Αποστολέας Θέμα: Στεγανοποίηση της μετάδοσης  (Αναγνώστηκε 4559 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος filippos_kos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1273
  • Φύλο: Άντρας
Στεγανοποίηση της μετάδοσης
« στις: Φεβρουάριος 08, 2007, 19:36 »
Παιδιά έχω μερικές απορίες όποιος μπορεί και θέλει ας μου εξηγήσει να καταλάβω bhe
Τι εννοούμε στεγανοποίηση της μετάδοσης?   
Γιατί βάζουμε breathers (Σωληνάκια) στα διαφορικά?
Πως μπορεί να μπει νερό στο διαφορικό?
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 08, 2007, 19:40 από filippos_kos »


Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Στεγανοποίηση της μετάδοσης
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 08, 2007, 20:06 »
Τα διαφορικά, και το transfer, έχουν μέσα βαλβολίνη... Στην κορυφή αυτών υπάρχουν τρύπες για υπερχήλιση, και αναθυμιάσεις, όταν αυτά πχ ζεστένονται. Αυτές οι τρύπες έχουν πάνω τους κάποιες βαλβιδίτσες, ωστε να μπορεί μόνο να βγει κάτι, και όχι να μπει (πχ νερό). Οι βαλβίδες αυτές όμως είναι τόσο γελείες που βάζουν νερό, οπότε αφαιρούμε τις βαλβίδες και τοποθετούμε στις τρύπες σωλινάκια που τα βγάζουμε κάπου ψηλά ωστε όταν μπαίνουμε στο νερό, να μην φτάνει εκεί το νερό!!! Αυτό είναι για σχετικά αρκετό νερό... ΑΝ πας πολύ βαθιά, τότε υπάρχουν και άλλα προβλήματα... Δυναμό, καμπίνα, νερό στην μηχανή κτλ...

Αποσυνδεδεμένος wolf

  • Jimny
  • Μηνύματα: 441
Απ: Στεγανοποίηση της μετάδοσης
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 08, 2007, 20:12 »
Φτου ....με προλαβες...
 cl cl cl cl cl cl cl cl
Μη διαπληκτίζεσαι με έναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει στο τέλος λόγω εμπειρίας

Αποσυνδεδεμένος filippos_kos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1273
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Στεγανοποίηση της μετάδοσης
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 08, 2007, 20:30 »
Κι αν κοπούν ή τρυπήσουν τα σωληνάκια από κάποια πέτρα η κλαδί τι γίνεται? Και αν στην χειρότερη περίπτωση δεν το πάρουμε και χαμπάρι?    >12183


Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Στεγανοποίηση της μετάδοσης
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 09, 2007, 11:02 »
Αγοράζεις και χρυσόψαρα, γιατί θα έχεις κάνει τα διαφορικά σου ενυδρεία !
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Στεγανοποίηση της μετάδοσης
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 09, 2007, 13:16 »
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος filippos_kos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1273
  • Φύλο: Άντρας


Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: Στεγανοποίηση της μετάδοσης
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 10, 2007, 17:08 »
Εγώ δεν βάζω σωληνάκια για τον λόγο οτι το σωληνάκι μπορεί να τρυπήση σχετικά εύκολα και το αυτοκίνητο να μείνει στο έλεος...
Κανείς δεν ελεγχει τα σωληνάκια κάθε μέρα...
Αν τύχει και κοπεί... χαιρέτα να διαφορικά σου... γιατί θα είναι αφύλαχτα...
Αν τύχει και πάρεις (λίγα) νερά απο την βαλβίδα... στο επόμενο service αλλάξεις βαλβολίνες και την ψιλογλυτώνεις....
Σημαντικότατο πρίν μπείς σε νερά να αφήσεις λίγο το αυτοκίνητο να κρυώσει...

Προσωπικά παρόλο που το έχω βάλεις αρκετές φορές στο νερό... και ελέγχο τακτικά βαλβολίνες, δεν πήρα ποτέ νερα..
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος filippos_kos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1273
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Στεγανοποίηση της μετάδοσης
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 10, 2007, 20:33 »


Προσωπικά παρόλο που το έχω βάλεις αρκετές φορές στο νερό... και ελέγχο τακτικά βαλβολίνες, δεν πήρα ποτέ νερα..
Κάθε πότε αλλάζεις βαλβολίνες?


Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Στεγανοποίηση της μετάδοσης
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 10:27 »


Προσωπικά παρόλο που το έχω βάλεις αρκετές φορές στο νερό... και ελέγχο τακτικά βαλβολίνες, δεν πήρα ποτέ νερα..
Κάθε πότε αλλάζεις βαλβολίνες?

Οι βαλβολίνες αλλάζονται στα 15.000χλμ (εργοστασιακές του στρωσίματος) και μετά απλά συμπληρώνονται εκτός έχουν πάρει νερά και λάσπες απο σκληρό Off-Road.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Στεγανοποίηση της μετάδοσης
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 10:35 »
Εγώ δεν βάζω σωληνάκια για τον λόγο οτι το σωληνάκι μπορεί να τρυπήση σχετικά εύκολα και το αυτοκίνητο να μείνει στο έλεος...
Κανείς δεν ελεγχει τα σωληνάκια κάθε μέρα...
Αν τύχει και κοπεί... χαιρέτα να διαφορικά σου... γιατί θα είναι αφύλαχτα...
Αν τύχει και πάρεις (λίγα) νερά απο την βαλβίδα... στο επόμενο service αλλάξεις βαλβολίνες και την ψιλογλυτώνεις....
Σημαντικότατο πρίν μπείς σε νερά να αφήσεις λίγο το αυτοκίνητο να κρυώσει...

