Αποστολέας Θέμα: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ  (Αναγνώστηκε 75191 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΑΚΗΣ

  • Jimny
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #90 στις: Απρίλιος 05, 2009, 22:47 »
Προς ολους τους κατόχους   Suzuki  jimny



Καλησπέρα σε ολους,

Ειμαι   κατοχος  Suzuki  Jimny  από 1/3/06  και  νεος  στο φορουμ. Ο λογος  που  σας επισκεπτομαι είναι  το γνωστο προβλημα   του  jimny  ,το τρεμουλο  στο τιμονι . Από  τα 10.521+ χλμ  ταλαιπωρουμαι  όπως  πολλοι  από εσας.
Από  τα   10.521χλμ   προσπαθω  να  λυσω  το προβλημα αυτό με  κάθε τροπο  απευθυνομενος στην  αντιπροσωπεια οπου το αγορασα καινουριο ,κατι που μεχρι και σημερα  είναι  αδυνατο να  λυθει   με  ολους τους  τροπους  που εχει αναφερει ο καθενας από εσας  και  στο  φορουμ.(Τα εξοδα εχουνε καθυφθει από την  αντιπροσωπεια  ακομα  και μετα  τη  ληξη της εγγυησης).
Ειμαι  απόφισισμενος   να κινηθω  νομικα  μεχρι εκει που δεν  παίρνει, όσο χρονικό  διάστημα  και να διαρκεσει   μεχρι να δικαιωθώ ικανοποιητικά.
Δεν  γνωρίζω  αν  το έχει κάνει κάποιος από εσάς.

Αυτό που  ζητω  από  εσας  είναι  η  υποστηριξη σας  για  να  δικαιωθω  με κάθε  τροπο  και  οσοι  αντιμετωπιζουνε αυτό  το προβλημα.
Θα  μπορεσουμε  να  δικαιωθουμε  ,οσο περισσοτεροι  μαζευτουμε τοσο το καλυτερο για εμας  τοσο χειροτερα  γι αυτους(SUZUKI) πιστεψτε  με  ,μας εχουνε  κοροιδεψει παρα  πολύ και  δεν  μας  λυνουνε το προβλημα.
Με  όλο  το θάρρος  θα  ξεκινήσω  αυτή την ενεργεια  και  είμαι αισιοδοξος  για  το απότελεσμα.
Θα  ξεκινησω  από την  εταιρια   sfakianakis  μεχρι το εργοστασιο.

Σας περιμενω λοιπον  να  με  υποστηριξετε  και  να  ειστε  σιγουροι ότι θα  δικαιωθουμε  ολοι.

Δέχομαι οποιαδήποτε  ορθή απάντηση  επί του συγκεκριμένου  και μόνο  θέματος.


Σας  ευχαριστώ  εκ των προτέρων


 
 

Αποσυνδεδεμένος crazy

  • Jimny
  • Μηνύματα: 37
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #91 στις: Απρίλιος 06, 2009, 00:32 »
Καλα κανεις κ το θετεις ετσι το προβλημα ομως με το συγκεκριμενο θεμα εμφανιζεται σε πολλους κ το ερωτημα ειναι γιατι δεν ανακοινωνουν καποια ανακληση επισημως η μηπως πειραματιζονται με το αμαξι του καθενος για να δουνε τι τελικα μπορει να φταιει.Ετσι κ αλλιως πληρωνονται απο το εργοστασιο για τις εγγυησεις μαλλον ομως οι ιδιοκτητες θα ταλαιπωρηθουμε πολυ ακομα μεχρι να βρεθει σιγουρη κ τελικη λυση 0_21!
ΜΕΙΝΕ ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ Κ ΟΛΟ ΑΝΑΠΟΔΑ

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #92 στις: Απρίλιος 06, 2009, 00:58 »
Ρε παιδια δε νομιζω να γινει τιποτα και στα δικαστηρια ακομα.Το αμαξι εχει αυτο το προβλημα γιατι στα 11 χρονια που παραγεται δεν καταφεραν ακομα να το λυσουν.Αρκετα μοντελα απο αλλες μαρκες εχουν πιο σοβαρα προβληματα.Εμενα ειχε καταντησει πολυ σπαστικο και οταν το ξαναπηγα για ζυγοσταθμιση μειωθηκε το τρεμουλο παρα πολυ.Εχει ενα ελαφρυ τρεμουλο στα 80χλμ ενω πρωτυτερα ειχε ενα βαρυ τρεμουλο στα 60χλμ.
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος crazy

