Αποστολέας Θέμα: ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΖΑΜΦΟΡ  (Αναγνώστηκε 2294 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tsakos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 23
  • Φύλο: Άντρας
ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΖΑΜΦΟΡ
« στις: Φεβρουάριος 04, 2008, 14:25 »
Γεια!
Ζητώ τα φώτα σας για το εξής θέμα:
Έχω φορέσει στο jimny μου ελατήρια και αμορτισέρ Pro-comp 2". Βλέποντας τα ελατήρια στους μπροστά τροχούς παρατήρησα ότι έχουν μια μικρή κλίση, δεν είναι δηλαδή τελείως παράλληλά με το 'φρένο' των αναρτήσεων. Μερικές φορές στις λακούβες άκουγα ένα "γκλονγκ", σαν να βρίσκει κάπου το ελατήριο (φαντάζομαι στο 'φρένο'). Το είχαμε σηκώσει το αμαξι για να δούμε τι γίνεται με τα ελατήρια και προσέξαμε τότε ότι η ζαμφόρ έιχε στραβώσει προς τη μια πλευρά. Την φέραμε στα ίσια της, αλλά με τα ελατήρια δεν καναμε τπτ. Μετά από αυτό είχε μειωθεί πολύ η συχνότητα του "γκλονγκ" μέχρι που τώρα τελευταία έχει πάλι φτάσει στα αρχικά και χειρότερα επίπεδα. Παρατήρησα παλι τη ζαμφόρ και είναι πάλι στραβή (δεν μπορω να καταλαβω αν έχει στρίψει ή αν έχει στραβώσει). Ένας φίλος μου είπε ότι πρέπει να αλλάξω ζαμφόρ και να βάλω μια με πιο μακρια μπράτσα γιατι λόγω του ψηλώματος των 2" κρατάει πιο ψηλά τον άξονα και  ίσως γι'αυτο και να έχουν τα ελατήρια αυτή τη κλίση.
Ποια είναι η γνώμη σας?

Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος filippos_kos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1273
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΖΑΜΦΟΡ
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 04, 2008, 14:37 »
Δεν ξέρω αν σε βοηθήσει αυτή η συζήτηση, αλλά ρίξε μια ματιά:
http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,1259.0.html


Αποσυνδεδεμένος pipis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 49
Απ: ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΖΑΜΦΟΡ
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 04, 2008, 23:12 »
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΤΑΞΑ.
ΟΛΑ ΜΟΥ ΕΒΡΙΣΚΑΝ ΦΤΕΡΑ ΖΑΜΦΟΡ ΤΙΜΟΝΙ ΧΑΛΙΑ
ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ
ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΕΒΑΛΑ ΕΡΓΑΤΗ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ.
ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗ ΑΛΛΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
HOT BITS ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
CALMINI ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ 8 ΠΟΝΤΟΥΣ
DG TUNING ΜΠΡΑΤΣΑ ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ
DG TUNIG ΠΑΝΑΡ
DG TUNING ΒΑΣΕΙΣ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
TO ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙ ΠΑΝΤΟΥ.
ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΕΡΝΕΙΣ.           

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΖΑΜΦΟΡ
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 05, 2008, 08:49 »
Γεια!
Ζητώ τα φώτα σας για το εξής θέμα:
Έχω φορέσει στο jimny μου ελατήρια και αμορτισέρ Pro-comp 2". Βλέποντας τα ελατήρια στους μπροστά τροχούς παρατήρησα ότι έχουν μια μικρή κλίση, δεν είναι δηλαδή τελείως παράλληλά με το 'φρένο' των αναρτήσεων. Μερικές φορές στις λακούβες άκουγα ένα "γκλονγκ", σαν να βρίσκει κάπου το ελατήριο (φαντάζομαι στο 'φρένο'). Το είχαμε σηκώσει το αμαξι για να δούμε τι γίνεται με τα ελατήρια και προσέξαμε τότε ότι η ζαμφόρ έιχε στραβώσει προς τη μια πλευρά. Την φέραμε στα ίσια της, αλλά με τα ελατήρια δεν καναμε τπτ. Μετά από αυτό είχε μειωθεί πολύ η συχνότητα του "γκλονγκ" μέχρι που τώρα τελευταία έχει πάλι φτάσει στα αρχικά και χειρότερα επίπεδα. Παρατήρησα παλι τη ζαμφόρ και είναι πάλι στραβή (δεν μπορω να καταλαβω αν έχει στρίψει ή αν έχει στραβώσει). Ένας φίλος μου είπε ότι πρέπει να αλλάξω ζαμφόρ και να βάλω μια με πιο μακρια μπράτσα γιατι λόγω του ψηλώματος των 2" κρατάει πιο ψηλά τον άξονα και  ίσως γι'αυτο και να έχουν τα ελατήρια αυτή τη κλίση.
Ποια είναι η γνώμη σας?

