Για να δεις αν πραγματικά τα χρειάζεσαι, ανέβα διαδοχικά με εναλλαγή του τροχού που θα βρίσκεται στον αέρα, σε ένα απότομο σωρό από χώμα, ώστε να κρεμάσει τελείως η ανάρτηση και δοκίμασε να δεις αν τα λαστιχάκια τεντώνονται. Πάντως στο δικό μου που τα δοκίμασα, νόμιζες ότι ακούμπαγες σφεντόνα!! Φαντάσου λοιπόν μετά από χ τεντώματα,(εκατό/χίλια, ενα εκατομύριο), κάποια στιγμή να ξεπεράσεις το όριο τεντώματος....Τα πλεονεκτήματα βέβαια, είναι και άλλα:
1. Τα υπάρχοντα σωληνάκια (ελαστικά), διογκώνονται όταν τα υγρά φρένων ανεβάσουν θερμοκρασία, (λόγω έντονης χρήσης των φρένων), με αποτέλεσμα τα φρένα να αποκτούν μια σπογγώδη αίσθηση και να μειώνεται η αποτελεσματικότητά τους.
2. Τα υπάρχοντα σωληνάκια (ελαστικά), "φθείρονται" από τα υγρά από μέσα προς τα έξω, με αποτέλεσμα να μην γνωρίζεις επακριβώς το βαθμό φθοράς τους.
Φιλικά
Γιάννης
Υ.Γ. Γνώμη μου και όχι προτροπή για να τα αλλάξεις