευγουμε άσχημες καταστάσεις!Την αλλαγή παραφλού σε ποια αντιπροσωπεια την έκανες?Μετά τν αλλαγη αρχισε να μυρίζει η μηχανή?Για ποιο λόγο ζήτησες να κάνεις αλλαγή παραφλου...παρατηρησες κατι που δεν σου άρεσε η απλά για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο?thnx

Αποσυνδεδεμένος apla

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: ’ντρας
Απ: Jimny - ψυγείο και προβλήματα
« Απάντηση #22 στις: Οκτώβριος 18, 2006, 20:51 »
Επισης είναι φυσιολογικό να υπάρχει μικρή κατανάλωση αντιψυκτικού πχ περίπου 1,4cm στο δοχείο αντιψυκτικού μετα απο 3,5 χρόνια?

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: ’ντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Jimny - ψυγείο και προβλήματα
« Απάντηση #23 στις: Οκτώβριος 18, 2006, 22:16 »
Δεν υπάρχουν Jimny 8V... Όλα είναι 16βάλβιδα, με διαφορά στους εκκεντροφόρους, G13BB με μονό, M13A με διπλό.

σωστος, διορθωνω ;)
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος kostas_preveza

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 37
  • www.jimnyclub.com
Απ: Jimny - ψυγείο και προβλήματα
« Απάντηση #24 στις: Οκτώβριος 19, 2006, 16:25 »
Το παραφλού το άλλαξα όπως και την προηγούμενη φορά  στην αντιπροσωπεία
της suzuki . Το άλλαξα για προληπτικούς λόγους ! Νομίζω το αλλάζουν κάθε δύο χρόνια! Όσο για την μηχανή …μου μύρισε  την άλλη μέρα σε ταξιδάκι 30km που έκανα! είναι  χαρακτηριστική μυρωδιά ψυγείου…!Δεν έχω κάνει τίποτα μέχρι στιγμής  αλλά  πιστεύω ο εξαερισμός είναι το πάν! Στην  Άρτα που το είχα πάει πέρυσι για τυπικό service  μου είπαν ότι αλλάξανε πέντε μηχανές   σε jimny  λόγο υπερθέρμανσης !Αυτά!! τα λέμε!!

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Jimny - ψυγείο και προβλήματα
« Απάντηση #25 στις: Οκτώβριος 22, 2006, 02:45 »
Που χάθηκες βρε Κώστα τόσο καιρό. Δεν καταλαβαίνω την λογική κάποιων μηχανικών . Μόλις δουν μια βλάβη αρχίζουν να άλλάζουν το χ το ψ και ότι άλλο σκεφτούν χωρίς να βρούν καλά καλά ποιο είναι το πρόβλημα.

Αποσυνδεδεμένος Blackchris

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 23
  • www.jimnyclub.com
Απ: Jimny - ψυγείο και προβλήματα
« Απάντηση #26 στις: Οκτώβριος 26, 2006, 04:38 »
Αν το κράμα της μηχανής του Jimny είναι σαν του Vitara μου μαμισετα. Το πρόβλημα στον κινητήρα μου L4 τον οποίο φοράει και το μακρύ GV είναι η ηλεκτρόλυση (γαλβανική διάβρωση). Λόγω της ασυμβατότητας των υλικών του κινητήρα δημιουργείται μια γκρι λάσπη που επικάθεται σε όλο το κύκλωμα ψύξης και  βουλώνει το ψυγείο με αποτέλεσμα το νερό να βράζει και να χάνεται από το δοχείο διαστολής.
Βγάλε τον θερμοστάτη και αν στην φωλιά του (τοιχώματα κινητήρα) δεις κάτι σαν γκρι σοβά τον οποίο δύσκολα σχετικά ξύνεις με το νύχι ....... καλώς ήρθες στο κλαμπ. Αν κάποιος διαπίστωση τα παραπάνω να μου πει για οδηγίες προς ναυτιλομένους αν και τα έχω γράψει και στις άλλες γειτονιές.

