Το service manual αναφέρει ότι όντως η κάστερ είναι 1.55 +/- 1 μοίρα. Τώρα αν η γωνία μεταβάλλεται περίπου 0,4 μοίρες για κάθε εκατοστό ψηλώματος δεν το γνωρίζω.
Σίγουρα πάντως, οι άξονες φεύγουν από το κέντρο ακόμα και με +1 εκατοστό ψήλωμα, άρα τυπικά είναι εκτός προδιαγραφών το όχημα...
Η ουσία είναι (μάλλον αυτό ήθελε να τονίσει ο Ντίνος), ότι κανονικά, ακόμα και με ένα μικρό ψήλωμα (πχ ΟΜΕ), θέλουμε τουλάχιστον ρυθμιζόμενες πανάρ και όσο ανεβαίνουμε τόσο περισσότερα πράγματα χρειάζονται για να είναι σωστό το όχημα...