Προσωπικά παρόλο που το έχω βάλεις αρκετές φορές στο νερό... και ελέγχο τακτικά βαλβολίνες, δεν πήρα ποτέ νερα..

Αν βάλεις καλούς σωλήνες( με εσωτερικό πλέγμα για κύκλωμα βενζίνης ή λάδιου) δεν τρυπάνε με τίποτα και δεν θα πάρεις ποτέ νερά.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος apla

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Στεγανοποίηση της μετάδοσης
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 12:07 »


Προσωπικά παρόλο που το έχω βάλεις αρκετές φορές στο νερό... και ελέγχο τακτικά βαλβολίνες, δεν πήρα ποτέ νερα..
Κάθε πότε αλλάζεις βαλβολίνες?

Οι βαλβολίνες αλλάζονται στα 15.000χλμ (εργοστασιακές του στρωσίματος) και μετά απλά συμπληρώνονται εκτός έχουν πάρει νερά και λάσπες απο σκληρό Off-Road.

Εμένα πάλι στην αντιπροσωπία μου έλεγαν ότι οι βαλβολινες θέλουν αλλαγή κάθε 30000km!K η πλάκα είναι ότι την τελευταία φορά είχα αγοράσει beverol ότι καλύτερο υπήρχε για το jimny κ οι τύποι εκεί μου είχαν πει αυτες δν αλλάζουν... Μόνο συπληρώνεις...αν χρειάζεται! ΟΙ Αντιπροσωπίες δν παιζονται!

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Στεγανοποίηση της μετάδοσης
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 13:05 »


Προσωπικά παρόλο που το έχω βάλεις αρκετές φορές στο νερό... και ελέγχο τακτικά βαλβολίνες, δεν πήρα ποτέ νερα..
Κάθε πότε αλλάζεις βαλβολίνες?

Οι βαλβολίνες αλλάζονται στα 15.000χλμ (εργοστασιακές του στρωσίματος) και μετά απλά συμπληρώνονται εκτός έχουν πάρει νερά και λάσπες απο σκληρό Off-Road.

Εμένα πάλι στην αντιπροσωπία μου έλεγαν ότι οι βαλβολινες θέλουν αλλαγή κάθε 30000km!K η πλάκα είναι ότι την τελευταία φορά είχα αγοράσει beverol ότι καλύτερο υπήρχε για το jimny κ οι τύποι εκεί μου είχαν πει αυτες δν αλλάζουν... Μόνο συπληρώνεις...αν χρειάζεται! ΟΙ Αντιπροσωπίες δν παιζονται!

Βαλβολίνες LE (Lubrication Engineers) και τέλος  ;)
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος Maverick

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Άντρας
    • 4x4TrailRiders
Απ: Στεγανοποίηση της μετάδοσης
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 26, 2007, 08:39 »
Εγώ δεν βάζω σωληνάκια για τον λόγο οτι το σωληνάκι μπορεί να τρυπήση σχετικά εύκολα και το αυτοκίνητο να μείνει στο έλεος...
Κανείς δεν ελεγχει τα σωληνάκια κάθε μέρα...
Αν τύχει και κοπεί... χαιρέτα να διαφορικά σου... γιατί θα είναι αφύλαχτα...
Αν τύχει και πάρεις (λίγα) νερά απο την βαλβίδα... στο επόμενο service αλλάξεις βαλβολίνες και την ψιλογλυτώνεις....
Σημαντικότατο πρίν μπείς σε νερά να αφήσεις λίγο το αυτοκίνητο να κρυώσει...

Προσωπικά παρόλο που το έχω βάλεις αρκετές φορές στο νερό... και ελέγχο τακτικά βαλβολίνες, δεν πήρα ποτέ νερα..

Τα σωληνάκια που τοποθετούμε στα διαφορικά τα οποία είναι και πιο εκτεθειμένα μπορείς πολύ εύκολα μετά από κάποιο πραγματικά σκληρό πέρασμα που πιθανόν να σκίστηκε να το ελέγξεις μόνος σου απλά σκύβοντας κάτω από το αυτοκίνητο. Τώρα όσων αφορά τα σωληνάκια κιβωτίου και βοηθητικού είναι πρακτικά αδύνατον να σκαλώσουν οπουδήποτε άρα και να κοπούν / τρυπήσουν κλπ. γι'αυτό και δεν είναι απαραίτητος ο συχνός έλεγχος τους. Τώρα όπως ανάφερε και ο Μιχάλης αν τοποθετήσεις σωληνάκι καλής ποιότητας δεν πρόκειται να έχεις το παραμικρό πρόβλημα (βλ.σωληνάκι που χρησιμοποιούμαι για το μποκέ της ARB)
Όσο για τις αλλαγές στις βαλβολίνες το σωστό είναι να αλλάζονται κάθε κάποια χιλιόμετρα τα οποία βέβαια είναι ανάλογα την χρήση, τα εντόσθια του διαφορικού / κιβωτίου και φυσικά την ποιότητα της βαλβολίνης...όπου LE = η κορυφαία ποιότητα με την ανάλογη τιμή.
When there's a will, there's a way...!
4x4TrailRiders