  • Jimny
  • Μηνύματα: 37
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #93 στις: Απρίλιος 06, 2009, 01:14 »
δε μιλαω για ελαφρυ τρεμουλο που ειναι απο φυσικου του λογω γεωμετριας αυτοκινητου αλλα για τρεμουλο που κοντευει να σου αφησει μονιμη βλαβη παρκινσον _14506>
ΜΕΙΝΕ ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ Κ ΟΛΟ ΑΝΑΠΟΔΑ

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #94 στις: Απρίλιος 06, 2009, 01:49 »
μια απορια μιας και παακολουθω την ενοτητα.το δικο μου δεν μου παρουσιασε ποτα κατι τετοιο τρεμουλο και εδω στο νησι οσοι εχουν jimny δεν ακουσα κανενας να παραπονεθει ρε παιδια τι να πω μηπως πρεπει να το ψαξουμε το θεμα λιγο καλυτερα  ::)
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #95 στις: Απρίλιος 06, 2009, 01:59 »
εχει απολυτο δικιο ο φιλος ΑΚΗΣ... τι παει να πει το προβλημα υπαρχει 11 χρονια και δεν μπορουν να το λυσουν...αν δεν μπορουν να μην το παραγουν και να μην  το πουλανε...δεν τους ζητησαμε να βρουν το εμβολιο για το aids....πρεπει μαζικα να παμε τα αμαξια μας στην αντιπροσωπεια  και να γινει θεμα ΜΑΖΙΚΑ 

Αποσυνδεδεμένος ΑΚΗΣ

  • Jimny
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #96 στις: Απρίλιος 06, 2009, 19:37 »
Ειναι  μεχρι  να ξεκινησει καποις  τις  νομιμες διαδικασιες, κανεις  δεν  το  εκανε  και δεν  ξερω  το γιατι.
Εγω  λοιπον  σας  παρακινω να  ξεκινησουμε  ολοι μαζι,  σε   αλλο  δικαστηριο  με αλλο αυτικινητο με  απο ζημιωσανε  με  45000€  που παλι πηγανε  να  σκεπασουνε  το θεμα  μου  αλλα  την πατησανε.Θελανε  να  μου δωσουνε  τα μισα  χρηματα και να  μη  μιλησω  αλλα.... την πατησανε.
Υπαρχει δικαιοσυνη  και ειναι με  το μερος  μας.

Αποσυνδεδεμένος ΑΚΗΣ

  • Jimny
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #97 στις: Απρίλιος 06, 2009, 19:49 »
Καλα κανεις κ το θετεις ετσι το προβλημα ομως με το συγκεκριμενο θεμα εμφανιζεται σε πολλους κ το ερωτημα ειναι γιατι δεν ανακοινωνουν καποια ανακληση επισημως η μηπως πειραματιζονται με το αμαξι του καθενος για να δουνε τι τελικα μπορει να φταιει.Ετσι κ αλλιως πληρωνονται απο το εργοστασιο για τις εγγυησεις μαλλον ομως οι ιδιοκτητες θα ταλαιπωρηθουμε πολυ ακομα μεχρι να βρεθει σιγουρη κ τελικη λυση 0_21!

Φιλε,

Ανακλιση θα  κανανε στην  περιπτωση   που  ξερανε  πως θα λυσουνε  το  προβλημα,οπως  κανανε  στα  GRAND VITARA DIESEL αλλα  αυτοι δεν  ξερουνε  τι τους  γινεται. lol

Αποσυνδεδεμένος ΑΚΗΣ

  • Jimny
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #98 στις: Απρίλιος 06, 2009, 19:55 »
Καλησπερα σε ολους,

Αυτο που θα ηθελα  να  επισημανω  ειναι  οτι  το προβλημα  τουλαχιστον  το δικο μου δεν λυνεται απο το  2007.
Την  περασμενη πεμπτη  ημουνα  σε αντιπροσωπεια της suzuki  και  αλλαξα  ρουλεμαν  στο  βασιλικο πυρο  και  συλεντ μπλοκ.
Απο το 2007  αλλαξα: 2  φορες δισκοπλακες, τακακια(με  δικη μου πρωτοβουλια,μην  τυχον  ειναι  πολυ  φθαρμενα  αλλα  ητανε καινουρια και  τα αλλαξα  ,μουαγιε,ζαντες, ρουλεμαν  στο βασιλικο  πυρο,συλεντ μπλοκ  και ροδελες  πανω  απο το  βασιλικο  πυρο  στο καπακι.
Επισης  εχω  κανει  10 ζυγοσταθμισεις εκ των οποιον  η  μια  πανω στο αυτοκινητο(σταθερη)   και  τελος  ευθυγραμμιση  2  φορες.
Ολο  το συστημα διευθυνσης  σχεδον  στο αυτοκινητο  μου  ειναι πλεον  καινουριο αλλα τιποτα.

