Αποστολέας Θέμα: Γενικές Αλλαγές - Μετατροπές  (Αναγνώστηκε 5527 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Γενικές Αλλαγές - Μετατροπές
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 25, 2007, 16:52 »
Φάνη αν βάλεις ΟΜΕ να βάλεις τα σκληρά ελατήρια μπροστά, για μελλοντική τοποθέτηση εργάτη...
Αρκετοί επαγγελματίες του χώρου, έχουν και καλές τιμές και κάνουν και άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής..
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος filippos_kos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1273
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γενικές Αλλαγές - Μετατροπές
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 25, 2007, 18:56 »
Φάνη αν βάλεις ΟΜΕ να προσέξεις επίσης το κωδικό των πίσω ελατηρίων να μην είναι από το cabrio γιατί
θα γέρνει ελαφρά προς τα εμπρός  :D


Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Γενικές Αλλαγές - Μετατροπές
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 26, 2007, 13:36 »
Φίλλιπε,

και εγώ το cabrio έχω αλλά με hard top. Δεν κατάλαβα ακριβώς τι πρέπει να προσέξω για τα πίσω. Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου!
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Γενικές Αλλαγές - Μετατροπές
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 26, 2007, 14:22 »
εχει αλλους κωδικους η ΟΜΕ για τα cabrio, στην πισω αναρτηση. Το hardtop δεν παιζει ρόλο ;) Η καρδια του φωναζει... ανοιχτο.. lol

Επισης αυτο που λεει ο Γιαννης (ironman) προσεξε το. Οχι τοσο για τον εργατη, οσο οτι ακομα και χωρις εργατη μπορει να σου "μουριασει" το αυτοκινητο. Με τα σκληρα ειναι ισιο το εμπρος κομματι. Και μη φανταστεις.. σκληρα... απλα εχουν τη "σωστη" σκληροτητα για να κρατησουν το αυτοκινητο leveled ;)

Η θεωρια λεει, οτι οι Αυστραλοι (η ΟΜΕ ειναι της ARB-Αυστραλια) χρησιμοποιουν τροχοσπιτα σε μεγαλη κλιμακα, αρα βαζουν πιο μαλακα εμπρος. Οταν το τροχοσπιτο κοτσαρεται και καθεται το πισω μερος, τοτε το αυτοκινητο ερχεται στην ευθεια...

Πρακτικα δεν ξερω αν ειναι αυτος ο λογος που εχουν βγαλει και μαλακά εμπρος... και δεν μπορω να φανταστω πόοοσο πιο μαλακά, διοτι η αναρτηση είναι ηδη.. ;)
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Γενικές Αλλαγές - Μετατροπές
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 26, 2007, 14:36 »
Για να ανακεφαλαιώσουμε: Μπροστά βάζουμε σκληρά είτε για εργάτη είτε γιατί τα πιο μαλακά είναι πολύ μαλακά, και για πίσω βάζουμε του κλειστού, ανεξάρτητα αν έχω το cabrio διότι είναι και αυτά πιο σκληρά και επομένως ο συνδιασμός σκληρά μπροστά και πίσω φέρνει το αυτοκίνητο σε ευθεία. Αυτό κατάλαβα μέχρι στιγμής... Σας ευχαριστώ όλους για τις πολύ χρήσιμες συμβουλές!!!
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γενικές Αλλαγές - Μετατροπές
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 26, 2007, 15:31 »
Για να ανακεφαλαιώσουμε: Μπροστά βάζουμε σκληρά είτε για εργάτη είτε γιατί τα πιο μαλακά είναι πολύ μαλακά, και για πίσω βάζουμε του κλειστού, ανεξάρτητα αν έχω το cabrio διότι είναι και αυτά πιο σκληρά και επομένως ο συνδιασμός σκληρά μπροστά και πίσω φέρνει το αυτοκίνητο σε ευθεία. Αυτό κατάλαβα μέχρι στιγμής... Σας ευχαριστώ όλους για τις πολύ χρήσιμες συμβουλές!!!

Μισό παλικάρια...τα πίσω OME για το κλειστό είναι διαφορετικού ύψους (συνοδηγού ψηλό, οδηγού κοντό) και το Cabrio θα έχει κλίση προς τ'αριστερά αν τα βάλεις. Τα πίσω OME του Cabrio(Ισπανικό) είναι του ίδιου ύψους.
Και στα δύο Σετ αναρτήσεων OME για το Jimny υπάρχει κλίση προς τα εμπρός διότι έχουν προβλεφθεί για ρυμούλκηση τροχόσπιτου ώστε να ευθυγραμμίζεται το αμάξωμα παράλληλα στον δρόμο.
Τα λιγο σκληρότερα OME μπροστά (αντί για 11mm είναι 12mm) δεν πολυκάνουν για εργάτη αφού παραμένουν μαλακά.
Αυτό περιγράφουν οι Αυστραλοί στις σχετικές οδηγίες. Εκεί οι προδιαγραφές αναρτήσεων προβλέπουν απαραίτητα την ρυμούλκηση.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Γενικές Αλλαγές - Μετατροπές
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 26, 2007, 15:54 »
 ??? ??? ???   Δεκτό! Θα είχε κάποιος την ευγενή καλοσύνη να κάνει μια ανακεφαλαίωση μπας και καταλάβω ο ανίδεος!!!! Και μια ερώτηση λιγο αφελής χώρις να θέλω να θίξω κανέναν: όλα αυτά, αν κάποιος πάει σε κάποιο μαγαζί και κυρίως σε αυτά που θεωρούνται σχετικά με το χώρο και ακομα πιο συγκεκριμένα σε αυτά τα 1-2-3-χχχ τα οποία συνιστώνται σε αυτό το forum, στα εξηγούν? Καταλαβαίνω ότι κάποιος ο οποίος ασχολείται με αυτά, οι ερωτησείς μου του φαίνονται αν όχι γελίες τουλάχιστον κουραστικές, αλλά προσωπικά πολύ θα ήθελα αν κάποιος πριν την οποιαδήποτε αγορά - συμφωνία κάθοταν και εξηγούσε όλες τις ενναλακτικές αντικειμενικά.
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γενικές Αλλαγές - Μετατροπές
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 26, 2007, 16:30 »
??? ??? ???   Δεκτό! Θα είχε κάποιος την ευγενή καλοσύνη να κάνει μια ανακεφαλαίωση μπας και καταλάβω ο ανίδεος!!!! Και μια ερώτηση λιγο αφελής χώρις να θέλω να θίξω κανέναν: όλα αυτά, αν κάποιος πάει σε κάποιο μαγαζί και κυρίως σε αυτά που θεωρούνται σχετικά με το χώρο και ακομα πιο συγκεκριμένα σε αυτά τα 1-2-3-χχχ τα οποία συνιστώνται σε αυτό το forum, στα εξηγούν? Καταλαβαίνω ότι κάποιος ο οποίος ασχολείται με αυτά, οι ερωτησείς μου του φαίνονται αν όχι γελίες τουλάχιστον κουραστικές, αλλά προσωπικά πολύ θα ήθελα αν κάποιος πριν την οποιαδήποτε αγορά - συμφωνία κάθοταν και εξηγούσε όλες τις ενναλακτικές αντικειμενικά.

Φίλε Φάνη όλοι εδώ τα μάθαμε ξοδεύοντας πολλά λεφτά αξιοποιώντας κατάλληλα τις "γνώσεις" των "προμηθευτών"
Δυστυχώς κανείς δεν ασχολείται...παίζω και μαθαίνω με πολύ βοήθεια απο το net!
Respect a man's car and he will respect you