Αποστολέας Θέμα: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ  (Αναγνώστηκε 75290 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος k.Maltezos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #225 στις: Ιανουάριος 03, 2011, 21:45 »
Παληκαρι μου greenjimny , αυτο που σου περιεγραψαν ,ειναι η λειτουργια του διαφορικου σου την οποια κανει για χιλιαδες χλμ ,δηλ να διαφοριζει την ταχυτητα των δυο κινητηριων τροχων .....αν θελεις σηκωσε τη μια ροδα  στο γρυλο  , βαλε μια τριτη στο κιβωτιο και αστο μεχρι αυριο το πρωι να γυρναει ,δεν παθαινει τιποτα, γι"αυτο ειναι φτιαγμενο..
Οσο γι"αυτον που στο ειπε ,μην ξαναπας ,προκυτε για ασχετο, να μην το χαρακτηρησω αλλιως...

sorry  για το off topic

Το θέμα ειναι οτι δεν μου το είπε μόνο ένας.
Εσυ με τι ασχολείσαι αν επιτρεπεται?




Με το τι ασχολουμε , δεν εχει καμμια σημασια , γραφω τη γνωμη μου οπως ολος ο κοσμος ,και διαβαζω τις αποψεις των αλλων.
Οποιος εχει καποιες βασικες γνωσεις μηχανολογιας καταλαβαινει πιο πανω τι περιγραφω..
Αν εσυ δεν μπορεις να το κατανοησεις(απο αγνοια, φανταζομαι, και οχι εσκεμενα)κανενα προβλημα ,ολα καλα , μπορει καποια στιγμη να συναντηθουμε να στο δειξω στην πραξη, παντα με φιλικη διαθεση..  

Αποσυνδεδεμένος anixneftis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #226 στις: Ιανουάριος 03, 2011, 22:08 »
το μονο προβλημα που υπαρχει με την ζυγοσταθμιση <<επανω>> στο αμαξι ειναι οτι αν χρειαστει για καποιο λογο να βγαλεις ενα τροχο τοτε χανεται πολυ πιο ευκολα η ζυγοσταθμιση και επισης αν πας με <<πολλα>>σε χωματοδρομο....κατα τα αλλα θεωρω μετα απο τοσες ζυγοσταθμισεις που εχω κανει και απειρα χιλιομετρα με τον τζιμακο πως η ζυγοσταθμιση <<επανω >>στο αυτοκινητο ειναι οτι καλυτερο με την προϋποθεση οτι αυτος που την κανει ειναι μαστορας με α@@@@@α  ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος pointer

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #227 στις: Ιανουάριος 03, 2011, 22:21 »
το μονο προβλημα που υπαρχει με την ζυγοσταθμιση <<επανω>> στο αμαξι ειναι οτι αν χρειαστει για καποιο λογο να βγαλεις ενα τροχο τοτε χανεται πολυ πιο ευκολα η ζυγοσταθμιση και επισης αν πας με <<πολλα>>σε χωματοδρομο....κατα τα αλλα θεωρω μετα απο τοσες ζυγοσταθμισεις που εχω κανει και απειρα χιλιομετρα με τον τζιμακο πως η ζυγοσταθμιση <<επανω >>στο αυτοκινητο ειναι οτι καλυτερο με την προϋποθεση οτι αυτος που την κανει ειναι μαστορας με α@@@@@α  ;D ;D ;D

μπορείς να μην την "χάσεις" την ζυγοστάθμηση όταν βγάλεις τον τροχό,αρκεί να σημειώσεις πάνω στην ζάντα το σημείο της ακτίνας και του δισκόφρενου ώστε αργότερα να το επαναφέρεις στην ίδια θέση.
Πάρε πετρέλαιο να σωθείς και άμα ξανα ανέβεις σε βενζίνης γράψε με!!

Αποσυνδεδεμένος miltos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 47
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #228 στις: Ιανουάριος 03, 2011, 23:29 »
Παράθεση
....αν θελεις σηκωσε τη μια ροδα  στο γρυλο  , βαλε μια τριτη στο κιβωτιο και αστο μεχρι αυριο το πρωι να γυρναει ,δεν παθαινει τιποτα, γι"αυτο ειναι φτιαγμενο..
και ομως, υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να το παρεις στο χερι.

Αποσυνδεδεμένος k.Maltezos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #229 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 00:00 »
miltos ,εξηγησε αν θελεις πως το παιρνεις στο χερι..

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #230 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 04:00 »
Παράθεση
....αν θελεις σηκωσε τη μια ροδα  στο γρυλο  , βαλε μια τριτη στο κιβωτιο και αστο μεχρι αυριο το πρωι να γυρναει ,δεν παθαινει τιποτα, γι"αυτο ειναι φτιαγμενο..
και ομως, υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να το παρεις στο χερι.
ειναι παρα πολυ δυσκολο  να κοπει το ημιαξονιο με τον τροπο αυτο, γιατι αν κοβοταν ετσι απλα σε καθε κολλημα οταν σπινιαρουν οι δυο τροχοι για παραδειγμα και δεν κινηται το αυτοκινητο θα κοβοταν το ημιαξονιο.δεν κοβεται ομως με τα μαμα σε διασταση λαστιχα με τιποτε οσο και να το ζοριζεις ειδικα τα πισω ουτε με 30' λαστιχα και μπλοκε.μονο κανας δισκος μπορει να καει.συνηθως τα ημιαξονια κοβονται οταν δεχονται μια  αντιθετη δυναμη απο τριβη με το εδαφος με μλοκε π.χ. η απο πολυ μεγαλυτερα ελαστικα γιατι η ροπη στρεψης που δινει το ημιαξονιο για να κινηθει το αμαξι σε ενα βαρυ τερεν οπως η λασπη ειναι μεγαλυτερη απο τις ανοχες του υλικου και ετσι εχουμε θραυση ή αν σπινιαρη και ξαφνικα βρει προσφυση η μια αντιθετη δυναμη η οποια θα δημιουργησει αντιθετα φορτια κανοντας το να σπασει.αυτα...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 04, 2011, 04:04 από thanasoulas »