Για να  μην  σας  λεω  πολλα  καθε  τοσο  ημουνα  στην  αντιπροσωπεια,  τον  τελευταιο καιρο καθε εβδομαδα.


Το  αυτοκινητο μου  εχει πατησει μονο  μια  φορα  σε χωμα,ολες  τις  αλλες  κινειται σε ασφαλτο και  τρεμει.
Αυτο  σας  το αναφερω  για  να  μη  νομιζουνε  καποιοι  απο  εσας  οτι το τρεμουλο  προκληθηκε  απο  χωματοδρομους.
Την  πεμπτη  που επισκευτηκα την  αντιπροσωπεια για  τελευταια  φορα  μου ειπε  ο  μηχανικος  αφου  δεν  ειχε  τιποτε  αλλο  να  μου πει οτι το λαστιχο του συνοδηγου ειναι  στραβο.  (ειναι  michelin  landi tude 90%  ασφαλτινο).

Θα  παω  στο κεντρο ελαστικων  και θα παρω  πιστοποιητικο  οτι  δεν ειναι στραβο. ( οταν  δεν εχει τι να πει  ριχνει το βαρος στο ελαστικο)
Τα εβαλα το Νοεμβριο.


Μετα  απο ολο  αυτο  το σπασιμο  νευρων  θα  ξεκινησω  τις  νομιμες  διαδικασιες.


Παρελειψα  να σας  πω  οτι εξ αιτιας  μου  το  εργοστασιο αλλαξε  τη διαδικασια  πιθανης  επιλυσης  του  προβληματος,ενολχουσα συνεχεια με  τις  επισκεψεις  μου  και  ετσι  την  αλλαξανε,αλλα  και παλι τιποτα.



Αυτο  που  ζητω  και παλι απο εσας  ειναι  να  μαζευτουμε  και  με  τις  συμβουλες του  δικηγορου  να κινηθουμε  οπως  πρεπει.
Η  δικαιοσυνη   ειναι  με  το μερος  μας,ειμαστε  πολλοι  που εχουμε  το ιδιο προβλημα και δεν  το  αμφισβητει κανεις.
Απ οτι καταλαβα  φοβουνται παρα  πολυ  διοτι πηγανε  να  σκεπασουνε  το θεμα  μου(οταν  τους ειπα  οτι θα κινηθω  νομικα),  χλωμιασανε  ολοι λεγοντας  μου απο την αντιπροσωπεια πουλησε το  και  μην  μπλεκεις με τετοια.
Επισης  θυμαμαι  εφευγα  απο την  αντιπροσωπεια  μια μερα και μου  λενε  θα  μιλησουμε  με  τα κεντρικα  να  δουμε  τι μπορει να γινει,(περιμεναμε  ενα  ανταλλακτικο  απο την  ιαπωνια  που θα ερχοτανε  αποκλειστικα  για  μενα,δεν  γνωριζανε  τι ειναι,το περιμενανε  στο πρωτο δεκαημερο τυ Απριλιου και ξαφνικα   ηρθε  τελος  Μαρτιου.Αυτο ητανε  τα  συλεντ μπλοκ  που μαθαμε  μετα.


Μετα  απο ολα αυτα τα συμπερασματα δικα σας.

Δεν τους   δινω αλλη ευκαιρια,   σας  παρακαλω  βοηθηστε  την κατασταση  να  ξεκινησουμε.


Αποσυνδεδεμένος 4x4er

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 868
  • Φύλο: Άντρας
  • You go Faster, I go Everywere...
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #99 στις: Απρίλιος 06, 2009, 20:39 »
Καλησπερα σε ολους,

