Αποστολέας Θέμα: ΔΙΣΚΟΣ ΠΛΑΤΟ HELP  (Αναγνώστηκε 70438 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: ΔΙΣΚΟΣ ΠΛΑΤΟ HELP
« Απάντηση #120 στις: Μάρτιος 28, 2011, 23:48 »
Να ρωτήσω κάτι...? 15000 χλμ και πάλι αλλαγή είναι πολύ ή λίγο? lol lol lol

μαλλον πολυ!!!με τη χρηση ειδικα που του κανεις... lol lol lol

της μανας του ειναι γιαννο η ειχες βαλει κατι αλλο?π.χ daikin?

 Γιάννη,τους daikin είχα βάλει...όμως φίλε,μόλις σήμερα,έμαθα απο το κατάστημα που τους προμηθεύτηκα...οτι "οι μαμά είναι daikin (exedy πλέον)...οπότε" μου λέει "τους μαμά παίρνεις και να το ξέρεις..δε παίρνεις κάτι πιο ενισχυμένο!"Τιμή 109,93 €!

Όχι Γιάννη, παλιότερα που είχα τσεκάρει η Suzuki έβαζε Valeo... Τώρα δεν ξέρω....

Πως κατάλαβες ότι θέλεις κιόλας δίσκο πλατό? Ντιζούλα μάζεψες από τον συμπλέκτη??? Αν ναι, αρκετές φορές???

 Φάνη δεν λέει ο άνθρωπος το τι βάζει η εδώ αντιπροσωπεία σε περίπτωση αλλαγής,απ'οτι κατάλαβα λέει οτι το αμάξι γίνεται εισαγώγη με daikin...πάντα λέω το τι κατάλαβα!Kαι ξέρεις οτι όλα αυτά τα καταλαβαίνω πολύ καλά! lol lol lol

 Ναί φίλε,μάζεψε ο μάστορας αρκετές φορές ντίζα...! Το κατάλαβα προχθές που πήγαινα βόλτα...στην εθνική,πάταγα γκάζι μετά τις 3.000 στροφές...έφτανε στις 5.000-7000 στροφές...φυσικά το αυτοκίνητο δεν άκουγε...και μετά οι στροφές γύριζαν πίσω και το αυτοκίνητο άκουγε πλέον.

  Γιωργάκο και εγώ θα συμφωνούσα απόλυτα μαζί σου εφόσον θα μιλούσαμε καθαρά για χρήση on road.Aπλά δεν ξέρω όταν το on συνδυάζεται πολύ και με off!Kαι φυσικά όταν αυτός που οδηγάει λέγεται...jimever j12 lol lol lol

Γιάννη, έτσι όπως τα περιγράφεις, ναι θες αλλαγή...

Κ εγώ για εργοστασιακό μιλάω... Όταν πρωτοάλλαξα, βγήκε από μέσα Valeo. Cambrio του 2003.. Πλέον δεν ξέρω τι βάζουν...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος chrisder

  • Jimny
  • Μηνύματα: 12
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΔΙΣΚΟΣ ΠΛΑΤΟ HELP
« Απάντηση #121 στις: Μάρτιος 29, 2011, 00:18 »
Το cabrio βγαινει ισπανια γι'αυτο και φοραει valeo

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: ΔΙΣΚΟΣ ΠΛΑΤΟ HELP
« Απάντηση #122 στις: Μάρτιος 29, 2011, 00:34 »
Το cabrio βγαινει ισπανια γι'αυτο και φοραει valeo
;) Γι αυτό κ έγραψα το ότι είναι Cabrio...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος george36

  • Jimny
  • Μηνύματα: 554
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΔΙΣΚΟΣ ΠΛΑΤΟ HELP
« Απάντηση #123 στις: Μάρτιος 29, 2011, 03:06 »
τα συμπτωματα που εχεις γιαννη , ναι νομιζω οτι πας για αλλαγη

ρε θηριο 15 χιλ μονο;;;;

