Τα παράλληλα αμορτισέρ έχουν την ίδια συμπεριφορά με ένα ενισχυμένο. Σε διάφορες εφαρμογές, κυρίως σε αμερικάνικα Pick up λόγω περιορισμένου χώρου αλλά και κόστους χρησιμοποιούν δυο αμορτισέρ ίδιου τύπου στο κάθε άκρο του άξονα. Το ίδιο γίνεται με τα αμορτισέρ τιμονιού που όταν βάζουν υπερμεγέθη λάστιχα χρησιμοποιούν κιτ με 2 αμορτισέρ. Συνήθως η λύση εξυπηρετεί το αυξημένο βάρος φόρτωσης χρησιμοποιώντας τα original αμορτισέρ χωρίς να ψάχνουμε κάποιον ειδικό και πιθανότερα ακριβό τύπο. Στο συγκεκριμένο Jimny είναι ανευ πρακτικής σημασίας διότι δεν προσδίδει διαδρομή στην ανάρτηση. Είναι χρήσιμο μόνο αν φορτώνεται ή ρυμουλκεί τραιλερ,σκάφος κ.τ.λ. οπότε το συνδιάζει με σκληρότερα ελατήρια. Δεν ξέρουμε όμως απο οδική συμπεριφορά τι γίνεται. Ο άξονας έχει στήριξη 3 σημείων και όχι 5 ! Δηλ. είμαστε εντελώς εκτός σχεδιασμού & γεωμετρίας ανάρτησης.