Αυτο που θα ηθελα  να  επισημανω  ειναι  οτι  το προβλημα  τουλαχιστον  το δικο μου δεν λυνεται απο το  2007.
Την  περασμενη πεμπτη  ημουνα  σε αντιπροσωπεια της suzuki  και  αλλαξα  ρουλεμαν  στο  βασιλικο πυρο  και  συλεντ μπλοκ.
Απο το 2007  αλλαξα: 2  φορες δισκοπλακες, τακακια(με  δικη μου πρωτοβουλια,μην  τυχον  ειναι  πολυ  φθαρμενα  αλλα  ητανε καινουρια και  τα αλλαξα  ,μουαγιε,ζαντες, ρουλεμαν  στο βασιλικο  πυρο,συλεντ μπλοκ  και ροδελες  πανω  απο το  βασιλικο  πυρο  στο καπακι.
Επισης  εχω  κανει  10 ζυγοσταθμισεις εκ των οποιον  η  μια  πανω στο αυτοκινητο(σταθερη)   και  τελος  ευθυγραμμιση  2  φορες.
Ολο  το συστημα διευθυνσης  σχεδον  στο αυτοκινητο  μου  ειναι πλεον  καινουριο αλλα τιποτα.

Για να  μην  σας  λεω  πολλα  καθε  τοσο  ημουνα  στην  αντιπροσωπεια,  τον  τελευταιο καιρο καθε εβδομαδα.


Το  αυτοκινητο μου  εχει πατησει μονο  μια  φορα  σε χωμα,ολες  τις  αλλες  κινειται σε ασφαλτο και  τρεμει.
Αυτο  σας  το αναφερω  για  να  μη  νομιζουνε  καποιοι  απο  εσας  οτι το τρεμουλο  προκληθηκε  απο  χωματοδρομους.
Την  πεμπτη  που επισκευτηκα την  αντιπροσωπεια για  τελευταια  φορα  μου ειπε  ο  μηχανικος  αφου  δεν  ειχε  τιποτε  αλλο  να  μου πει οτι το λαστιχο του συνοδηγου ειναι  στραβο.  (ειναι  michelin  landi tude 90%  ασφαλτινο).

Θα  παω  στο κεντρο ελαστικων  και θα παρω  πιστοποιητικο  οτι  δεν ειναι στραβο. ( οταν  δεν εχει τι να πει  ριχνει το βαρος στο ελαστικο)
Τα εβαλα το Νοεμβριο.


Μετα  απο ολο  αυτο  το σπασιμο  νευρων  θα  ξεκινησω  τις  νομιμες  διαδικασιες.


Παρελειψα  να σας  πω  οτι εξ αιτιας  μου  το  εργοστασιο αλλαξε  τη διαδικασια  πιθανης  επιλυσης  του  προβληματος,ενολχουσα συνεχεια με  τις  επισκεψεις  μου  και  ετσι  την  αλλαξανε,αλλα  και παλι τιποτα.



Αυτο  που  ζητω  και παλι απο εσας  ειναι  να  μαζευτουμε  και  με  τις  συμβουλες του  δικηγορου  να κινηθουμε  οπως  πρεπει.
Η  δικαιοσυνη   ειναι  με  το μερος  μας,ειμαστε  πολλοι  που εχουμε  το ιδιο προβλημα και δεν  το  αμφισβητει κανεις.
Απ οτι καταλαβα  φοβουνται παρα  πολυ  διοτι πηγανε  να  σκεπασουνε  το θεμα  μου(οταν  τους ειπα  οτι θα κινηθω  νομικα),  χλωμιασανε  ολοι λεγοντας  μου απο την αντιπροσωπεια πουλησε το  και  μην  μπλεκεις με τετοια.
Επισης  θυμαμαι  εφευγα  απο την  αντιπροσωπεια  μια μερα και μου  λενε  θα  μιλησουμε  με  τα κεντρικα  να  δουμε  τι μπορει να γινει,(περιμεναμε  ενα  ανταλλακτικο  απο την  ιαπωνια  που θα ερχοτανε  αποκλειστικα  για  μενα,δεν  γνωριζανε  τι ειναι,το περιμενανε  στο πρωτο δεκαημερο τυ Απριλιου και ξαφνικα   ηρθε  τελος  Μαρτιου.Αυτο ητανε  τα  συλεντ μπλοκ  που μαθαμε  μετα.


Μετα  απο ολα αυτα τα συμπερασματα δικα σας.

Δεν τους   δινω αλλη ευκαιρια,   σας  παρακαλω  βοηθηστε  την κατασταση  να  ξεκινησουμε.


+1 Τα λεφτά δεν είναι τζάμπα!!!!!!!
Mountains, seas, somewere in between...

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Γ.

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #100 στις: Απρίλιος 08, 2009, 23:11 »
Τελικα καποιος να μας εξηγησει τη ''ζυγοστάθμιση πάνω στο αμάξι?
Πως γινεται γιατι οπως προανεφερα,  ρωτησα σε συνοικιακα βουλκανιζατερ κι ουτε αυτοι γνωριζουν!