Αποσυνδεδεμένος jimever

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2275
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΔΙΣΚΟΣ ΠΛΑΤΟ HELP
« Απάντηση #124 στις: Μάρτιος 29, 2011, 08:34 »
τα συμπτωματα που εχεις γιαννη , ναι νομιζω οτι πας για αλλαγη

ρε θηριο 15 χιλ μονο;;;;


Τους προηγούμενους τους >a1301<.Τώρα >7459< για τους επόμενους...Αφού ξέρεις >bad<. lol ha lol ha
Σε παρακαλώ πρόσεχε που πατάς,γιατί εάν δεν το κατάλαβες....πατάς τα όνειρα μου!

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΔΙΣΚΟΣ ΠΛΑΤΟ HELP
« Απάντηση #125 στις: Μάρτιος 29, 2011, 08:59 »
Γιάννη, 15,000 χιλιόμετρα για δίσκο/πλατώ είναι λίγα, ακόμα και για σκληρό off-road ειδικά με το κοντό βήμα που έχεις, με την προϋπόθεση να μην έχεις μυρίσει το δίσκο συχνά ή πολύ...
Βέβαια, από τα συμπτώματα που αναφέρεις μάλλον θέλει αλλαγή, ρίξε ένα βλέφαρο εδώ http://www.zanfi.it/modules.php?name=catalog&file=index&cPath=63_92 να δεις τι παίζει. Οι τιμές είναι υψηλές αλλά υποτίθεται ότι είναι πολύ ενισχυμένα, σημειωτέον ότι δεν έχω προσωπική άποψη γιατί δεν τα έχω δει στην πράξη, αλλιώς ο Daikin είναι μια καλή και φθηνή λύση... ;)
Μπορείς να ψάξεις και μια custom (έχει φτιάξει φίλος στη Χαλκίδα), αλλά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο το πεντάλ του συμπλέκτη είναι κούτσουρο, δε μου άρεσε και φυσικά δε γνωρίζω τι αντοχή θα έχει στη σκληρή χρήση...

B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: ΔΙΣΚΟΣ ΠΛΑΤΟ HELP
« Απάντηση #126 στις: Μάρτιος 29, 2011, 14:19 »
Daikin να βάλεις...δοκιμασμένος.
Πήρα την προηγουμενη βδομάδα ένα σετ για εναν φίλο. 130 ευρα
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΔΙΣΚΟΣ ΠΛΑΤΟ HELP
« Απάντηση #127 στις: Μάρτιος 29, 2011, 23:29 »
τα συμπτωματα που εχεις γιαννη , ναι νομιζω οτι πας για αλλαγη

ρε θηριο 15 χιλ μονο;;;;

Τους προηγούμενους τους >a1301<.Τώρα >7459< για τους επόμενους...Αφού ξέρεις >bad<. lol ha lol ha
Γιάννη, όλο με πρώτη δεν πάς?
Που διάολο τον έφαγες το συμπλέκτη??

Αποσυνδεδεμένος jimever

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2275
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΔΙΣΚΟΣ ΠΛΑΤΟ HELP
« Απάντηση #128 στις: Μάρτιος 30, 2011, 00:31 »
τα συμπτωματα που εχεις γιαννη , ναι νομιζω οτι πας για αλλαγη

ρε θηριο 15 χιλ μονο;;;;

Τους προηγούμενους τους >a1301<.Τώρα >7459< για τους επόμενους...Αφού ξέρεις >bad<. lol ha lol ha
Γιάννη, όλο με πρώτη δεν πάς?
Που διάολο τον έφαγες το συμπλέκτη??


lol lol lol lol lol lol lol
Σε παρακαλώ πρόσεχε που πατάς,γιατί εάν δεν το κατάλαβες....πατάς τα όνειρα μου!

