Κάτοχος του εν λόγω jimny 60000 χλμ με τη γνωστή πάρκινσον του μπροστινού συστήματος.Είναι η δεύτερη φορά που αλλάζω δισκόπλακες αφού ως γνωστόν υποφέρει από εγγενή δισκοπάθεια.Απ την εμπειρία μου δύο είναι οι αιτίες του τρέμουλου
1.Έλλειψη ζυγοστάθμισης-λύνεται με προσεκτική ζυγοστάθμιση και με τον τροχό κομπλαρισμένο στα μπουλόνια του με το μηχάνημα κι όχι απ τον ομφαλό.
2.Στραβές δισκόπλακες που προκαλούν τρέμουλο στο φρεναρισμα σ όλο το φάσμα της ταχύτητας αλλά πιο έντονο στα 80 χλμ/ώρα.Αιτία προφανώς οι ακατάλληλες εργοστασιακές δισκόπλακες.Πριν λίγες μέρες έβαλα καινούρια λαστιχα toyo tranpath(πολύ καλά) με 320 ευρώ χωρίς ζυγοστάθμιση μέχρι να στρώσουν και ακολουθεί αλλαγή σετ δισκοπλακων . Εχει κανείς εμπειρία από After market δισκόπλακες με αντοχή στο χρόνο ;Η BREMBO βγάζει απλές η QH και χαρακτές η lUCAS απλές.