Είχα διαβάσει παλιά ότι το jimny είναι με διαφορά μπροστά από πολλά εκτός απο τα G class k H3...
τελικά ποιά είναι σειρά?
Δεν υπάρχει σειρά, ο καθένας λέει ότι γουστάρει, κανένας δεν έχει πραγματοποιήσει συγκριτικά εκτός δρόμου τεστ σε όλα τα μαμίσια "τζιπ" και σε σκληρές εκτός δρόμου συνθήκες (εδώ που τα λέμε είναι πρακτικά αδύνατο) για να βγάλει ασφαλές συμπέρασμα...
Κρίνουμε (ο καθένας) από τις προδιαγραφές του οχήματος και την προσωπική εμπειρία, βάση προδιαγραφών για εμένα το καλύτερο μαμά είναι το Rubicon Wrangler, έχει 3 μπλοκέ μηχανικά διαφορικά, ξεχωριστό σασί, άκαμπτους άξονες μπροστά-πίσω με ελατήρια, αυξημένο ύψος από το έδαφος, μεγάλα ελαστικά, μικρούς πρόβολους, δυνατό κινητήρα, μόνιμη τετρακίνηση, σχετικά μικρό βάρος και γενικά όλα τα καλούδια ενός φτιαγμένου after market κατασκευαστή από τη μάνα του. Από κει και πέρα παίζουν τα G-wagen, LR defender, Wrangler, Jimny, Niva, Samurai κλπ, το καθένα με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του....
Το ν' αρχίσουμε να λέμε ότι το Jimny π.χ. είναι καλύτερο από το Niva ή το Defender καλύτερο από το Wrangler κλπ, είναι πολύ σχετικό και άνευ ουσίας νοιμίζω.