Σας μεταφέρω νέα απο την διοργάνωση:
Νεώτερα από το μέτωπο…
Το Σάββατο εκκίνηση της πρώτης μοτοσυκλέτας στις 3:30 από Λιβαδειά. Χιλιόμετρα 369,86.
Απλή 114,02 χλμ. Ανεφοδιασμός. Εκκίνηση γύρω στις 7:00 για 255,84 χλμ ειδικής μέχρι το Φράγμα. Ανεφοδιασμός θα υπάρχει ενδιάμεσα σε 114 χλμ για τις μοτοσυκλέτες! Αρχή τερματισμού κατά τις 12:30. Φαί, εύρεση μέρους για το σκηνάκι, ρακιές, ανεφοδιασμός και ιστορίες…
Την Κυριακή εκκίνηση της πρώτης μοτοσυκλέτας στις 5:00 από το Φράγμα. Χιλιόμετρα 293,61.
Απλή 61,82 χλμ. Ανεφοδιασμός μοτοσυκλετών. Εκκίνηση στις 7:00 για 231,79 χλμ ειδικής μέχρι τη Λιβαδειά. Ανεφοδιασμός θα υπάρχει ενδιάμεσα σε 116,11 χλμ (178 από αφετηρία). Αρχή τερματισμού κατά τις 12:30. Φαί, ξεκούραση, απονομές στις 19:00, τέλος…
Διαδρομή: Εύκολη και βατή από όλα τα οχήματα, SUV και on-off, με μια μικρή (ασφαλή) δυσκολία στην απλή της Β’ ημέρας. Εκεί καλό θα είναι οι δίτροχοι να πηγαίνετε ανά ζεύγη. Η πρώτη ημέρα χαρακτηρίζεται από πολλά περάσματα δίπλα σε τεράστιους γκρεμούς, ειδικά στο τελείωμά της. Το υψόμετρο φτάνει τα 1700 μέτρα. Νερά (ποτάμια) δεν υπάρχουν – δεν θα βραχείτε. Τα εδάφη, ανάλογα και με τον καιρό βέβαια, χαρακτηρίζονται από καλό χώμα, ξερό χώμα που θα γλιστράει, λίγη σκόνη, αρκετά σκληρά εδάφη, την απαραίτητη πέτρα (φλαταδούρας) και ελάχιστα off-road περάσματα. Στην πλειοψηφία τους οι δρόμοι θα είναι δασικοί, πολλοί μάλιστα φρεσκοανοιγμένοι μετά τα χιόνια του χειμώνα. Δεν θα λείψει η λάσπη, σε ορισμένα περάσματα, που δεν θα δυσκολέψει όμως κανέναν.
Η δυσκολία της διαδρομής έγκειται απλώς στο μέγεθός της. Ροή, σταθερή οδήγηση, και όχι περιττές καθυστερήσεις θα είναι το κλειδί. Χασίματα δύσκολα θα υπάρξουν, καθώς στην ειδική το RB θα έχει λίγες και μεγάλες τουλίπες, εύκολες στην πλοήγηση.
Η διαδρομή διασχίζει τρεις ορεινούς όγκους, ανεβοκατεβαίνει διαρκώς υψομετρικά, από αλπικά τοπία μέχρι ποτάμια. Μαγευτική με μια λέξη! Η φύση έχει φορέσει τα καλύτερά της!
Συμβουλές:
• Η κινητή τηλεφωνία είναι το αδύνατο σημείο της διαδρομής. Σχεδόν μόνο η Cosmote πιάνει στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής. Tim και Vodafone γιοκ, ακόμη και στον χώρο ανασυγκρότησης. Ένα a la carte ίσως σας (μας) είναι χρήσιμο. Σε όλους!
Για τους 2Τροχους:
• Ένα fast, μια μπροστινή σαμπρέλα (που κάνει και για πίσω!), δυο μικροί λεβιέδες, ένας μακρύς ιμάντας, μια λάμπα, μια ντίζα είναι χρήσιμα στους 2Τ.