Ευχαριστώ!

1. Οταν λές ότι η ζαμφόρ είναι στραβή...δεν είναι κεντραρισμένη κοιτώντας απο μπροστά το αυτοκίνητο? Δηλ. γλυστράει στα σινεμπλόκ πρός τ'αριστερά? Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό (και όχι σωστό βέβαια) διότι με το παραπάνω ύψος η πανάρ είναι "κοντή" πλέον ξεκεντράροντας τον άξονα. Αυτό λύνεται με μακρύτερη πανάρ + επιμήκυνση της μπάρας του τιμονιού με τα παξιμάδια στα άκρα.
Δεν χρειάζεσαι πιο μακριά ζανφόρ αλλά αποστάτες να κατεβάσεις τα σημεία στήριξης προς τα κάτω.Δες εδώ τι έχω φτιάξει (πανάρ μακρύτερη + πλακάκια βάσης ζανφόρ)
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=19447

2.Το "γκλόνκ" που ακούς είναι επίσης φυσιολογλικό διότι χτυπάνε οι κάτω σπείρες του ελατηρίου στην βάση. Μερικοί μηχ/κοί περνούν τις κάτω σπείρες μέσα σε πλαστικό διαφιανή ειδικό σωλήνα για να μην κάνουν τον θόρυβο.

3. Τα ελατήρια κάνουν κούρμπα και δεν είναι παράλληλα με την βάση άξονα πάντα στα Jimny. Σε εσένα έγιναν χειρότερα τα πράγματα διότι το ψήλωσες χωρίς να φτιαξεις το Caster και ο άξονας όπως τον βλέπεις απο το πλάι "σηκώθηκε" προς τα πάνω. Ο άξονας μετάδοσης κάνει τώρα μεγάλη γωνία με τον σταυρό στο εμπρός διαφορικό.

Ολα τα παραπάνω είναι επακόλουθα όταν το ψηλώνεις χωρίς να βάζεις πλήρες κιτ διορθώνοντας την ανάρτηση.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος tsakos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 23
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΖΑΜΦΟΡ
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 06, 2008, 15:05 »
1. Οταν λές ότι η ζαμφόρ είναι στραβή...δεν είναι κεντραρισμένη κοιτώντας απο μπροστά το αυτοκίνητο? Δηλ. γλυστράει στα σινεμπλόκ πρός τ'αριστερά? Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό (και όχι σωστό βέβαια) διότι με το παραπάνω ύψος η πανάρ είναι "κοντή" πλέον ξεκεντράροντας τον άξονα. Αυτό λύνεται με μακρύτερη πανάρ + επιμήκυνση της μπάρας του τιμονιού με τα παξιμάδια στα άκρα.
Δεν χρειάζεσαι πιο μακριά ζανφόρ αλλά αποστάτες να κατεβάσεις τα σημεία στήριξης προς τα κάτω.Δες εδώ τι έχω φτιάξει (πανάρ μακρύτερη + πλακάκια βάσης ζανφόρ)
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=19447

Πρώτα απ'όλα ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Επειδή είμαι λίγο άσχετος, πια ακριβώς είναι η πανάρ? Ποσο μακρύτερη πρέπει να είναι και που μπορώ να τη βρώ?
Τα πλακάκια της βάσης τι διαστάσεις έχουν? Τα εφτιαξες μόνος σου ή τα αγόρασες?

