Αποστολέας Θέμα: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ LOCKRIGHT  (Αναγνώστηκε 15312 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ LOCKRIGHT
« Απάντηση #60 στις: Φεβρουάριος 16, 2007, 11:17 »
Γιώργο το δοκίμασα σε παγωμένη άσφαλτο (Πεντέλη βράδυ με τα χιόνια), ανέβαινα πισωκίνητος επίτηδες για να δω αντιδράσεις, μια χαρά όλα, μπορώ να σου πω ότι συμπεριφερόταν σαν ανοιχτό διαφορικό, σε κατηφόρα πάλι το ίδιο, τίποτα περίεργο να με τρομάξει...
Το μόνο πρόβλημα όπως έχω ξαναγράψει είναι ότι με ενοχλεί το κλώτσημα που κάνει σε στροφές με μικρή ταχύτητα και χαμηλές στροφές. Στον αντίποδα τώρα, το Lockright συμπεριφέρεται άψογα εκτός δρόμου, δεν το καταλαβαίνεις καθόλου και φυσικά έχεις καλύτερη κατευθυντικότητα σε γλιστερές επιφάνειες (λάσπη, χιόνι κλπ) συγκριτικά με ένα μόνιμο 100% μπλοκέ (π.χ. ARB) γιατί ο τροχός που χάνει πρόσφυση δε γυρνάει καθόλου...

B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος GiwrgosTH

  • Jimny
  • Μηνύματα: 456
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ LOCKRIGHT
« Απάντηση #61 στις: Φεβρουάριος 16, 2007, 11:49 »
Με βάλατε σε σκέψεις!
Για το Jimny είναι το 1510, σωστά?
Να το πάρουμε από ΗΠΑ που το βρήκα 250 $ με μεταφορικά?
Ή θα πάει κανένα τελωνείο και θα μας σκίσουν?
Ευρώπη παίζει στα 350 €, λίγο ακριβούτσικα!
Punto, punto το Jimnάκι...

Αποσυνδεδεμένος bisba

  • Jimny
  • Μηνύματα: 44
Απ: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ LOCKRIGHT
« Απάντηση #62 στις: Φεβρουάριος 16, 2007, 12:11 »
Γιώργο το δοκίμασα σε παγωμένη άσφαλτο (Πεντέλη βράδυ με τα χιόνια), ανέβαινα πισωκίνητος επίτηδες για να δω αντιδράσεις, μια χαρά όλα, μπορώ να σου πω ότι συμπεριφερόταν σαν ανοιχτό διαφορικό, σε κατηφόρα πάλι το ίδιο, τίποτα περίεργο να με τρομάξει...
Το μόνο πρόβλημα όπως έχω ξαναγράψει είναι ότι με ενοχλεί το κλώτσημα που κάνει σε στροφές με μικρή ταχύτητα και χαμηλές στροφές. Στον αντίποδα τώρα, το Lockright συμπεριφέρεται άψογα εκτός δρόμου, δεν το καταλαβαίνεις καθόλου και φυσικά έχεις καλύτερη κατευθυντικότητα σε γλιστερές επιφάνειες (λάσπη, χιόνι κλπ) συγκριτικά με ένα μόνιμο 100% μπλοκέ (π.χ. ARB) γιατί ο τροχός που χάνει πρόσφυση δε γυρνάει καθόλου...



στην αρχη μου εκανε και εμενα το κλωτσημα .
θελει τον χρονο του και αυτο .
τωρα ειμαι ΟΚ . j12 j12

Αποσυνδεδεμένος KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ LOCKRIGHT
« Απάντηση #63 στις: Φεβρουάριος 16, 2007, 13:01 »
Ή θα πάει κανένα τελωνείο και θα μας σκίσουν?

Oτι ερθει με παραστατικά (τιμολογια) μαζι περνάει τελωνειο και η
τιμή μπορεί να φτάσει και την τιμη ευρωπης
Μόνο αν εχεις κάποιον εκει (αμέρικα) και στα στείλει
χωρίς τα τιμολόγια θα εχει κέρδος.

