Γιώργο το δοκίμασα σε παγωμένη άσφαλτο (Πεντέλη βράδυ με τα χιόνια), ανέβαινα πισωκίνητος επίτηδες για να δω αντιδράσεις, μια χαρά όλα, μπορώ να σου πω ότι συμπεριφερόταν σαν ανοιχτό διαφορικό, σε κατηφόρα πάλι το ίδιο, τίποτα περίεργο να με τρομάξει...
Το μόνο πρόβλημα όπως έχω ξαναγράψει είναι ότι με ενοχλεί το κλώτσημα που κάνει σε στροφές με μικρή ταχύτητα και χαμηλές στροφές. Στον αντίποδα τώρα, το Lockright συμπεριφέρεται άψογα εκτός δρόμου, δεν το καταλαβαίνεις καθόλου και φυσικά έχεις καλύτερη κατευθυντικότητα σε γλιστερές επιφάνειες (λάσπη, χιόνι κλπ) συγκριτικά με ένα μόνιμο 100% μπλοκέ (π.χ. ARB) γιατί ο τροχός που χάνει πρόσφυση δε γυρνάει καθόλου...