Αποστολέας Θέμα: προβλημα στον μπροστινο αξονα  (Αναγνώστηκε 2807 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος TZIMIS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 79
  • Φύλο: Άντρας
προβλημα στον μπροστινο αξονα
« στις: Νοέμβριος 04, 2006, 18:31 »
 t4 t4 t4 t4 t4
 παιδια τα φωτα σας εχω εδω και λιγο καιρο ενα jimny του 2000 με 58.000 χλμ.  χθες εβαλα για λιγο το 4χ4 και ακουσα καποιο τρηξιμο εμπρος μετα απο πολυ ψαξιμο  ??? ??? ??? βρηκα  j12 οτι η μπαρα πισω απο το διαφορικο ακουμπαει πανω στην ενωση διαφορικου και του αξονα που ερχετε απο το μεσαιο διαφορικο.και ολα αυτα γινονται μονο με 4χ4 και εφοσων κοψω λιγο αριστερα το τιμονι η στο πατιμα φρενου.  t4 t4 μηπως καποιος καπου ξερει κατι???
ευχαριστω εκ των προτερων.
αλλιως τριτι πρωι πρωι στο μηχανικο.....[/font] bhe

Αποσυνδεδεμένος Nick

  • Jimny
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
Απ: προβλημα στον μπροστινο αξονα
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 05, 2006, 12:47 »
Η μπαρα πρεπει να εινα χτυπημενη και στραβωμενη προς τα πανω.κοιταξε το.

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: προβλημα στον μπροστινο αξονα
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 05, 2006, 13:59 »
τζιμι, καλυτερα να πας σε εναν μηχανικο να το φτιαξεις...
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος TZIMIS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 79
  • Φύλο: Άντρας
Απ: προβλημα στον μπροστινο αξονα
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 05, 2006, 17:57 »
γεια σας
αυριο πρωι πρωι στο συνεργειο ευτηχως κανονησα τη δουλια μου.
παντως δεν ειναι στραβομενη το ψαξαμε πολυ ουτε καποιο συνεμπλοκ 0_21 0_21
εαν δε φυγω αυριο εκτος θα σας πω νεα. και παλι σας ευχαριστω. j12

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: προβλημα στον μπροστινο αξονα
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 05, 2006, 18:44 »
Τζίμη αναρτήσεις έχεις αλάξει??
Ελατήρια-αμόρτισερ??
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: προβλημα στον μπροστινο αξονα
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 06, 2006, 13:05 »
Η συγκεκριμένη μπάρα έχει πάντα ( θα πρέπει τουλάχιστον) μια μικρή αλλά σταθερή απόσταση απο το εμπρός διαφορικό. Αυτό δεν επιρεάζεται ποτέ απο την ανάρτηση.
Το πρόβλημα με την ανάρτηση  μπορεί να προκύψει αν αλλάξει πολύ αρνητικά το Caster και ακουμπήσει η μπάρα στα μπράτσα.ΔΕΝ έχει καμμία σχέση όμως με την συγκεκριμένη περίπτωση.
Η μπάρα στηρίζεται σε δύο μικρά μπράτσα στα άκρα του άξονα. Αυτά είναι εντελώς παράλληλα μεταξύ τους και έχουν την ίδια κλήση.

Εφόσον η μπάρα ΔΕΝ έχει στραβώσει και οι σύνδεσμοι (ball joints, δεν έχει σινεμπλόκ) είναι ΟΚ τότε:
1. Χτυπήθηκε κάποιο άκρο του άξονα και άλλαξε το Caster μόνο απο την μια μεριά (πολύ δυνατό κτύπημα)

2. Εγινε επισκευή άξονα(αλλαγή ημιαξονίου, αφαίρεση πύρου και εξαγωγή άκρου,όλο το σύστημα πλύμνες κ.τ.λ.) και κάτι δεν τοποθετήθηκε σωστά αλλάζοντας την γεωμετρία.

3. Κάποιος έβγαλε την μπάρα και την τοποθέτησε μετά ανάποδα αλλάζοντας το ύψος, φέρνοντάς την πολύ κοντά στο διαφορικό.

4. Κάποιος προσπάθησε να κάνει ευθυγράμμιση(εδώ απο την πίσω μπάρα τιμονιού γίνεται μόνον συγκλιση- απόκλιση) έλυσε τους πύρους στα άκρα και χάλασε Caster, Camber. To Camber στον άξονα είναι σταθερό, το Caster το αλλάζουμε απο σινεμπλόκ στα μπράτσα ή με νέα μπράτσα.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος freskos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 374
  • www.jimnyclub.com
Απ: προβλημα στον μπροστινο αξονα
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 06, 2006, 14:11 »
Η συγκεκριμένη μπάρα έχει πάντα ( θα πρέπει τουλάχιστον) μια μικρή αλλά σταθερή απόσταση απο το εμπρός διαφορικό. Αυτό δεν επιρεάζεται ποτέ απο την ανάρτηση.
Το πρόβλημα με την ανάρτηση  μπορεί να προκύψει αν αλλάξει πολύ αρνητικά το Caster και ακουμπήσει η μπάρα στα μπράτσα.ΔΕΝ έχει καμμία σχέση όμως με την συγκεκριμένη περίπτωση.
Η μπάρα στηρίζεται σε δύο μικρά μπράτσα στα άκρα του άξονα. Αυτά είναι εντελώς παράλληλα μεταξύ τους και έχουν την ίδια κλήση.

Εφόσον η μπάρα ΔΕΝ έχει στραβώσει και οι σύνδεσμοι (ball joints, δεν έχει σινεμπλόκ) είναι ΟΚ τότε:
1. Χτυπήθηκε κάποιο άκρο του άξονα και άλλαξε το Caster μόνο απο την μια μεριά (πολύ δυνατό κτύπημα)

2. Εγινε επισκευή άξονα(αλλαγή ημιαξονίου, αφαίρεση πύρου και εξαγωγή άκρου,όλο το σύστημα πλύμνες κ.τ.λ.) και κάτι δεν τοποθετήθηκε σωστά αλλάζοντας την γεωμετρία.

3. Κάποιος έβγαλε την μπάρα και την τοποθέτησε μετά ανάποδα αλλάζοντας το ύψος, φέρνοντάς την πολύ κοντά στο διαφορικό.

4. Κάποιος προσπάθησε να κάνει ευθυγράμμιση(εδώ απο την πίσω μπάρα τιμονιού γίνεται μόνον συγκλιση- απόκλιση) έλυσε τους πύρους στα άκρα και χάλασε Caster, Camber. To Camber στον άξονα είναι σταθερό, το Caster το αλλάζουμε απο σινεμπλόκ στα μπράτσα ή με νέα μπράτσα.


 eys 185.gif ωρέ, σκέτη εγκυκλοπαίδεια αυτό το παιδί .....

Αποσυνδεδεμένος TZIMIS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 79
  • Φύλο: Άντρας
Απ: προβλημα στον μπροστινο αξονα
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 06, 2006, 15:54 »
 :D :D oλα οκ τελικα ηταν στραβομενη η μπαρα  lol lol πολυ  μα πολυ λιγο την καναμε ενα τικ προς τα κατω και πειραμε μεγαλη αποσταση j12 .τωρα τεταρτη η πεμπτη που θα ερθω πισω θα παω στο φιλο μου το μηχαλακη για ευθυγραμμιση μου ειπε οτι δεν υπαρχει προβλημα και θα με τακτοποιηση(τι να ενοει αραγε ???)λεφτα παντως δε μου περνει. j12