0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν φόραγαν ζώνες και είχαν cage δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα... και ούτε το αυτοκίνητο θα στραπατσαριζόταν...
http://www.youtube.com/watch?v=Q3JGB31j734Αφιερωμένο στους λάτρεις των τοίχων.... Εχουμε ανέβει εμπόδια σαν αυτό.... μια ατυχία ή αστοχία όμως αρκεί....Εδώ επίσης βλέπουμε το τι σημαίνει roll bar σε σχέσει με το roll cage....Τεσπα δεν θα ήθελα να ήμουν μέσα σε αυτό το όχημα...
Παράθεση από: Majestix στις Νοέμβριος 06, 2010, 00:53http://www.youtube.com/watch?v=Q3JGB31j734Αφιερωμένο στους λάτρεις των τοίχων.... Εχουμε ανέβει εμπόδια σαν αυτό.... μια ατυχία ή αστοχία όμως αρκεί....Εδώ επίσης βλέπουμε το τι σημαίνει roll bar σε σχέσει με το roll cage....Τεσπα δεν θα ήθελα να ήμουν μέσα σε αυτό το όχημα...Στο παραπάνω video, κάντε κλικ στο πρώτο suggestion που δίνει. Τι έκανε λάθος;
Παράθεση από: powerbyte στις Νοέμβριος 06, 2010, 09:37Παράθεση από: Majestix στις Νοέμβριος 06, 2010, 00:53http://www.youtube.com/watch?v=Q3JGB31j734Αφιερωμένο στους λάτρεις των τοίχων.... Εχουμε ανέβει εμπόδια σαν αυτό.... μια ατυχία ή αστοχία όμως αρκεί....Εδώ επίσης βλέπουμε το τι σημαίνει roll bar σε σχέσει με το roll cage....Τεσπα δεν θα ήθελα να ήμουν μέσα σε αυτό το όχημα...Στο παραπάνω video, κάντε κλικ στο πρώτο suggestion που δίνει. Τι έκανε λάθος;http://www.youtube.com/watch?v=HiNLPltC1RA&NR=1Αν εννοείς το παραπάνω... πολυ κάλη πρόσφυση - αρκετή δύναμη απο το όχημα - μεγάλη κλίση...εκεί ηταν σχεδόν standard η τούμπα ή το καπάκι......Γι'αυτό στις πολύ μεγάλες κλίσεις ανεβαίνουμε πάντα με εργάτη...ακόμα και αν η πρόσφυση είναι καλή...