Αποστολέας Θέμα: Ελαστικά & Κατανάλωση  (Αναγνώστηκε 5697 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Ελαστικά & Κατανάλωση
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 18:38 »
και μιας και το έφερε η κουβέντα, ξέρει κανείς πόσο κοστίζει ίσιωμα ζάντας και βάψιμο? έχω τις σιδερένιες και κάθονται, και πάντα είχα την εντύπωση πως οι αλουμινίου που φοράω (είναι της πλάκας) είναι θεόβαρες...

Γύρω στο 30άρι για κάθε ζάντα σε μηχανουργείο.Για αλουμινιο ομως μαζί με γέμισμα κλπ.Για σίδερο δεν ξέρω αν συμφέρει.Κάποτε ήθελα να φτιάξω κάτι ζάντες από ένα τρείλερ και ο λαστιχας μου πήρε από ένα εργοστάσιο (Βιοζάντ) νομίζω λεγοταν 2 καινούργιες ζάντες (14άρες) με 17 ευρώ τη μία. ;)
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος minoas1212

  • Jimny
  • Μηνύματα: 186
Απ: Ελαστικά & Κατανάλωση
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 21, 2012, 19:48 »
Την κατανάλωση την επηρεάζει περισσότερο η ροπή αδράνειας του ελαστικού-ζάντας (πάντα όταν μιλάμε για τόσο μικρές αλλαγές). Δηλαδή χοντρά χοντρά (αγνοώντας πολλά πράγματα) όσο περισσότερο βάρος έχει μακρύτερα από το κέντρο τόσο αυξάνεται. Αντίθετα η τριβή δεν αλλάζει τόσο με το φάρδος γιατί η επιφάνεια επαφής δεν μεταβάλλεται πολύ, καθώς αυτή εξαρτάται από την πίεση τη διάμετρο κοκ... Αυτό που μεταβάλλεται είναι η μορφή της. Έτσι λοιπόν ειδικά εντός πόλης που έχεις πολλά σταμάτα ξεκίνα η διαφορά θα είναι αισθητή,  εκτός οι διαφορές θα είναι πολύ μικρότερες αν όχι αμελητέες αρκετές φορές.

καλησπερα και απο μενα  ειναι ετσι ακριβως
μεσα στην πολη ανεβενη πολυ λιγο η καταναλωση εαν ξεκινας πολυ σιγα και επιταχυνης ακομα πιο σιγα
ενω ταξιδακι εχει λιγοτερες στροφες με τα ιδια χιλιομετρα (gps παντα) οποτε ειναι πιο οικονομικο
στο βουνο οπως ξερετε ειναι ολα σχετικα .........