Εχω κάνει και τα δύο και σου μιλαω εκ πείρας 0_21
Πάρε φόοοοραααα ρεεεε!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ LOCKRIGHT
« Απάντηση #64 στις: Φεβρουάριος 16, 2007, 13:25 »
Γιώργο το δοκίμασα σε παγωμένη άσφαλτο (Πεντέλη βράδυ με τα χιόνια), ανέβαινα πισωκίνητος επίτηδες για να δω αντιδράσεις, μια χαρά όλα, μπορώ να σου πω ότι συμπεριφερόταν σαν ανοιχτό διαφορικό, σε κατηφόρα πάλι το ίδιο, τίποτα περίεργο να με τρομάξει...
Το μόνο πρόβλημα όπως έχω ξαναγράψει είναι ότι με ενοχλεί το κλώτσημα που κάνει σε στροφές με μικρή ταχύτητα και χαμηλές στροφές. Στον αντίποδα τώρα, το Lockright συμπεριφέρεται άψογα εκτός δρόμου, δεν το καταλαβαίνεις καθόλου και φυσικά έχεις καλύτερη κατευθυντικότητα σε γλιστερές επιφάνειες (λάσπη, χιόνι κλπ) συγκριτικά με ένα μόνιμο 100% μπλοκέ (π.χ. ARB) γιατί ο τροχός που χάνει πρόσφυση δε γυρνάει καθόλου...



Δηλαδη το μοναδικο μειονεκτημα του ειναι οταν κινουμαστε με πλευρικη κλιση?
Οπου ο ποπός φευγει προς τα κατω αν γλυστρισει...

Τωρα για την κατευθυντικοτητα που λες,προφανως εννοεις πως γυρναει το πισω μερος προς τα εκει που κοιταει και το μπροστινο,με αποτελεσμα να μπαινει μονοκομματο στη στροφη,αυτα κυριως πισωκινητο!
Οταν εχεις 4Η η΄4L εχεις δει καποια διαφορα στην οδικη συμπεριφορα?
Ο ποπός οντας μπλοκαρισμενος συμπεριφερεται διαφορετικα απο τη μουρη?

Τελικα ολοι το κατηγορουσαν για επικινδυνο αλλα δεν εχω ακουσει κανεναν να εχει φαει τα μουτρα του με lockright,ουτε κανεναν που να το εβγαλε,ολοι ευχαριστημενοι δηλωνουν  yah

Αποσυνδεδεμένος geo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Άντρας
  • crazy waters BARBARIANS
Απ: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ LOCKRIGHT
« Απάντηση #65 στις: Φεβρουάριος 16, 2007, 14:16 »
ολοι το ζηταν ολοι τα γαπαν apl_se apl_se apl_se
style is everything

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ LOCKRIGHT
« Απάντηση #66 στις: Φεβρουάριος 16, 2007, 14:28 »
Δηλαδη το μοναδικο μειονεκτημα του ειναι οταν κινουμαστε με πλευρικη κλιση?
Οπου ο ποπός φευγει προς τα κατω αν γλυστρισει...
Δε βλέπω το λόγο να φύγει το πίσω μέρος προς τα κάτω, συνήθως ο τροχός που βρίσκεται στην κάτω πλευρά έχει την περισσότερη πρόσφυση άρα θα πάρει όλη τη ροπή σε περίπτωση απώλειας του επάνω (ο οποίος θα ακινητοποιηθεί), οπότε μάλλον προς τα πάνω θα σπρώξει το αυτοκίνητο.

Τωρα για την κατευθυντικοτητα που λες,προφανως εννοεις πως γυρναει το πισω μερος προς τα εκει που κοιταει και το μπροστινο,με αποτελεσμα να μπαινει μονοκομματο στη στροφη,αυτα κυριως πισωκινητο!
Οταν εχεις 4Η η΄4L εχεις δει καποια διαφορα στην οδικη συμπεριφορα?
Ο ποπός οντας μπλοκαρισμενος συμπεριφερεται διαφορετικα απο τη μουρη?
Δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς, στις στροφές δεν έχει καμία επίδραση στην οδηγική συμπεριφορά του οχήματος, με την προϋπόθεση ότι δε θα επιταχύνεις απότομα πριν την είσοδο. Δεν έχω δει καμία διαφορά με 4H ή 4L, εν κατακλείδι δουλεύει πολύ καλά μέχρι στιγμής... ;) ;) ;)

B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ LOCKRIGHT
« Απάντηση #67 στις: Φεβρουάριος 16, 2007, 15:23 »
Για το φίλο που ρώτησε τι γίνεται άμα διπλώσει :

Αφήνεις το γκάζι και το αυτοκίνητο μένει εκεί που είναι στιγμιαία και επιστρέφει κανονικά στη θέση του με λίγο ανάποδο...

Γενικά αν το μάθεις, και συνηθίσεις τα παιχνίδια με το γκάζι, μπορείς να κινηθείς αρκετά πιο γρήγορα στην άσφαλτο και σε γρήγορη οδήγηση στο χώμα.

