Επειδη και εγώ αντιμετωπίζω πρόβλημα όχι όμως υπερχειλησης, δηλαδη να μεταφερει και να φουσκωνει το βοηθητικο δοχειο.
Συπληρωνω 300-400ml ανα 300 χιλιομετρα.
Προσφατα αλλαγμενη αντλια νερου.
Εξονιχιστικο ψαξιμο με κρυα και ζεστη μηχανη τιποτα.
Ελενχος ταπα λαδιου για αφρους πεντακαθαρη ταπα.
Σταμπες κατω πουθενα.
Καυσαερια κανονικα.
Πριν μηνα καρτα καυσεριων ,και ουτε ντουμανια λευκα κλπ , για ενδειξη καμμενης φλατζας.
Το μοτερ δε ρεταρει στο ρελαντι ακομα και οταν ειναι κρυο.
Check engine δεν εχει αναψει.
Θερμοκρασια δεν εχει ανεβασει.
Να εχει χαλασει η ταπα του ψυγειου θα αφηνε υδρατμους αφου το ανοιγω και το λενχω αμεσως ή θα αφηνε χρωμα παραγλου στο χειλος του σπειρωματος της ταπας.
Αν ρουφαγε νερα σε κυλινδο με καμμενη φλατζα θα εβγαζε καπνους λευκους η εξατμιση.Αλλα τόσο νερο θα εκανε υδραυλικη πιεση.
Να χανει απο κολλαρο ή απο καποιο μερος του ψυγειου και λογο θερμοκρασιων υψηλων να μην 'φαινεται' τιποτα?
Εχουν σπασει τα νευρα μου.Δεν ξερω τι γινεται
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΕΟ