Δεν ξέρω τι λέει η σελίδα που με παρέπεμψες
Είναι οι σελίδες με τα εκτός δρόμου τεχνικά χαρακτηρηστικά των αυτοκινήτων.
Δείχνουν τις γωνίες, προσέγγησης, αναχώρησης , και ράμπας, καθώς και τις διαστάσεις των αμαξωμάτων.
Θα βρεις επίσεις και τα τεχνικά χαρακτηρηστικά των δύο οχημάτων, την ανάρτηση τους και τις σχέσεις μετάδοσεις.
Εαν συγκρίνοντας αυτά μου λές ότι το Navara είναι καλύτερο εκτός δρόμου, θα σου έλεγα να το ξανασκεφτείς...
πάντως εγώ στο περιοδικό που έχω μπροστά μου (όπως και σε όλα όσα διάβασα) κάτι για 177 ίππους λέει (εκτός βέβαια αν είναι τα χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου οπότε μιλάμε για το Chreokee) για ροπή δεν το είχα ψάξει αλλά στο 2,4 που ενδιαφερόμουν εγώ η ροπή 215nm/4000 στροφές δεν είναι και ότι καλύτερο όσο για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Navara τώρα βγαίνει με 200ps και δεν ξέρω πόσο είναι η νέα του ροπή πάντως όπως και να έχει είναι πολύ μεγαλύτερη από του wrangler (σχεδόν ένα Jimny ακόμα) πετρέλαιο θα μου πεις ναι αλλά περισσότερα κυβικά το άλλο.
1. το περιοδικό που 'εχεις κάνει συγκριτικό τέστ μεταξύ wrangler και Navara? εαν ναι πες μου ποιο είναι γιατί με ενδιαφέρει να το πάρω.
2. εκτός απο τίς ροπές κοίτα και τις σχέσεις μετάδοσης, το βάρος τις διαστάσεις και πολλά άλλα, γιατί έτσι όπως τα συγκρίνεις είναι σαν να λέμε πως το jimny πχ είναι σκουπίδι μπροστά στο Navara...
Ωστόσο αν γίνει η σύγκριση με βάση τα κυβικά μία σύγκριση μεταξύ του 2,4 wrangler και του Navara είναι γελοία. Για τη μηχανή δεν σημαίνει ότι είναι απαραίτητα καλό η κακό αλλά δεν είναι λίγο περίεργο; Κύριοι αυτές οι τις μηχανές και τα ταμπλό μας περίσσεψαν τι να τα κάνουμε; Βάλτα στο καινούργιο wrangler. Και τέλος καθαρόαιμο ξεκαθαρόαιμο το να πληρώσεις ένα αμάξι 39.000 και να μην έχει ούτε τα βασικά είναι λιγάκι κοροϊδία. Ακόμα και αυτοί που τα φτιάχνουν το κατάλαβαν. Αν είχα άνεση σίγουρα θα είχα ένα στη συλλογή μου αλλά να δώσω τόσα λέφτα ενώ υπάρχουν τόσες άλλες επίλογες, με τίποτα. Πάντως αυτό με το LPG ενδιαφέρον περισσότερες πληροφορίες;
Το 2.4 όπως είπα και στον Τεο έχει 24.900, γιατί κολάτε με το τετράλιτρο, επειδεί είναι ακριβότερο??
Συγνώμη δηλαδή αλλά τα βασικά σε ένα καθαρόαιμο εκτός δρόμου, είναι τα ηλεκτρικά παράθυρα , ο κλιματισμός, οι αναδιπλούμενοι καθρέπτες, τα κουμπάκια στην τετρακίνηση, το all weel drive, και τα ψαλίδια ή τα γόνατα μπροστά??
Πείτε μου βρε παιδιά πόσες είναι οι άλλες επιλογές σε καθαρόαια τζίπ πλέον, γιατί εγώ βλέπω να περιορίζονται σε jimny wrangler D90&110 , PATROL και G...να ξεχνάω κάνα δυο ακόμα...
Δυστηχώς μπορεί οι άκαμπτοι να θεωρούνται αναχρωνιστικοι αλλα στο off road είναι πανάκεια...