Αποσυνδεδεμένος dimis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 164
  • Φύλο: ’ντρας
Απ: Jimny - ψυγείο και προβλήματα
« Απάντηση #27 στις: Οκτώβριος 27, 2006, 13:12 »
Hλεκτρολυση ρε παιδια η υδρολυση?Οπως μου την ειπαν.....Εγω δεν ξερω απλα ερωτω ο αμοιρος...... ha ha
Γεια χαραδραααααααα!!!

Αποσυνδεδεμένος kostas_preveza

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 37
  • www.jimnyclub.com
Απ: Jimny - ψυγείο και προβλήματα
« Απάντηση #28 στις: Μάιος 13, 2007, 18:00 »
Γειά σας .Σχεδόν μια φορά το χρόνο έχω πρόβλημα με την θερμοκρασία του jimny.Ετσι  αποφάσισα να σας γράψω για άλλη μια φορά σήμερα  με πεσμένη διάθεση και άγχος για το πρόβλημα που αντιμετωπίζω τα τελευταία 3 χρόνια kαι πάντα έχοντας τον φόβο της υπερθέρμανσης του κινητήρα με αποτέλεσμα την kαταστροφή του .Εδώ και μια εβδομάδα μου ανεβάζει με 2ταχύτητα την θερμοκρασία στο βουνό….το σβήνω  …μετά από 15 λεπτά επανέρχεται στα φυσιολογικά της ,την ίδια μέρα με τις συμβουλές από το site μας αλλάζω τα υγρά με valeo αντιψυκτικό αφού πριν έκανα σχολαστικό καθαρισμό μήπως και   δω βουλωμένο ψυγείο .Πήρε σχεδόν 4,5lt valeo.(ΥΣ Το ψυγείο εδώ και χρόνια το είχα στείλει για καθαρισμό προληπτικά ).Δούλεψε κανονικά για 3 ημέρες και μου ανέβασε ξανά στο βουνό σε μία ανηφόρα με 1-2 ταχύτητα…το σταματώ …παίρνει μπροστά το βεντιλατέρ και επανέρχεται στ α  φυσιολογικά η θερμοκρασία όχι όμως και εγώ που δεν μπορώ να οδηγώ με αυτές τις συνθήκες το 2007. Πηγαίνω στο συνεργείο( χωρίς να θέλώ να  ξαναπώ τα ίδια  για τους  μαστόρους –εμπόρους)..και εφόσον δεν χάνω υγρά καθόλου ..τα λάδια είναι καθαρά άρα δεν πάσχω από φλάντζα…αλλάζει θερμοστάτη.. μεγεία μου!! Σε δύο μέρες στις αντίστοιχες συνθήκες  ξανά τα ίδια.
Βλέπετε το jimny καθημερινά είναι σε κίνηση σε χώμα γιατί δουλεύω σε κτηνιατρείο στην περιοχή μου. Αποτέλεσμα να έχω φρικάρει και να προσπαθώ να μάθω ή να βρώ κάποια λύση για το πρόβλημά μου.(ΥΣ πριν  0_21 0_21 0_21 χρόνια μου τα αλλάξανε όλα αντλία νερού θερμοστάτη βεντιλατέρ ….στη φιλοσοφία του εμπορίου και της άγνοιας )
SOS…ρωτώντας επαγγελματίες οδηγούς  μου είπαν για    <<κομπλάρισμα   βεντιλατέρ >>για μόνιμη εμπλοκή του απότι κατάλαβα με μικρή επιβάρυνση καυσίμου όπως τα τρακτέρ,,,,με ρωτήσαν αν έχει υδραργυρικό βεντιλατέρ  μήπως και χάλασε η στάθμή ή το υγρό του υδραργύρου ,,,,να μπορώ να το κομπλάρω  ή  έχει βαλβίδα να την αλλάξω και τέλος μήπως  βάλω θερμοστάτη μικρότερο να δίνει σήμα πιο πριν ..από την καταστροφή..
΅Σας ευχαριστώ για την  προσοχή σας ….δεκτές οι συμβουλές σας…
ευχαριστώ και συνεχίζω σε νέα συνεργεία..   