Τελικά πήγα την Δευτέρα στον Παχύλα στην Κηφισίας για ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο.
Λοιπόν, αυτη η ζυγοστάθμιση γίνεται ως εξής. Σηκώνουν με γρύλο ένα μπροστινό τροχό και ο μάστορας κάθεται σε ένα μηχάνημα σαν σκούτερ, το οποίο δίνει κίνηση μεγάλης ταχήτητας, ενώ ένα στροβοσκόπιο ρίχνει φώς στην ζάντα, όπου το μηχάνημα διαβάζει και δίνει πληροφορίες για τα βαρύδια που χρειάζονται και σε ποια θέση.
Φαίνεται ότι το μηχάνημα είναι ακριβέστατο γιατί ο μάστορας αφαιρούσε μικρά κομμάτια μέταλλο από τα βαρύδια για να πετύχει την ζυγοστάθμιση.
Για τους πίσω τροχούς αφού σηκώσουν ενα με τον γρύλο, τον στρέφει με μεγάλη ταχύτητα με την μηχανή του αυτοκινήτου.
¶λλαξα πρόσφατα τα λάστιχα και φυσικά, όπως πάντα έκαναν ζυγοστάθμιση στους τροχούς. Φαίνεται ότι την κάνουν πολύ πρόχειρα.
Μου έκανε εντύπωση ότι οι πίσω τροχοί είχαν το κακό τους το χάλι από ζυγοστάθμιση. Ακούμπισα το χέρι μου επάνω στο αυτοκίνητο όσο το μετρούσαν και έτρεμε σαν τρελό. Μετά την ρύθμιση με τα σωστά βαρύδια,το τρέμουλο εξαφανίστηκε.
Δεν΄σας απάντησα αμέσως γιατί ήθελα να το δοκιμάσω στον δρόμο με τις ταχύτητες 75-80 χλμ/ώρα όπου και έτρεμε.
Τώρα μετά από δοκιμές που έκανα μπορώ να πω με καποια σιγουριά ότι το τρέμουλο είναι πλέον μια κακιά ανάμνηση.
Ευχαριστώ τον 4kinitos για την συμβουλή του και που την ακολούθησα. >best
Hisamitsu Horigome

Αποσυνδεδεμένος krama22

  • Jimny
  • Μηνύματα: 48
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #101 στις: Απρίλιος 08, 2009, 23:46 »
παρόμοια και η δική μου εμπειρία...
κατά τη ζυγοστάθμιση με τις ρόδες πάνω στο αυτοκίνητο παρατηρήσαμε στραβό πίσω ημιαξόνιο.

μετά την αντικατάστασή του ημιαξονίου ακολούθησε δεύτερη ζυγοστάθμιση (ξανά πάνω στο αυτοκίνητο) και ευθυγράμμιση και το τρέμουλο εξαφανίστηκε!
για πάντα?  θα δείξει... :)

...είναι απίστευτα όμορφη αίσθηση να οδηγείς χωρίς το τρέμουλο... !

Αποσυνδεδεμένος ΑΚΗΣ

  • Jimny
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #102 στις: Απρίλιος 09, 2009, 00:52 »
Με το δικο  μου  αυτοκινητο δεν μπορω  να καταλαβω  τι γινεται, ακομα  και  ζυγοσταθμιση επανω του εκανα  και αυτο τιποτα!!!! ???
Τοσο ατυχος ειμαι ?
Ειναι  ατρακαριστο!!!!!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #103 στις: Απρίλιος 09, 2009, 09:52 »
Τελικα καποιος να μας εξηγησει τη ''ζυγοστάθμιση πάνω στο αμάξι?
Πως γινεται γιατι οπως προανεφερα,  ρωτησα σε συνοικιακα βουλκανιζατερ κι ουτε αυτοι γνωριζουν!

