Πρέπει να βιδωθεί το σύστημα κάπου στο χώρο της μηχανής,να τραβήξεις γραμμή ρεύματος με ρελέ και τέλος να πάνε, ένα σωληνάκι αέρα από τη μονάδα μέχρι τον μπροστίνο άξονα και ένα στον πίσω και μετά με τον διακλαδωτή να πάει χωριστά σε κάθε αμορτισέρ ένα σωληνάκι.Πρέπει να αλλάξεις τις βαλβίδες των αμορτισέρ για να συνδέσεις τα σωληνάκια.ΠΡΟΣΟΧΗ 1)στη τοποθέτηση των βαλβίδων και στο κόψιμο των σωλήνων για να μην έχεις διαρροές, 2)Καλό πιάσιμο στα σωληνάκια με σκρατσάκια σε όλο το μήκος της διαδρομής για να μην κινδυνεύει να πιαστει σε κανένα κλαδί και να κοπεί.3) Να υπάρχει περιθώριο στα σωληνάκια ώστε όταν ανοίγουν τα αμορτισέρ να φτάνει το μήκος του.