Αποσυνδεδεμένος miltos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 47
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #231 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 10:53 »
Δεν υπαρχει περιπτωση να κοπει ημιαξονιο, απλα την ακουει το διαφορικο. Και παντα μιλαμε σε μια τετοια ακραια περιπτωση οπως αυτη που περιεγραψες k.Maltezos.
Ειναι κατι σαν να βαζεις διαφορετικη διασταση ελαστικων στον ιδιο αξονα και να πας ταξιδι.
Επισης, διαφορετικη διασταση ελαστικων εμπρος-πισω σε μονιμα τετρακινητο οχημα=ζημια στο βοηθητικο.

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #232 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 11:20 »
στο μαγαζι που το παω εγω οταν ζυγιζει τους πισω τροχους, σηκωνει και  τους 2 πισω τροχους στον αερα και την κινηση των τροχων την δινει με το γκαζι αντι για το μηχανημα του. να σημειωσω οτι εκει πραγματικα καταλαβαινεις ποσο τρανταγμα εχει το αμαξι οταν δεν εχει καλη ζυγοσταθμιση.

επισης την τελευταια φορα δοκιμασα ζυγισμα με ενα καινουριο μηχανημα που εχει φερει για ζυγισμα του τροχου μονο.
απλα ειναι πιο ακριβειας και το μηχανημα δειχνει με λειζερ στον μαστορα που να βαλει τα βαρυδια και σκαναρει και ζαντα και λαστιχο για τυχον προβληματα (πχ στραβωμα) το αποτελεσμα ηταν σχεδον αψογο. το σχεδον το βαζο γιατι εχω ενα αναιπεσθητο τρεμουλο αλλα αυτο ειναι σιγουρα απο τις δισκοπλακες που για αλλη μια φορα μου στραβωσαν  :)
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος k.Maltezos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #233 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 20:23 »
miltos ,  αν εχεις την καλοσυνη εξηγησε  ΠΩΣ και  TI  "την ακουει " σε ενα  ελευθερο διαφορικο  οταν ο ενα τροχος  περιστρεφετε  πιο γρηγορα απο τον αλλο , για να το καταλαβω , γιατι το διαβαζω πρωτη φορα....

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #234 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 00:33 »
Εννοει οτι θα γυρναει μόνο η μια ρόδα και η άλλη θα είναι ακινητοποιημένη οπως π.χ σε ενα κρεμασμα που η μια ρόδα είναι στον αέρα, τοτε σταματάει να γυρνάει η άλλη που πατάει.Σήμερα ρώτησα τον πιο "φημισμένο" μηχανικό που ασχολείται με jimny εδώ στη Θεσσαλονίκη και μου είπε οτι δεν είναι και 100% ασφαλές.
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος k.Maltezos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #235 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 01:14 »
Ασε να μας πει ο ιδιος τι εννοει.,.
Παρεπιπτοντως το συζηταγα και εγω με τον πιο "φημησμενο" μηχανικο της Αθηνας, του εδειξα τα ποστ...και εβαλε  τα  γελια. ;D
καλυτερα να μην το  συνεχισουμε ,εκτος του οτι ειναι off topic ,με διαπιστωσεις επιπεδου  το ακουσα , μου ειπε, του ειπε ,κλπ, δεν μπορει να βγει σαφες συμπερασμα ,αν δεν εχεις  το  εχεις κανει στην πραξη ,   δυστηχως  η  ημιμαθεια  ειναι χειροτερη  της  αμαθειας.

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #236 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 08:38 »
Σήμερα ρώτησα τον πιο "φημισμένο" μηχανικό που ασχολείται με jimny εδώ στη Θεσσαλονίκη και μου είπε οτι δεν είναι και 100% ασφαλές.
Για ποιό λόγο μήπως σου είπε ? sorry για το off-topic αλλά έχει ενδιαφέρον...
 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #237 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 12:17 »
Παιδια εγω υποδειξεις πανω στη δουλεια του άλλου δεν κάνω, όπως δεν θέλω να κάνουν και στη δική μου.
Δεν είναι ασφαλές διότι ξαναλέω ότι μπορεί-"μπορεί" οχι οτι είναι απίθανο όμως να γίνει...να προβληθεί ζημιά στο πηνίο.Δεν νομίζω να έχουν κανένα λόγο να πουν ψέματα...
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος stayros[krhth]

  • Jimny
  • Μηνύματα: 36
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #238 στις: Ιανουάριος 18, 2011, 16:53 »
καλησπέρα!!!!!

πέζη σημασια που δεν φοραω την ζαμφόρ για το τρέμουλο? t4


Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #239 στις: Ιανουάριος 18, 2011, 22:06 »
Καμια σχεση. Κ εγω την εχω βγαλει. Οταν ειχα αρχισει να εχω εντονο τρεμουλο την πρωτη φορα

λυσαμε τα ακρα κ αλλαξαμε της τσιμουχες κ τα πανω ρουλεμαν.

Απο τοτε εχουν περασει 2 χρονια. Τωρα παλι αρχισε να γινεται το ιδιο κ ψαχνω να βρω χρονο

για να κατσω να τα αλλαξω.
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.