• Καλό ντύσιμο κι ένα πρόχειρο αδιάβροχο είναι χρήσιμο. Στο βουνό ψηλά μια ξαφνική μπόρα είναι πιθανή, ενώ το κρύο στα 1700 δεδομένο!
• Πάντα ένα σακίδιο με εργαλεία, σοκολάτα, νεράκι στα στάνταρ...
• Στους ανεφοδιασμούς εντός διαδρομής να έχετε έτοιμα ψιλά και επειδή μερικοί θα γίνουν με μπιτόνια σε χωριό, καλό είναι να παίρνετε ένα 20λιτρο μπιτόνι 2-3 οδηγοί μαζί, ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις με... «μεταγγίσεις» σε 4λιτρα μπιτόνια.
• Ο κάθε αναβάτης θα παραδώσει μια τσάντα ορισμένων διαστάσεων με σκηνή – sleeping bag, την Παρασκευή στην ενημέρωση. Καλό θα είναι οι σκηνές θα είναι ανά δύο... για καλό όλων. Και εμάς που θα τις κουβαλάμε, και εσάς που θα στήνετε... Αλλά ΜΗΝ το κάνουμε και Brokeback Mountain, έτσι???
• Σε περίπτωση εγκατάλειψης, θα υπάρχουν οδηγίες για άφιξη στον τερματισμός 1ης ή 2ης ημέρας από άσφαλτο (μην νομίζετε ότι θα είναι γρηγορότερα!) Όσοι εγκαταλείψουν, θα έχουν δικαίωμα να ξεκινήσουν την δεύτερη μέρα, αν εμφανιστούν στην εκκίνηση την προκαθορισμένη ώρα, κι έχουν ειδοποιήσει την οργάνωση.
• Σε περίπτωση μηχανικής βλάβης, ο οργάνωση υποχρεούται και μπορεί να μεταφέρει την μοτοσυκλέτα σε κεντρικό σημείο (πόλη ή χωριό), ή στην κοντινότερη άσφαλτο. Όχι όμως και μεταφορά της στην αφετηρία, τουλάχιστον μέσα στο συγκεκριμένο Σαββατοκύριακο. Ο οδηγός θα μεταφερθεί με την σκούπα στην πορεία του αγώνα αν το επιθυμεί.
• Συμπέρασμα? Μια οδική βοήθεια, δεν έβλαψε ποτέ κανέναν...
Για τους με 4Χ4:
• Ένα χωνί με φισούνα και ένας μακρύς ιμάντας θα είναι χρήσιμα...
• 256 χλμ την πρώτη μέρα και 178 την δεύτερη, θα είναι οι ελάχιστες αυτονομίες που θα πρέπει να πληρούν τα αυτοκίνητα. Η οικονομική οδήγηση λοιπόν σε ορισμένα, θα παίξει το ρόλο της... Ανεφοδιασμοί κατά την διάρκεια της ειδικής θα επιτρέπονται με δική σας ευθύνη και φροντίδα.
• Τα «κοντά» και η τετρακίνηση ίσως να μην χρειαστούν και καθόλου στην ειδική! Στις απλές όμως θα χρειαστούν.
• Σε περίπτωση μηχανικής βλάβης, ο οργάνωση υποχρεούται και μπορεί να μεταφέρει το αυτοκίνητο σε κεντρικό σημείο (πόλη ή χωριό), ή στην κοντινότερη άσφαλτο. Το πλήρωμα θα μεταφερθεί με την σκούπα στην πορεία του αγώνα αν το επιθυμεί.
• Συμπέρασμα? Το ίδιο! Μια οδική βοήθεια, είναι κάτι παραπάνω από ευνόητη, ιδίως όταν χρησιμοποιούμε τα αυτοκίνητά μας σε τέτοιες δραστηριότητες. δεν έβλαψε ποτέ κανέναν...
Αυτά για την ώρα. Τα υπόλοιπα στην ενημέρωση...
μεταφορά απο το off-road.gr