Προσωπικα, πιστευω οτι ειναι καλυτερα το να πας σε "δοκιμασμενες" λυσεις...
ΑRB σημαινει εγγυηση, σημαινει σκληρη & αγωνιστικη χρηση, οποτε πιστευω οτι δεν θα εχεις και προβληματα!!! Προσπαθησε μονο (εαν κατασταλαξεις σε ARB), να βαλεις το μεγαλο κομπρεσερ και οχι το μικρο...
Τωρα στα ΟΜΕ, μετα απο πολλες προσωπικες δοκιμες και χρηση τους, αλλα και γενικοτερα απο φιλους κλπ κλπ, νομιζω οτι εισαι σε παρα πολυ καλο δρομο... Προχωρα αφοβα...
Nitrocharger? Χμμμμμμ δε το θεωρω απαραιτητο.... (προσωπικα, μιλωντας παντα...).
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Νίksi.
Καθώς θα εξελίσσεσαι θα χρειάζεσαι πιο αξιόπιστες λύσεις. Ο δρόμος είναι μονόδρομος για τα ARB. Τα OME (old men imiu) είναι εξαιρετικά αξιόπιστη λύση ακόμη και τα απλά! Όσο για τα LockRights, Detroit Locker ή άλλες λύσεις όπως Detroit Locker CTR, Detroit Truetrac, άλλα Limited-Slip Differentials, Detroit Gearless, θα σου τις συνιστούσα άν έκανες αγώνες ταχύτητας με 4Χ4 και δεν θεωρώ ότι είναι το ίδιο γερά με τις αυστραλέζικες κατασκευές! (έχουμε ήδη καταστρέψει μερικά ενώ ακόμη δεν μπορέσαμε κανένα ARB).
Μόνο φρόντισε αυτός που θα σου τα περάσει να έχει περάσει κι άλλα μπλοκέ και να μήν πειραματιστεί στο δικό σου
H διαφορά των
Nitrocharger με τα
LTR : Το
LTR μεθερμηνευόμενο σε
Long Travel Remote Canister σημαίνει για
"μακρινές αποστάσεις" και περιέχουν το
(¶ζωτο)Νίτρο σε διαφορετική μποτίλια
(bonbon,canister) και σε μεγαλύτερη ποσότητα με αποτέλεσμα να μην ζεσταίνονται στις μεγάλης διάρκειας καταπονήσεις.Στην περίπτωση αυτή το
άζωτο που δεν μεταβάλει την θερμοκρασία του μπορεί να συμπιεστεί και παίζει τον ρόλο μαξιλαριού για το λάδι που όταν ζεσταίνεται απο την καταπόνηση μεταβάλει τον όγκο του (διογκώνεται). Το άζωτο λοιπόν συμπιέζεται και επιτρέπει στο χώρο που περιέχει το λάδι να διατηρεί την ίδια πίεση και έτσι να λειτουργεί κανονικά. Τα απλά αμορτισερ λαδιού όταν καταπονηθούν ζεσταίνονται και η διόγκωση του λαδιού τα κάνει πολύ σκληρά με κίνδυνο να σκάσουν. Επίσης τα LTR έχουν 3.5 φορές την τιμή των Nitrοcharger αλλά είναι ρυθμιζόμενα και επισκευάσιμα. (η επισκευή κοστίζει όσο τα Nitrocharger).
Θα σου συνιστούσα τα LTR αν ζύγιζες 2 ton και είχες σκοπό να κάνεις αγώνες αντοχής όλη μέρα σε φυτευτή πέτρα και ήθελες να μην ζεσταθούν σε καμιά περίπτωση τα αμορτισέρ. (όχι ότι τα απλά δεν θα άντεχαν).
Φιλικά
Μιχάλης Μουρατίδης
www.nomad.grΥΓ.Βαγγέλη ευχαριστώ για την διόρθωση!