0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
... ότι η όλη διαδικασία είναι άρκετά απλή για κάποιον που είναι γνώστης του θέματος.
Αν έχεις βάλει 90άρα βαλβολίνη και MotorKote και όντως δεν ακους τίποτα στις στροφές μάλλον μένει μόνιμα μπλοκαρισμένο και θα κάνεις ζημιά, κοίταξέ το...
με την εμπλοκή-απεμπλοκή του lockright δεν έχει σχέση η βαλβολίνη ή το motorkote...μάλλον για καλή τοποθέτηση μου κάνει
Παράθεση από: savvoul στις Ιανουάριος 11, 2007, 01:33με την εμπλοκή-απεμπλοκή του lockright δεν έχει σχέση η βαλβολίνη ή το motorkote...μάλλον για καλή τοποθέτηση μου κάνει Η βαλβολίνη έχει να κάνει με το θόρυβο, με την 140άρα κάνει λιγότερο θόρυβο ενώ με την 90άρα (που έχω κι εγώ) ακούγεται αρκετά έως πολύ ο θόρυβος, για το MotorKote απλά το ανέφερα γιατί έχω βάλει κι εγώ οπότε πρέπει να ακούμε τον ίδιο θόρυβο, γι' αυτό το έγραψα...Πάντως τα έχω πάρει στο κρανίο με το LockRight, το έχω βάλει-βγάλει 3 φορές και ακόμα μου κάνει σκορτσαρίσματα στις στροφές με χαμηλή ταχύτητα (σα να πάει να σβήσει), είναι πολύ εκνευριστικό, αν το ήξερα δεν πρόκειτα ποτέ να το έβαζα...
Αντώνη, μίλα με το Γιάννη το Κασωτάκη. Είναι πολύ έμπειρος στο θέμα .....
Το έχω το lock right από το καλοκαίρι πάνω . από την μέρα που το έβαλα μέχρι και τώρα που μιλάμε δεν έχω ξαναασχοληθει με αυτό το πράγμα . δουλεύει τέλεια και χωρίς κανένα πρόβλημα . η τοποθέτηση έγινε στον Μάκη . Το θέμα είναι να ξέρει αυτός που θα το βάλει .