Αποσυνδεδεμένος alpinist

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 297
  • Φύλο: Άντρας
  • off road rulez!
Απ: ΔΙΣΚΟΣ ΠΛΑΤΟ HELP
« Απάντηση #129 στις: Μάρτιος 30, 2011, 02:07 »
Mετά από 57.000χλμ έκανα κι εγώ την αλλαγή, έβαλα DAIKIN. Πολύ ευχαριστημένος για τα λεφτά του...Προσωπικά το θεωρώ και ως μικρή αναβάθμιση στο jimny... ;D

Αποσυνδεδεμένος george36

  • Jimny
  • Μηνύματα: 554
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΔΙΣΚΟΣ ΠΛΑΤΟ HELP
« Απάντηση #130 στις: Σεπτέμβριος 08, 2011, 00:46 »
για να μην ανοιγω αλλο θεμα:   

γνωριζει καποιος αν κανει ο δισκος απο vitara 8v σε μας;;;;; 

extractor ακουει;;;;  vitara δεν ειχες η με απατα η μνημη μου;;;

φορω τον daikin αλλα μου εχει μυρισει 2 φορες, τωρα με το παραμικρο μυριζει και το πεταλ εχει ερθει πανω.

για μαζεμα,  το εχω μαζεψει.  ρωτω γιατι καπου διαβασα οτι κανει απο vitara

αλλοι δισκοι οπως lukas,  sachs klp δεν εχει για μας;;;  μη ξαναβαλω daikin

Αποσυνδεδεμένος geojimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 748
Απ: ΔΙΣΚΟΣ ΠΛΑΤΟ HELP
« Απάντηση #131 στις: Σεπτέμβριος 08, 2011, 10:02 »

Αποσυνδεδεμένος sokrates

  • Jimny
  • Μηνύματα: 579
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΔΙΣΚΟΣ ΠΛΑΤΟ HELP
« Απάντηση #132 στις: Σεπτέμβριος 08, 2011, 12:05 »
Σχετικό με το θέμα μας:

Πριν από λίγο καιρό ο τζιμάκος μου έκανε 2-3 μουλαρώματα σε ασφαλτο. Εκκίνηση από στάση και η 1η δεν κούμπωνε με τίποτα.
Κατόπιν επισκεύτηκα την γνωστή αντιπροσωπεία και έπειτα από έλεγχο έπρεπε να αλλάξω κάποια ρουλεμάν στο σασμάν (συγχρονιζέ από ότι λένε) το οποίο είναι και μέσα στην εγγύηση.
Η λογική ερώτηση του συνεργείου προς εμένα ήταν ότι αν χρειαστεί,  να αλλάξει δισκο πλατο, ρουλεμάν? Ανοίγουμε και βλέπουμε..

Χθες λοιπόν πήγα για την αλλαγή των ρουλεμάν.
Ο μηχανικός με ειδοποίησε και πήγα μέσα στο συνεργείο. Μου έδειξε τον δίσκο, και μου είπε ότι είναι στο 50% της ζωής του.
Παρόλαυτα μου πρότεινε να τον αλλάξω (καθότι γλύτωνα την τοποθέτηση) αλλά η λογική του Έλληνα έλεγε: έχω κάνει 40.000km σε 2 χρόνια. Αν μου βγάλει άλλες 20.000km δηλαδή άλλον 1 χρόνο θα είμαστε ΟΚ(τα 220€ δεν περίσσευαν/υπήρχαν για να τα δώσω τώρα).

Οπότε είπα στα παιδιά να τον καθαρίσουν (λάσπες+κροκόδειλους) και να αλλάξουν μόνο το ρουλεμάν, το οποίο ήταν σε άσχημη κατάσταση..
Μαζί με αυτα ίσιωσαν λίγο τα αυτάκια πάνω στο σασί που πιάνουν τα μπράτσα και έβαλα επιτέλους τις γλύστρες που είχα αγοράσει πριν από 1 χρόνο.
Άλλαξα και τα λάδια.

