Να πω κ εγω μια κοτσανα αν ενα 4χ4 δεν εχει ακαμπτι αξονα μπροστα αλλα ψαλιδια συμφερει να μπει αμορτισερ τιμονιου? Γινεται? Μην με βαρεσετε απλα ενα οχι η ναι (στο ναι θελω πληροφοριες)
Το αμορτισέρ τιμονιού δεν σχετίζεται με τον τύπο ανάρτησης του οχήματος. Η χρησιμότητά του είναι η απόσβεση των κραδασμών απο τους τροχούς ώστε να μην φτάνουν στον οδηγό.
Η πρωταρχικός του ρόλος όταν ξεκίνησε η εφαρμογή του στα παλαιότερα 4Χ4 ήταν η αποφυγή των απότομων αντιδράσεων του τιμονιού στην κίνηση εκτός δρόμου (πέτρες,χαντάκια κ.τ.λ.)
Βοηθά και στην κίνηση εντός δρόμου όταν δεν χρησιμοποιηθούν "ασφάλτινα" λάστιχα αλλά οffroad στις προβλεπόμενες ή σε μεγαλύτερες διαστάσεις. Τα λάστιχα αυτά λόγω πέλματος,βάρους αλλά και δυσκολίας στην ζυγοστάθμηση δημουργούν κραδασμούς κατά την κίνηση στην άσφαλτο.
Πολλά μοντέλα που έχουν ψαλίδια εμπρός (Navara,Ford F150,L200) και κίνηση 4Χ4 διαθέτουν αμορτισέρ τιμονιού
Θα έλεγα αν κυκλοφορείς εντός δρόμου με ασφάλτινα ελαστικά και δεν κινείσαι σε extreme καταστάσεις εκτός μην κάνεις τον κόπο να εγκαταστήσεις αμορτισέρ τιμονιού.