Απλά το πας με γραμμές μετά και πλασαρίσματα στις στροφές με τα φρένα. Θέλει πάντα να είσαι στην ωφέλιμη περιοχή στροφών για να ακούει το αμάξι στο γκάζι και να μην κρεμάει, έτσι ώστε να ελαχιστοποιείς τις διορθώσεις με το τιμόνι...

Στις κατηφόρες, επίσης, σε ζόρικα κατεβάσματα (4η σε 2α για παράδειγμα), διπλώνει, χωρίς να σε ανησυχεί όμως...
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ LOCKRIGHT
« Απάντηση #68 στις: Φεβρουάριος 20, 2007, 12:47 »
Δηλαδη το μοναδικο μειονεκτημα του ειναι οταν κινουμαστε με πλευρικη κλιση?
Οπου ο ποπός φευγει προς τα κατω αν γλυστρισει...
Δε βλέπω το λόγο να φύγει το πίσω μέρος προς τα κάτω, συνήθως ο τροχός που βρίσκεται στην κάτω πλευρά έχει την περισσότερη πρόσφυση άρα θα πάρει όλη τη ροπή σε περίπτωση απώλειας του επάνω (ο οποίος θα ακινητοποιηθεί), οπότε μάλλον προς τα πάνω θα σπρώξει το αυτοκίνητο.

Τωρα για την κατευθυντικοτητα που λες,προφανως εννοεις πως γυρναει το πισω μερος προς τα εκει που κοιταει και το μπροστινο,με αποτελεσμα να μπαινει μονοκομματο στη στροφη,αυτα κυριως πισωκινητο!
Οταν εχεις 4Η η΄4L εχεις δει καποια διαφορα στην οδικη συμπεριφορα?
Ο ποπός οντας μπλοκαρισμενος συμπεριφερεται διαφορετικα απο τη μουρη?
Δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς, στις στροφές δεν έχει καμία επίδραση στην οδηγική συμπεριφορά του οχήματος, με την προϋπόθεση ότι δε θα επιταχύνεις απότομα πριν την είσοδο. Δεν έχω δει καμία διαφορά με 4H ή 4L, εν κατακλείδι δουλεύει πολύ καλά μέχρι στιγμής... ;) ;) ;)



Στις γλυστερες επιφανειες με πλευρικη κλιση,το πισω μερος οντας μπλοκαρισμενο,θα γλυστρισει και θα κατεβει προς τα κατω,ενω αν ηταν ελευθερο θα εκανε διαφορικο και δε θα γλυστρουσε!
Το λενε και για το ARB οτι δεν πρεπει να το δουλευουμε σε εντονες πλευρικες κλισεις γιατι σβουριζει το αυτοκινητο προς τα κατω!

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ LOCKRIGHT
« Απάντηση #69 στις: Φεβρουάριος 20, 2007, 12:51 »
Στον αντίποδα τώρα, το Lockright συμπεριφέρεται άψογα εκτός δρόμου, δεν το καταλαβαίνεις καθόλου και φυσικά έχεις καλύτερη κατευθυντικότητα σε γλιστερές επιφάνειες (λάσπη, χιόνι κλπ) συγκριτικά με ένα μόνιμο 100% μπλοκέ (π.χ. ARB) γιατί ο τροχός που χάνει πρόσφυση δε γυρνάει καθόλου...

Για κατσε ρε συ δλδ αν σηκωσεις το πισω μερος απο τη μια μερια στον αερα,αυτη η μερια δε γυριζει καθολου?
Δεν ειναι μονιμα παντου και παντα 100% κλειδωμενο εκτος απο τις στροφες?
Εισαι σιγουρος οτι ο τροχος που δεν εχει προσφυση δε γυριζει καθολου?
Πως το καταλαβες?
Αν ειναι ετσι παω να βαλω αυριο!