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: ’ντρας
Απ: Jimny - ψυγείο και προβλήματα
« Απάντηση #29 στις: Μάιος 13, 2007, 22:08 »
Γειά σας .Σχεδόν μια φορά το χρόνο έχω πρόβλημα με την θερμοκρασία του jimny.Ετσι  αποφάσισα να σας γράψω για άλλη μια φορά σήμερα  με πεσμένη διάθεση και άγχος για το πρόβλημα που αντιμετωπίζω τα τελευταία 3 χρόνια kαι πάντα έχοντας τον φόβο της υπερθέρμανσης του κινητήρα με αποτέλεσμα την kαταστροφή του .Εδώ και μια εβδομάδα μου ανεβάζει με 2ταχύτητα την θερμοκρασία στο βουνό….το σβήνω  …μετά από 15 λεπτά επανέρχεται στα φυσιολογικά της ,την ίδια μέρα με τις συμβουλές από το site μας αλλάζω τα υγρά με valeo αντιψυκτικό αφού πριν έκανα σχολαστικό καθαρισμό μήπως και   δω βουλωμένο ψυγείο .Πήρε σχεδόν 4,5lt valeo.(ΥΣ Το ψυγείο εδώ και χρόνια το είχα στείλει για καθαρισμό προληπτικά ).Δούλεψε κανονικά για 3 ημέρες και μου ανέβασε ξανά στο βουνό σε μία ανηφόρα με 1-2 ταχύτητα…το σταματώ …παίρνει μπροστά το βεντιλατέρ και επανέρχεται στ α  φυσιολογικά η θερμοκρασία όχι όμως και εγώ που δεν μπορώ να οδηγώ με αυτές τις συνθήκες το 2007. Πηγαίνω στο συνεργείο( χωρίς να θέλώ να  ξαναπώ τα ίδια  για τους  μαστόρους –εμπόρους)..και εφόσον δεν χάνω υγρά καθόλου ..τα λάδια είναι καθαρά άρα δεν πάσχω από φλάντζα…αλλάζει θερμοστάτη.. μεγεία μου!! Σε δύο μέρες στις αντίστοιχες συνθήκες  ξανά τα ίδια.
Βλέπετε το jimny καθημερινά είναι σε κίνηση σε χώμα γιατί δουλεύω σε κτηνιατρείο στην περιοχή μου. Αποτέλεσμα να έχω φρικάρει και να προσπαθώ να μάθω ή να βρώ κάποια λύση για το πρόβλημά μου.(ΥΣ πριν  0_21 0_21 0_21 χρόνια μου τα αλλάξανε όλα αντλία νερού θερμοστάτη βεντιλατέρ ….στη φιλοσοφία του εμπορίου και της άγνοιας )
SOS…ρωτώντας επαγγελματίες οδηγούς  μου είπαν για    <<κομπλάρισμα   βεντιλατέρ >>για μόνιμη εμπλοκή του απότι κατάλαβα με μικρή επιβάρυνση καυσίμου όπως τα τρακτέρ,,,,με ρωτήσαν αν έχει υδραργυρικό βεντιλατέρ  μήπως και χάλασε η στάθμή ή το υγρό του υδραργύρου ,,,,να μπορώ να το κομπλάρω  ή  έχει βαλβίδα να την αλλάξω και τέλος μήπως  βάλω θερμοστάτη μικρότερο να δίνει σήμα πιο πριν ..από την καταστροφή..
΅Σας ευχαριστώ για την  προσοχή σας ….δεκτές οι συμβουλές σας…
ευχαριστώ και συνεχίζω σε νέα συνεργεία..   


