Η συγκεκριμένη μπάρα έχει πάντα ( θα πρέπει τουλάχιστον) μια μικρή αλλά σταθερή απόσταση απο το εμπρός διαφορικό. Αυτό δεν επιρεάζεται ποτέ απο την ανάρτηση.
Το πρόβλημα με την ανάρτηση μπορεί να προκύψει αν αλλάξει πολύ αρνητικά το Caster και ακουμπήσει η μπάρα στα μπράτσα.ΔΕΝ έχει καμμία σχέση όμως με την συγκεκριμένη περίπτωση.
Η μπάρα στηρίζεται σε δύο μικρά μπράτσα στα άκρα του άξονα. Αυτά είναι εντελώς παράλληλα μεταξύ τους και έχουν την ίδια κλήση.
Εφόσον η μπάρα ΔΕΝ έχει στραβώσει και οι σύνδεσμοι (ball joints, δεν έχει σινεμπλόκ) είναι ΟΚ τότε:
1. Χτυπήθηκε κάποιο άκρο του άξονα και άλλαξε το Caster μόνο απο την μια μεριά (πολύ δυνατό κτύπημα)
2. Εγινε επισκευή άξονα(αλλαγή ημιαξονίου, αφαίρεση πύρου και εξαγωγή άκρου,όλο το σύστημα πλύμνες κ.τ.λ.) και κάτι δεν τοποθετήθηκε σωστά αλλάζοντας την γεωμετρία.
3. Κάποιος έβγαλε την μπάρα και την τοποθέτησε μετά ανάποδα αλλάζοντας το ύψος, φέρνοντάς την πολύ κοντά στο διαφορικό.
4. Κάποιος προσπάθησε να κάνει ευθυγράμμιση(εδώ απο την πίσω μπάρα τιμονιού γίνεται μόνον συγκλιση- απόκλιση) έλυσε τους πύρους στα άκρα και χάλασε Caster, Camber. To Camber στον άξονα είναι σταθερό, το Caster το αλλάζουμε απο σινεμπλόκ στα μπράτσα ή με νέα μπράτσα.