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΖΑΜΦΟΡ
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 07, 2008, 09:20 »
1. Οταν λές ότι η ζαμφόρ είναι στραβή...δεν είναι κεντραρισμένη κοιτώντας απο μπροστά το αυτοκίνητο? Δηλ. γλυστράει στα σινεμπλόκ πρός τ'αριστερά? Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό (και όχι σωστό βέβαια) διότι με το παραπάνω ύψος η πανάρ είναι "κοντή" πλέον ξεκεντράροντας τον άξονα. Αυτό λύνεται με μακρύτερη πανάρ + επιμήκυνση της μπάρας του τιμονιού με τα παξιμάδια στα άκρα.
Δεν χρειάζεσαι πιο μακριά ζανφόρ αλλά αποστάτες να κατεβάσεις τα σημεία στήριξης προς τα κάτω.Δες εδώ τι έχω φτιάξει (πανάρ μακρύτερη + πλακάκια βάσης ζανφόρ)
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=19447

Πρώτα απ'όλα ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Επειδή είμαι λίγο άσχετος, πια ακριβώς είναι η πανάρ? Ποσο μακρύτερη πρέπει να είναι και που μπορώ να τη βρώ?
Τα πλακάκια της βάσης τι διαστάσεις έχουν? Τα εφτιαξες μόνος σου ή τα αγόρασες?


H ράβδος Πανάρ είναι η ασημί διαγώνιος μπάρα που διακρίνεται πίσω απο τα πλακάκια της ζαμφόρ στην φωτό( στο δικό σου είναι μαύρη εργοστασιακή, αυτή που βλέπεις στο δικό μου είναι μακρύτερη DGTuning) Η μια πανάρ στηρίζει το ένα άκρο του άκαμπτου εμπρός άξονα με το σασί και η δεύτερη πανάρ πίσω στηρίζει αντίστοιχα τον πίσω άξονα.

Τα πλακάκια είναι δικής μου κατασκευής απο αλουμίνιο. Για ύψος ανάρτησης 10cm έχουν υψος 6cm αυτό βέβαια αλλάζει απο το πόσο θα ψηλώσεις το αυτοκίνητο.
Θα πρότεινα να μην μαζεύεις κομματάκια και σιδεράκια με πατέντες αλλά να βάλεις ένα έτοιμο πλήρες ΚΙΤ όπως το δικό μου www.dgtuning.com
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος tsakos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 23
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΖΑΜΦΟΡ
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 07, 2008, 15:45 »
1. Οταν λές ότι η ζαμφόρ είναι στραβή...δεν είναι κεντραρισμένη κοιτώντας απο μπροστά το αυτοκίνητο? Δηλ. γλυστράει στα σινεμπλόκ πρός τ'αριστερά? Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό (και όχι σωστό βέβαια) διότι με το παραπάνω ύψος η πανάρ είναι "κοντή" πλέον ξεκεντράροντας τον άξονα. Αυτό λύνεται με μακρύτερη πανάρ + επιμήκυνση της μπάρας του τιμονιού με τα παξιμάδια στα άκρα.
Δεν χρειάζεσαι πιο μακριά ζανφόρ αλλά αποστάτες να κατεβάσεις τα σημεία στήριξης προς τα κάτω.Δες εδώ τι έχω φτιάξει (πανάρ μακρύτερη + πλακάκια βάσης ζανφόρ)
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=19447

Πρώτα απ'όλα ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Επειδή είμαι λίγο άσχετος, πια ακριβώς είναι η πανάρ? Ποσο μακρύτερη πρέπει να είναι και που μπορώ να τη βρώ?
Τα πλακάκια της βάσης τι διαστάσεις έχουν? Τα εφτιαξες μόνος σου ή τα αγόρασες?


H ράβδος Πανάρ είναι η ασημί διαγώνιος μπάρα που διακρίνεται πίσω απο τα πλακάκια της ζαμφόρ στην φωτό( στο δικό σου είναι μαύρη εργοστασιακή, αυτή που βλέπεις στο δικό μου είναι μακρύτερη DGTuning) Η μια πανάρ στηρίζει το ένα άκρο του άκαμπτου εμπρός άξονα με το σασί και η δεύτερη πανάρ πίσω στηρίζει αντίστοιχα τον πίσω άξονα.