Καταρχήν το βεντιλατέρ δεν είναι ηλεκτρικό είναι σε μόνιμη σύμπλεξη και γυρίζει πάντα. Προφανώς αλλάζει το βήμα ανάλογα με την θερμοκρασία Π.χ. στο ρελαντί θα έχει 750 - 850 rpm το πολύ.
Δες εδώ:
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=19691
Υπάρχει υγρό που κυκλοφορεί μέσα στον συμπλέκτη και το πόσο "πατηνάρει" ο ανεμιστήρας το ελέγχει ένα μικρό διμεταλλικό θερμικό έλασμα μπροστά τον ανεμιστήρα.
Ο ανεμιστήρας μπορεί να φτάσει το πολύ ίδιες στροφές με την μηχανή όταν "κομπλαριστεί" εντελώς.
Παίρνει κίνηση απο τον άξονα της τρόμπας νερού και όλα μαζί απο τον στροφαλοφόρο με ιμάντα.


Υπάρχει μια ισορροπία στα σύγχρονα μη συνεχούς κυκλοφορία κλειστά κυκλώματα ψύξης. Ο θερμοστάτης ανοίγει/κλείνει π.χ. στους 90C/85C και βαλβίδα του βεντιλατέρ π.χ. πιο χαμηλά στους 85C/78C. Ετσι όταν ο θερμοστάτης ανοίξει τότε ξεκινάει η κυκλοφορία του ζεστού νερού στο ψυγείο και του κρύου απο το ψυγείο στο μπλόκ της μηχανής μεχρι ο θερμοστάτης να ξανακλείσει.Τοτε το βεντιλατέρ ψύχει το νερό στο ψυγείο και αυτός ο κύκλος συνεχίζεται.
Θερμοστάτης και βαλβίδα βεντιλατέρ πάνε ΜΟΝΟ συνδιαστικά δεν βάζουμε ότι θερμοκρασίες θέλουμε!!!
Το πόσο συχνά ανακυκλώνεται το νερό εξαρτάται απο τις καιρικές συνθήκες ή το πόσο ζορίζουμε τον κινητήρα.
Υπάρχει όμως κάποιο όριο, αν το παρακάνουμε τότε το άνοιξε/κλείσε όσο συχνό και άν είναι δεν προλαβαίνει πια να κατεβάσει την θερμοκρασία και έχουμε υπερθέρμανση. Τότε πρέπει να σβήσουμε τον κινητήρα.

Οπως τα περιγράφεις αν έχει όντως πρόβλημα το βεντιλατέρ, υπολειτουργεί και δεν μπορεί να πιάσει τις μέγιστες στροφές όταν πρέπει (χαμηλή ταχύτητα αρα μικρή ροή αέρα στο ψυγείο + ζόρισμα με 2α) τότε παθαίνει το εξής:
Ο θερμοστάτης ανοίγει,κυκλοφορεί το νερό,δεν το κρυώνει στο ψυγείο το βεντιλατέρ και στο τέλος ο θερμοστάτης "τρελένεται", μένει ανοιχτός και κυκλοφορεί συνέχεια το "βραστό" νερό! Ολο το νερό στην
μηχανή + ψυγείο είναι τώρα π.χ. πάνω απο 90C και η θερμοκρασία αυξάνεται συνέχεια (υπερθέρμανση)
Οπότε πρέπει να κλείσεις την μηχανή γιατί αλλιώς Game Over!

Για ψάξε το ιστορικό σου άλλαξαν ανεμιστήρα + συμπλέκτη + θερμικό έλασμα? Πάει όλο πακέτο εφόσον δεν ανοίγει σε κομμάτια και αν σου έβαλαν και το σωστό βέβαια!
Οι θερμοστάτες και τα υπόλοιπα δεν έχουν σχέση αν ο ανεμιστήρας δεν σηκώνει στροφές που μάλλον αυτό είναι!
Το συγκεκριμένο βεντιλατέρ δεν κομπλάρεται μόνιμα αλλά και αν γινόταν θα χάλαγε η ισορροπία του υπόλοιπου κυκλώματος,θερμοστάτη,καλοριφέρ τον χειμώνα κ.τ.λ.
Τώρα μην πολυπιστεύεις τι σου λένε στα service γιατί όλοι αυτοί οι "μηχανικοί" δεν έχουν ανοίξει ούτε μια φορά το γ.... το manual 0_21

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 13, 2007, 22:21 από Michalis »
Respect a man's car and he will respect you