Ωπα παιδιά!!!!
Είπα, τώρα το πήρα το Jimny.
Και που λέω ότι τα λάστιχα είναι 50/50, είναι πολλή γνώση για μένα στα off road. Από κει και πέρα, φίλε Ταξειδιώτη, δεν γνωρίζω και πολλά. Τα είχα δει κάποια στιγμή τα λάστιχα, αλλά περισσότερες λεπτομέρειες δεν θυμάμαι.
Πήρα όμως στη Suzuki Νταλιάνης να ρωτήσω.
Σύμφωνα με τα όσα μου είπαν:
Το '02 μοντέλο, που πήρα, έχει έναν εκκεντροφόρο και είναι 8βάλβιδο, σε αντίθεση με το '04 και μετά, που βγήκε 16βάλβιδο με 2 εκκεντροφόρους, διαφορετικό βήμα στο διαφορικό και στις σχέσεις ταχύτητας. Πράγματα που μειώνουν, όπως μου είπαν, την κατανάλωση. Επίσης, μου είπαν ότι η ταχύτητα ταξιδίου του δικού μου είναι ως τις 4.000 στροφές, όπως μου είπατε κι εσείς. Επίσης, ότι αν αλλάξω λάστιχα, χαμηλώσω το αυτοκίνητο και το πάω μ.ό. 110χλμ/ώρα, θα βγάλει, το πολύ, 350 χλμ.
Ξέρετε, ο αδερφός μου έχει ένα χιουντάι Ατος, εδώ και 10 χρόνια περίπου. 1000άρι μεν, αλλά πάνε ταξίδι ολόκληρη οικογένεια και του βγάζει 540 χλμ αυτονομία με 35 ευρώ βενζίνη!!!!!! Εντάξει. Αλλο το ένα, άλλο το άλλο. Είναι θέμα συνήθειας και αποδοχής του τι έχεις και τι θέλεις να κάνεις.
Βαρύ πόδι, δεν θα'λεγα ότι έχω, γιατί, δυστυχώς, δεν συμφέρει. Το κακό είναι ότι, αν και οδηγάω αυτοκίνητο εδώ και 3 χρόνια, οδηγάω μηχανή τα τελευταία 20 χρόνια. Και η μηχανή, έχει γκάζι. Δεν είναι πίστας, αλλά έχει γκάζι. Οταν λοιπόν οδηγάω τη μηχανή, άνετα και χαλαρά, στα 160χλμ/ώρα, δύσκολα θα το μπορέσω το 90 - 100 χλμ με το αυτοκίνητο. Χθες πήγα για μπανάκι στη Χαλκιδική με 100 και, μιλάμε, έπηξα. 1 ώρα και, χωρίς κίνηση!! Με τη μηχανή θα ήμουν εκεί σε μισή ώρα. Είναι θέμα συνήθειας. Αλλωστε, υπάρχουν και τα ραντάρ.
Φαντάζομαι μόνο, τι θα έλεγα αν τελικά έπαιρνα το Lada Niva, που το γούσταρα περισσότερο, ως τέρας που είναι.
Α βέβαια, για να μην ξεχαστώ! Μου συνέστησαν επίσης να πάω να το κάνω ένα τσεκαρισματάκι για καταλύτες, καρμπιρατέρ κλπ, μπας κι έχω τίποτα βουλωμένο.