Τα πλακάκια είναι δικής μου κατασκευής απο αλουμίνιο. Για ύψος ανάρτησης 10cm έχουν υψος 6cm αυτό βέβαια αλλάζει απο το πόσο θα ψηλώσεις το αυτοκίνητο.
Θα πρότεινα να μην μαζεύεις κομματάκια και σιδεράκια με πατέντες αλλά να βάλεις ένα έτοιμο πλήρες ΚΙΤ όπως το δικό μου www.dgtuning.com

Πιο κιτ θα πρότεινες για την περίπτωση μου? Το έχω ψηλώσει 5cm. Είχες κάνει αγορά μέσω Internet από τη dgtuning και στα στείλανε ή τα βρήκες πουθενά στην Ελλάδα?
Επίσης σε ποιο συνεργείο να πάω για την τοποθέτηση? Οσο πιο κοντά στα Βόρεια Προάστια τόσο περισσότερο θα με βόλευε...
 >best

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΖΑΜΦΟΡ
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 08, 2008, 22:21 »
1. Οταν λές ότι η ζαμφόρ είναι στραβή...δεν είναι κεντραρισμένη κοιτώντας απο μπροστά το αυτοκίνητο? Δηλ. γλυστράει στα σινεμπλόκ πρός τ'αριστερά? Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό (και όχι σωστό βέβαια) διότι με το παραπάνω ύψος η πανάρ είναι "κοντή" πλέον ξεκεντράροντας τον άξονα. Αυτό λύνεται με μακρύτερη πανάρ + επιμήκυνση της μπάρας του τιμονιού με τα παξιμάδια στα άκρα.
Δεν χρειάζεσαι πιο μακριά ζανφόρ αλλά αποστάτες να κατεβάσεις τα σημεία στήριξης προς τα κάτω.Δες εδώ τι έχω φτιάξει (πανάρ μακρύτερη + πλακάκια βάσης ζανφόρ)
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=19447

Πρώτα απ'όλα ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Επειδή είμαι λίγο άσχετος, πια ακριβώς είναι η πανάρ? Ποσο μακρύτερη πρέπει να είναι και που μπορώ να τη βρώ?
Τα πλακάκια της βάσης τι διαστάσεις έχουν? Τα εφτιαξες μόνος σου ή τα αγόρασες?


H ράβδος Πανάρ είναι η ασημί διαγώνιος μπάρα που διακρίνεται πίσω απο τα πλακάκια της ζαμφόρ στην φωτό( στο δικό σου είναι μαύρη εργοστασιακή, αυτή που βλέπεις στο δικό μου είναι μακρύτερη DGTuning) Η μια πανάρ στηρίζει το ένα άκρο του άκαμπτου εμπρός άξονα με το σασί και η δεύτερη πανάρ πίσω στηρίζει αντίστοιχα τον πίσω άξονα.

Τα πλακάκια είναι δικής μου κατασκευής απο αλουμίνιο. Για ύψος ανάρτησης 10cm έχουν υψος 6cm αυτό βέβαια αλλάζει απο το πόσο θα ψηλώσεις το αυτοκίνητο.
Θα πρότεινα να μην μαζεύεις κομματάκια και σιδεράκια με πατέντες αλλά να βάλεις ένα έτοιμο πλήρες ΚΙΤ όπως το δικό μου www.dgtuning.com

Πιο κιτ θα πρότεινες για την περίπτωση μου? Το έχω ψηλώσει 5cm. Είχες κάνει αγορά μέσω Internet από τη dgtuning και στα στείλανε ή τα βρήκες πουθενά στην Ελλάδα?
Επίσης σε ποιο συνεργείο να πάω για την τοποθέτηση? Οσο πιο κοντά στα Βόρεια Προάστια τόσο περισσότερο θα με βόλευε...
 >best

Τα προιόντα DGTuning εισάγονται αποκλειστικά απο την Χ-Treme4X4. Υπάρχει το νέο υποκατάστημα στο Μαρούσι. Δες εδώ: http://xtreme4x4.dreamhosting.gr/article_detail.asp?e_cat_id=77&e_article_id=1640
Μπορείς να μιλήσεις με τον Δημήτρη. Είναι σωστός επαγγελματίας,συνεπής και θα σε κατατοπίσει πλήρως.Θα πρότεινα να επισκεφθείς την έκθεση και με την βοήθειά του σύμφωνα με τις απαιτήσεις σου να δείς τι σου ταιριάζει.
Respect a man's car and he will respect you