Αποσυνδεδεμένος geo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Άντρας
  • crazy waters BARBARIANS
Απ: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ LOCKRIGHT
« Απάντηση #70 στις: Φεβρουάριος 20, 2007, 21:18 »
 ha ha αυτο δεν ειναι μπλοκε ειναι επιστημη ha ha
style is everything

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ LOCKRIGHT
« Απάντηση #71 στις: Φεβρουάριος 21, 2007, 09:47 »
Για κατσε ρε συ δλδ αν σηκωσεις το πισω μερος απο τη μια μερια στον αερα,αυτη η μερια δε γυριζει καθολου?
Δεν ειναι μονιμα παντου και παντα 100% κλειδωμενο εκτος απο τις στροφες?
Εισαι σιγουρος οτι ο τροχος που δεν εχει προσφυση δε γυριζει καθολου?
Πως το καταλαβες?
Αν ειναι ετσι παω να βαλω αυριο!
Γιώργο, το Lockright είναι 0-100, που σημαίνει ότι όταν χάσει πρόσφυση ο ένας τροχός (λίγο ή πολύ δεν έχει σημασία), αυτόματα ο άλλος παίρνει το 100% της πρόσφυσης και αυτός που τη χάνει (την πρόσφυση) δε γυρνάει καθόλου, αυτό συμβαίνει πάντα, άσχετα αν είναι στροφή, γλίτσα, πάγος, ρόδα στον αέρα κλπ...
Το ARB γυρνάει πάντα και τους δύο τροχούς άσχετα με την πρόσφυση του καθενός (100%)...
Όπως είπε και ο geo, είναι επιστήμη...... lol lol lol lol lol j12 roc2 a105 a105 a105 yah yah
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ LOCKRIGHT
« Απάντηση #72 στις: Φεβρουάριος 21, 2007, 10:37 »
Για κατσε ρε συ δλδ αν σηκωσεις το πισω μερος απο τη μια μερια στον αερα,αυτη η μερια δε γυριζει καθολου?
Δεν ειναι μονιμα παντου και παντα 100% κλειδωμενο εκτος απο τις στροφες?
Εισαι σιγουρος οτι ο τροχος που δεν εχει προσφυση δε γυριζει καθολου?
Πως το καταλαβες?
Αν ειναι ετσι παω να βαλω αυριο!
Γιώργο, το Lockright είναι 0-100, που σημαίνει ότι όταν χάσει πρόσφυση ο ένας τροχός (λίγο ή πολύ δεν έχει σημασία), αυτόματα ο άλλος παίρνει το 100% της πρόσφυσης και αυτός που τη χάνει (την πρόσφυση) δε γυρνάει καθόλου, αυτό συμβαίνει πάντα, άσχετα αν είναι στροφή, γλίτσα, πάγος, ρόδα στον αέρα κλπ...
Το ARB γυρνάει πάντα και τους δύο τροχούς άσχετα με την πρόσφυση του καθενός (100%)...
Όπως είπε και ο geo, είναι επιστήμη...... lol lol lol lol lol j12 roc2 a105 a105 a105 yah yah


Θελει δλδ φορτιο για να γυρισει ο καθε τροχος,αμα δεν εχει φορτιο στελνει τη ροπη στον απεναντι!
Σε καταστασεις ελαχιστης προσφυσης,σε κανα λασπολακο δλδ τι κανει?
Μαλλον πηγαινοερχεται η ροπη...
Anyway ακουγεται καλη λυση και μαλλον δεν ειναι τοσο επικινδυνο οσο λεγανε καποιοι καποτε...
Αμα ειχε ριξει και κανα χιονι καλα θα ηταν αλλα για φετος θα παει χαμενο μαλλον  >:(
Απο τη νεα σεζον βλεπουμε... :(

Αποσυνδεδεμένος geo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Άντρας
  • crazy waters BARBARIANS
Απ: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ LOCKRIGHT
« Απάντηση #73 στις: Φεβρουάριος 21, 2007, 18:25 »
to lockright ειναι μονιμα κλειδομενο 100% και στις στροφες με καλη προσφηση ξεκλειδωνει.τωρα αν ενας τροχος χασει προσφηση συνεχιζει να γυριζει οπως ο αλλος που εχει.... οπως ΑRB. αν σε μια στροφη με γλιτσα επιδιοξεις να πεταξεις κολο θα το κανεις.αν πας νορμαλ δεν εχεις προβλημα.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          δε δεχομε ερωτησεις το εχουμε εξαντλισει το θεμα ha ha ha



























































































































« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 21, 2007, 18:28 από geo »
style is everything

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ LOCKRIGHT
« Απάντηση #74 στις: Φεβρουάριος 22, 2007, 08:52 »
to lockright ειναι μονιμα κλειδομενο 100% και στις στροφες με καλη προσφηση ξεκλειδωνει.τωρα αν ενας τροχος χασει προσφηση συνεχιζει να γυριζει οπως ο αλλος που εχει.... οπως ΑRB.
Σωστός, έχεις δίκιο, βλακείες είπα παραπάνω... :-[ :-[ :-[ :-[
B.R.A.T. President
www.brat.gr