Μπλοκε διαφορικο και μετα ολα τα υπολοιπα
Eπειδη ειμαι λιγο ασχετος ..!!Τι ακριβος κανει το μπλοκε στα jimny μας??
Οσο καλη αναρτηση και αν εχεις , οσο καλα λαστιχα, οσο ψηλο αμαξι και να εχεις, θα ερθει μια στιγμη
που ενας τροχος θα ειναι στον αερα.
Διαφορικό : Μηχανισμός που σκοπό έχει να επιτρέπει στους δύο κινητήριους τροχούς στα προσθιοκίνητα ή οπισθιοκίνητα αυτοκίνητα, ή στους δύο άξονες μετάδοσης στα τετρακίνητα, να κινούνται με διαφορετικές ταχύτητες. Αποτελείται από κωνικά γρανάζια και έχει την ιδιότητα να κατανέμει τη ροπή ισομερώς. Έτσι υπάρχει κίνδυνος σε περίπτωση ολισθηρού οδοστρώματος το όχημα να ακινητοποιηθεί όταν ένας και μόνο τροχός χάσει την πρόσφυσή του. Γιατί σ 'αυτή την περίπτωση ελαχιστοποιείται η ροπή που μεταδίδεται σ 'αυτόν και ανάλογα μικρή είναι και η ροπή που μεταδίδεται στον τροχό που έχει πρόσφυση. Ο ένας τροχός περιστρέφεται «τρελά» και ο άλλος ακινητοποιείται (η ροπή που μεταδίδεται σ 'αυτόν είναι πλέον μικρή για να υπερνικήσει την τριβή του οδοστρώματος). Για την αποφυγή αυτού του φαινομένου υπάρχουν διαφορικά που διαθέτουν μηχανισμούς που περιορίζουν τις διαφορές ταχύτητας μεταξύ των δύο αξόνων εξόδου του διαφορικού. Σ 'αυτά έχει δοθεί η ονομασία «μπλοκέ». Έχουν τη δυνατότητα, ανάλογα με το βαθμό περιορισμού της ολίσθησης που μπορούν να επιτύχουν, να μεταφέρουν μεγαλύτερο ποσοστό ροπής στον τροχό με την μεγαλύτερη πρόσφυση.
Και συνεχαω....
βαζοντας ενα μπλοκε με κοστος απο 400-1,300 ευρω θα πας πολυ πιο μακρια και σε πιο δυσβατα εδαφη ακομα και με μαμα αναρτηση απο ενα αμαξι που θα εχει λαστιχα Mud και μια αναρτηση +4 ή +6 ποντους.
αν ψαξεις μεσα στο φορουμ θα βρεις αρκετα για αυτο το θεμα.