Γιαννη, οι αποστατες που φτιαχνει καποιος μηχανολογος του επιπεδου του Ηρακλη (HERCULES) και βεβαια ειναι αριστα ζυγισμενοι διοτι γινονται σε τορνο και ειναι ακριβειας, εννοειται...
Aλλωστε, αυτα που γραφω εδω, ειναι απολυτως καρατσεκαρισμενα προσωπικα και οχι επειδη ισως εχω ακουσει καπου, καπως, καποτε...
Οπωσδηποτε ΔΕΝ ειναι αντιγραφη γιατι δεν υπαρχει και λογος αλλωστε και σε οτι αφορα τον συγκεκριμενο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ, υπαρχει απολυτη εμπιστοσυνη, τοσο απο αρκετα ατομα απο εδω, απο το φορουμ, οσο και απο 10δες αγωνιζομενους σε αγωνες αυτοκινητων, ταχυτητας κλπ κλπ...
Νίκο μαζί σου αλλά:
Ο συγκεκριμένος κατασκευαστής, σίγουρα δεν ειναι Spidertrax ή H&R(ISO, ποιστοποιήσεις κτλ κτλ)
Καλύτερη λύση είναι οι ζάντες με αρνητικότερο offset, ακρηβότερη μεν αλλά όπως έχεις πει και εσύ(στο θέμα με τα snatch block)...
... και εκτος απο αυτο, ποσο πιο φτηνα θα στοιχισει το να κατσει καποιος να κανει "επικινδυνες" πατεντες απο το να αγορασει ενα κανονικο, καλο (με προδιαγραφες εννοω) snatch block? Σιγουρα τσαμπα δεν θα ειναι ουτε το αυτοσχεδιο...
Εχουμε δει κατα καιρους, διαφορες τετοιες πατεντες, να γινονται τραγικες εως μοιραιες για καποιους... και εχουμε πολλαααααααα τετοια παραδειγματα διαφορων... "αυτοχριζομενων μαστορων" & καλοθελητων!!!
Eξαλλου, το εχουμε ξαναπει: Mε πορδες αυγα δε βαφονται !!! Aν ειναι γύρω στα 50€ η διαφορά, γιατί να μην πάρει spidertrax?(επώνυμα..)
Πόσοι απο το forum μας χρησημοποιούν τους συγκεκριμένους αποστάτες??
O κος Ηρακλής, μπορεί να είναι top μαστορας όντως, και πολλές φορές το έχουμε δει απο ελληνικά χέρια....
Αλλα τα αγωνιστικά, και άλλη η καθημερινη χρήση(πχ κάπου σε φόρουμ αγωνιζόμενων υπάρχει αναφορά για αυτοκίνητο που έφυγε ο αποστάτης μαζι με την ρόδα...αν θυμάμε καλά..)
Απο την άλλη πλευρά...
α. Σε καμμια περιπτωση ΔΕΝ πρεπει να συσχετιζουμε και να συγκρινουμε ανομοια πραγματα... (αλλο πραγμα ο αποστάτης μιας εταιρειας μεγεθους spidertrax ή H&R και αλλο καποια ιδιοκατασκευη...
β. Αλλο το κοστος καποιου εισαγωμενου προιοντος και αλλο το κοστος του αυτοσχεδιου προιοντος σαν κατασκευη, αλλη ποιοτητα μεταλλων, υλικων κλπ κλπ
γ. Επισης, το να εχει ασχοληθει καποια εταιρεια, να μελετησει και να φτιαξει αποστάτες για ολα τα μοντελα 4χ4, εμπρος πισω, νομιζω οτι δεν εχει καμμια σχεση με το να γινει η πρωτη ή κάποιες εφαρμογες στο δικο μου/σου/του αυτοκινητο...
(Δανισμένο/αναπροσαρμοσμένο για το παρόν θέμα)
Και πάλι το ξαναλέω, ο ανθρωπος
μπορεί να είναι
πργαματικός καλιτέχνης.
Αν δεν είναι?
Απο την άλλη, άλλα λιγότερο βαρυσημαντα πράγματα στο αυτοκίνητο λένε οι γνώστες να προτιμούμε επώνυμα, γιατί να κολήσουμε σε κάτι που αφορά το σύστημα διεύθυνσης?
Μια γνώμη λέω εγώ τώρα, καλή και φιλική κουβέντα κάνουμε άλλωστε όπως διέπει το πνεύμα του jimnyclub.com