Αποστολέας Θέμα: Kαπακι μοτερ  (Αναγνώστηκε 4255 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος yamaren

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5
Kαπακι μοτερ
« στις: Μάιος 17, 2011, 14:27 »
Επειδη ψαχνομαι για αγορα Jimny  , καποιος φιλος μου ειπε πως απο 2001-2005 υπηρχε προβλημα με το καπακι , συγκεκριμμενα ραγιζε απο αστοχια υλικου .
Ισχυει κατι τετοιο ?

Αποσυνδεδεμένος pointer

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Kαπακι μοτερ
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 17, 2011, 16:05 »
Εγώ που είχα μοντέλο του 2001 δεν είχα  πρόβλημα όσο καιρό το είχα(8 χρονια)
Πάρε πετρέλαιο να σωθείς και άμα ξανα ανέβεις σε βενζίνης γράψε με!!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Kαπακι μοτερ
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 17, 2011, 18:30 »
δεν ραγίζουν από αστοχία υλικού, από αμέλεια του ιδιοκτήτη ραγίζουν....
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος k.Maltezos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Kαπακι μοτερ
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 17, 2011, 18:41 »
Καλα στα ειπε ο φιλος σου, τα G13 , και G16  παρουσιαζουν στατιστικα μεγαλυτερη ευπαθεια στο καπακι , απο την μεταγενεστερη σειρα m13 ,m15, m16.
το κακο ειναι οτι το ραγισμα δεν σε προιδοποιει με καποιο συπτωμα , απλα καποια στιγμη νομιζεις οτι εκαψες φλατζα , αλλα ειναι το καπακι.
οσο ευλαβικη συντηρηση και να κανεις ,ολα παντα σπανε στο ιδιο σημειο , στον 3 η στον 4 κυλινδρο  και αναμεσα απο τις βαλβιδες εξαγωγης ...
Γενικα τα σουζουκακια δεν ειναι ουτε toyota ουτε honda.

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: Kαπακι μοτερ
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 17, 2011, 18:49 »
δεν ραγίζουν από αστοχία υλικού, από αμέλεια του ιδιοκτήτη ραγίζουν....

+1

12/2001 155000 δύσκολα km .... χωρίς κανένα πρόβλημα...

Για εμένα τα suzuki είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τα toyota και τα honda....  ;)
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Kαπακι μοτερ
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 17, 2011, 19:12 »
Καλα στα ειπε ο φιλος σου, τα G13 , και G16  παρουσιαζουν στατιστικα μεγαλυτερη ευπαθεια στο καπακι , απο την μεταγενεστερη σειρα m13 ,m15, m16.
το κακο ειναι οτι το ραγισμα δεν σε προιδοποιει με καποιο συπτωμα , απλα καποια στιγμη νομιζεις οτι εκαψες φλατζα , αλλα ειναι το καπακι.
οσο ευλαβικη συντηρηση και να κανεις ,ολα παντα σπανε στο ιδιο σημειο , στον 3 η στον 4 κυλινδρο  και αναμεσα απο τις βαλβιδες εξαγωγης ...
Γενικα τα σουζουκακια δεν ειναι ουτε toyota ουτε honda.

γενικά δεν έχεις άδικο, αλλά δεν φταίει το καπάκι... φταίει η τρόμπα νερού, το ψυγείο κ γενικά κάποια περιφερειακά που ο ιδιοκτήτης αμελεί να συντηρήσει με αποτέλεσμα να ραγίζει τι καπάκι...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος george36

  • Jimny
  • Μηνύματα: 554
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Kαπακι μοτερ
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 17, 2011, 22:23 »
νομιζω οτι απο 2001 ο κινητηρας ειναι m13.

2003 μοντελο m13 κινητηρας 141000 χμ χωρις θεμα

Αποσυνδεδεμένος PATELIS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2081
  • Φύλο: Άντρας
  • mud needs you
    • patelis.gr
Απ: Kαπακι μοτερ
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 17, 2011, 22:28 »
 >sostos<
Give Love, Feel Better! !!!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Kαπακι μοτερ
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 17, 2011, 22:35 »
νομιζω οτι απο 2001 ο κινητηρας ειναι m13.

εξαρτάται αν είναι το cabrio ή το κλειστό...  ;)
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος minoas1212

  • Jimny
  • Μηνύματα: 186
Απ: Kαπακι μοτερ
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 17, 2011, 22:57 »
200000 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ δεν ξερω να σου λεει κατι !!!!
η φλαντζα που εχουν αυτα τα μοτερακια ειναι μεταλικη και οχι απο περμανιτη
ο περμανιτης οταν σηκωση θερμακρασια το μοτερ καιγετε και γλιτωνης το καπακι
η μεταλικη ειναι καλυτερη απλα πρεπει να εχεισ το νου σου να μην σηκωση θερμακρασια το μοτερ γιατι απλα ραγιζει στο πιο ζεστο του σημειο που ειναι μεταξει 3-4 κυλινδρου

το μοτερ σηκονη θερμοκρασια
1    αμα κοληση ο θερμαστατης (σπανιο)
2    χαλαση το υδραργιρικο της φτερωτης
3    τρυπιση κανενα κολαρο (σπανιο)
4    αντλια νερου
5    αυτο το κρατισα για το τελος το πιο σημαντικο
 για καποιο λογο το μεταλο των jimny to αλουμινιο του κινητηρα δηλαδη με την ηλεκρολιση του αντιψυκτικου βγαζει ανα πραγμα σαν αμμο που ειναι ουσιαστικα ψυγματα αλλουμινιου
αυτα πανε και καθοντε στον πατο του ψυγειου και καποια στιγμη φραζει και ανεβαζει θεμοκρασια
τοσο απλα
η λυση ειναι καθε 2 χρονια να αλλαζεις το αντιψυκτικο ( η παραφλου οτι εχει μεσα) αφου προτα πλυνης πολυ καλα το ψυγειο με καθαρο νερο
μετα  ψαχνεις να βρεις ενα πολυ καλο αντιψυκτικο το οποιο να ειναι για αλυμινενια ψυγεια και μοτερ
μην τσιγκουνεφτης τα λεφτα σου συνηθως οτι πληρωνης περνης και αυτα που υποσχοντε για λιπανση αποθερμανση κτλ τα κανουν
σε αντιθεση με κατι πρασινα νερα που πουλανε με 5 ευρω
εγω εβαλα red line στην τελευταια μου αλλαγη και στην μηχανη και στο αμαξι ( και πινω και ενα σφινακη καθε πρωι  lol lol )
http://www.redlineoil.com/Default.aspx 
τωρα σιγουρα υπαρχουν κ αλλα καλα προιοντα αλλα εγω εχω φαει κολλιμα με αυτο !!!( το φαρμακο για τον καρκινο  lol lol roc2)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 17, 2011, 23:00 από minoas1212 »

Αποσυνδεδεμένος george36

  • Jimny
  • Μηνύματα: 554
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Kαπακι μοτερ
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 18, 2011, 00:04 »
νομιζω οτι απο 2001 ο κινητηρας ειναι m13.

εξαρτάται αν είναι το cabrio ή το κλειστό...  ;)



κλειστο

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Kαπακι μοτερ
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 18, 2011, 06:45 »
βασικα οποιο σουζουκι εχει φτιαχτει στην ισπανια εχει θεματα.
προφανως εχουν θεμα ειτε στην χυτευση ειτε στην προσμιξη των υλικων.