Κόστους αντιπροσωπείας ως εδώ για εργασίες (πληροφοριακά):

Αλλαγή λαδιών + φίλτρο λαδιού (όχι μικρό σέρβις), τοποθέτηση γλύστρες και ίσιωμα στο στραβωμένο ατσάλι, αλλαγή ρουλεμάν δίσκου (μόνο ανταλλακτικό, εργασία δωρεάν) σύνολο με ενα μικρό παζάρεμα 100€.

Η επόμενη μέρα.

Α) Σασμάν.
Είναι πιό σκληρό/σφικτό από ότι ήταν πριν. Η αλλαγή από 5η σε 4η με 80-90km/h πολύ δύσκολη και από 1η σε 2α λίγο περισσότερο σφικτή από ότι ήταν πριν.
Πήρα τηλέφωνο και μου είπε το παλικάρι ότι χρειάζεται λίγο καιρό για να ομαλοποιηθεί (νέα ρουλεμαν συγχρονιζέ). Ισχύει?

Β) Δίσκος
Αυτό με προβληματίζει. Αν και το είδαμε με τον Χάρη χθες έχει κανείς κάποια άποψη να μου πει?
Το πετάλι είναι πολύ πιο μαλακό μετά τον καθαρισμό του και την αλλαγή ρουλεμάν(δεν πρέπει να έχει σχέση αυτό μου φαίνεται). Δεν πατινάρει καθόλου ούτε τώρα ούτε πριν. Αυτό όμως που απέκτησα είναι ένα τρέμουλο αφήνοντας σιγά σιγά το πετάλι για να κουμπώσω 1η ή και 2α καμοιά φορά. Σαν να ταλαντώνεται όλο το αυτοκίνητο. Κάποιος απάντησε ότι μπορεί να είναι από βενζίνη αλλά μου φαίνεται απίθανο καθώς δεν είχα τέτοια συμπτώματα πριν την αλλαγή.
Ιδέες?

Σωκράτης (jimever μην πεταχτείς από την αρχή...)


« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2011, 12:07 από sokrates »
Αν ήθελες εγγύηση, ας έπαιρνες τοστιέρα. Κ.Ι.

Αποσυνδεδεμένος geojimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 748
Απ: ΔΙΣΚΟΣ ΠΛΑΤΟ HELP
« Απάντηση #133 στις: Σεπτέμβριος 08, 2011, 14:05 »
Σωκρατη νομιζω οτι για το τρεμουλο ευθυνεται το (ξανα)πατημα του δισκου με το πλατω σε λιγο θα εξαφανισει ή θα το συνηθίσεις lol
Το ρουλεμαν του δισκου ποσο στο χρεωσανε; ετσι για συγκρινουμε και καμια τιμη (εγω πηρα NTN ΚΩΔ.fcr48-39-6/2e χωρις την ασφαλεια 25,00 απο μαγαζι με ρουλεμαν). Στο συνολο το σετ(δισκος πλατω ρουλεμαν) μου κοστισαν 125,00+εργασια...




Αποσυνδεδεμένος george36

  • Jimny
  • Μηνύματα: 554
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΔΙΣΚΟΣ ΠΛΑΤΟ HELP
« Απάντηση #134 στις: Σεπτέμβριος 08, 2011, 14:52 »
Στις αρχες του Ιουλη εβαλα εναν χειροποιητο με ενισχυμενο πλατο απο την Λευκα στον Πειραια . Μεχρι στιγμης δεν εχει μυρισει αν και τον εχω ζορισει λιγο.


[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/838/p6300257.jpg/]
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/14/p6300258.jpg/]

O γαλαζιος ειναι ο daikin μετα απο "θερμικη" κατεργασια , για το ρουλεμαν αστα...
Ο δισκος ειναι LUK απο της Μερκελ τα μερη
Το πλατω εχει πιο ενισχυμενα χτενια και ελασματα .... Ειδωμεν ο χρονος και η χρηση θα δειξει...





ποιο ειναι το χειροποιητο;;; το πλατο;;; ο δισκος ειναι LUK ειπαμε. μπορεις να πεις τιμη και ποιο μαγαζι;; εστω σε πμ