0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αντωνη...δεν μας τα λες καλα.... Το lock-right..εχει τελιως διαφoρετικη οδηγηση απο οτι το ελευθερο διαφορικο.....για εμπα ..με 200 στροφες περισσοτερες απο οτι μπενεις στις στροφες...να δεις πως θα ξεμπλοκαρει...πιο σωστα...(δεν λεω με πιο μεγαλη ταχ)...εσενα λογο του οτι ειναι κοντοπιθαρο το αμαξι σου δεν προλαβενει να "διαβασει" τον τροχο που πρεπει να απελευθερωσει......διλ....δεν προλαβενει λογο..χαμηλων στροφων που μπαινεις στην στροφη..να δουλεψουν οι πυρροι μεσα στης αυγοειδες φωλιες και να κλωτσησει τον δορυφορο...να καβαλησει της εγκοπες του locker......αμα καταλαβες ..σφηρα μου.... παντος τωρα συγουρα παει πιο σωστα το γυμνοσαλιγκαρακι σου......λιγο γακζακι περισσοτερο στις στροφες και θα ακους μια καστανια να δουλευει....οσο για τις 140 βαλβολινες...βοηθανε στην τριβη...και στο να μην τρωγωντε τα δοντια....το μοτο κοντε..αντιθετος επειδη κανει φιλμ..πανω στα δοντια ...μικραινει τιν αποσταση που χρειαζεται να γλυφει.το καβαλημα με αποτελεσμα...ΙΣΩΣ..να μην το αφηνει να δουλευει ελευθερα........αυτα τα ολιγα....μπορει και να ειμαι λαθος....
3 Pointssss
Ολα ειναι θεμα τοποθετησης.Κατι οι ροδελες και το κουρδισμα , ολα αυτα παιζουν ρολο.Nasty να σου στειλω και το δικο μου?
Ρε τρελλαμένε, τι λες πάλι όταν βρεθούμε θα καταλάβεις τι εννοώ...
Παράθεση από: freskos στις Ιανουάριος 11, 2007, 14:04 3 Pointssss Δεν πιάνεται ήταν φάουλ...
Βρε απο τα αποδητιρια το εφαγες και ασε τα φαουλ και τις σαχλαμαρες.