Τελικά πήγα την Δευτέρα στον Παχύλα στην Κηφισίας για ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο.
Λοιπόν, αυτη η ζυγοστάθμιση γίνεται ως εξής. Σηκώνουν με γρύλο ένα μπροστινό τροχό και ο μάστορας κάθεται σε ένα μηχάνημα σαν σκούτερ, το οποίο δίνει κίνηση μεγάλης ταχήτητας, ενώ ένα στροβοσκόπιο ρίχνει φώς στην ζάντα, όπου το μηχάνημα διαβάζει και δίνει πληροφορίες για τα βαρύδια που χρειάζονται και σε ποια θέση.
Φαίνεται ότι το μηχάνημα είναι ακριβέστατο γιατί ο μάστορας αφαιρούσε μικρά κομμάτια μέταλλο από τα βαρύδια για να πετύχει την ζυγοστάθμιση.
Για τους πίσω τροχούς αφού σηκώσουν ενα με τον γρύλο, τον στρέφει με μεγάλη ταχύτητα με την μηχανή του αυτοκινήτου.
¶λλαξα πρόσφατα τα λάστιχα και φυσικά, όπως πάντα έκαναν ζυγοστάθμιση στους τροχούς. Φαίνεται ότι την κάνουν πολύ πρόχειρα.
Μου έκανε εντύπωση ότι οι πίσω τροχοί είχαν το κακό τους το χάλι από ζυγοστάθμιση. Ακούμπισα το χέρι μου επάνω στο αυτοκίνητο όσο το μετρούσαν και έτρεμε σαν τρελό. Μετά την ρύθμιση με τα σωστά βαρύδια,το τρέμουλο εξαφανίστηκε.
Δεν΄σας απάντησα αμέσως γιατί ήθελα να το δοκιμάσω στον δρόμο με τις ταχύτητες 75-80 χλμ/ώρα όπου και έτρεμε.
Τώρα μετά από δοκιμές που έκανα μπορώ να πω με καποια σιγουριά ότι το τρέμουλο είναι πλέον μια κακιά ανάμνηση.
Ευχαριστώ τον 4kinitos για την συμβουλή του και που την ακολούθησα. >best

Χαιρομαιπου εγινε δουλιτσα  :)  απλα να ξερεις οτι αν βγαλεις καποια ροδα θα χασεις την ζυγοσταθμιση εκτος και αν την ξαναβαλεις ακριβως στα ιδια μπουλονια.
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος kbaboysis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 93
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #104 στις: Απρίλιος 09, 2009, 12:53 »
Τελικα καποιος να μας εξηγησει τη ''ζυγοστάθμιση πάνω στο αμάξι?
Πως γινεται γιατι οπως προανεφερα,  ρωτησα σε συνοικιακα βουλκανιζατερ κι ουτε αυτοι γνωριζουν!

Τελικά πήγα την Δευτέρα στον Παχύλα στην Κηφισίας για ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο.
Λοιπόν, αυτη η ζυγοστάθμιση γίνεται ως εξής. Σηκώνουν με γρύλο ένα μπροστινό τροχό και ο μάστορας κάθεται σε ένα μηχάνημα σαν σκούτερ, το οποίο δίνει κίνηση μεγάλης ταχήτητας, ενώ ένα στροβοσκόπιο ρίχνει φώς στην ζάντα, όπου το μηχάνημα διαβάζει και δίνει πληροφορίες για τα βαρύδια που χρειάζονται και σε ποια θέση.
Φαίνεται ότι το μηχάνημα είναι ακριβέστατο γιατί ο μάστορας αφαιρούσε μικρά κομμάτια μέταλλο από τα βαρύδια για να πετύχει την ζυγοστάθμιση.
Για τους πίσω τροχούς αφού σηκώσουν ενα με τον γρύλο, τον στρέφει με μεγάλη ταχύτητα με την μηχανή του αυτοκινήτου.
¶λλαξα πρόσφατα τα λάστιχα και φυσικά, όπως πάντα έκαναν ζυγοστάθμιση στους τροχούς. Φαίνεται ότι την κάνουν πολύ πρόχειρα.
Μου έκανε εντύπωση ότι οι πίσω τροχοί είχαν το κακό τους το χάλι από ζυγοστάθμιση. Ακούμπισα το χέρι μου επάνω στο αυτοκίνητο όσο το μετρούσαν και έτρεμε σαν τρελό. Μετά την ρύθμιση με τα σωστά βαρύδια,το τρέμουλο εξαφανίστηκε.
Δεν΄σας απάντησα αμέσως γιατί ήθελα να το δοκιμάσω στον δρόμο με τις ταχύτητες 75-80 χλμ/ώρα όπου και έτρεμε.
Τώρα μετά από δοκιμές που έκανα μπορώ να πω με καποια σιγουριά ότι το τρέμουλο είναι πλέον μια κακιά ανάμνηση.
Ευχαριστώ τον 4kinitos για την συμβουλή του και που την ακολούθησα. >best

θα μας πεις και μια τιμουλα?