Πρώτα πρέπει να λύσεις το θέμα του οργάνου. Δες λοιπόν αν πίσω στον θερμοστάτη τα καλώδια είναι όπως πρέπει, όπως κ στον αισθητήρα του νερού.
Για τον θερμοστάτη, το κόστος δεν είναι μεγάλο σαν ανταλλακτικό. Για το αν μπορείς να το αλλάξεις μόνος σου, εξαρτάται κατά πόσον πιάνουν τα χέρια σου. Πάντως αν μπορέσεις να τον βγάλεις, τσέκαρε τον πριν αγοράσεις καινούριο. Βράσε νερό, βάλτον μέσα, θα πρέπει να δεις να "ανοίγει". Οι θερμοστάτες δουλεύουν από 82 έως 88 βαθμούς.
Προσπάθησε να ακούσεις τα κλαπέτα του καλοριφέρ. Σκύψε από την μεριά του συνοδηγού, κ άλλαζες θέσεις τον διακόπτη που ρυθμίζει το που να πηγαίνει ο αέρας. Σε κάθε αλλαγή που κάνεις, θα πρέπει να ακούς κάτι. Μετά άλλαζε θέση στον διακόπτη που ρυθμίζει την θερμοκρασία. από τέρμα κρύο στο τέρμα ζεστό, πάλι θα πρέπει να ακούσεις κάτι. τέλος δοκίμασε τις σκάλες του αέρα, να δεις ότι υπάρχει διακύμανση. Όλα αυτά με το κουμπάκι του aircondition στο off.
Αν έχεις υποψία, ότι το μοτέρ ζεσταίνεται πολύ, ΜΗΝ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΣ το αυτοκίνητο. Κ κάθε τόσο τσέκαρε ότι έχει νερό μέσα.
Αν δεν έχεις χρόνο κ τις γνώσεις για να κάνεις τα από πάνω, τότε αλλαγή στην τάπα του ψυγείου, αλλαγή θερμοστάτη κ όποιος στον αλλάξει να τσεκάρει κ για τα καλώδια στον θερμοστάτη κ στον αισθητήρα νερού.
Κάνε κ έναν ακόμα έλεγχο, γιατί έχω την εντύπωση πως απλά δεν έχει γίνει σωστή εξαέρωση στο σύστημα. Όταν θα είναι κρύο το αυτοκίνητο, το τονίζω ΚΡΥΟ κ σε οριζόντια θέση, άνοιξε την τάπα του ψυγείου κ δες αν βλέπεις από εκεί το παραφλού. Συμπλήρωσε αν δεν το βλέπεις κ πες μας πόσο έβαλες. Το ίδιο κ στο παγουράκι αναπλήρωσης.
Πόσο καιρό έχεις που έκανες αλλαγή στο ψυγείο? Πόσα ΚΜ έχεις κάνει? Με καλοριφέρ ή χωρίς? Πάντως αν όλα αυτά ξεκίνησαν μετά το ατύχημα κ τις επισκευές του, πήγαινε το εκεί που στο έφτιαξαν, για να τελειώσουν αυτά που άφησαν στην μέση...