Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα με τετρακίνηση  (Αναγνώστηκε 4768 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος luca

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 194
  • Φύλο: Άντρας
Πρόβλημα με τετρακίνηση
« στις: Οκτώβριος 12, 2007, 13:22 »
Παίδες Καλημέρα,

από χθές το μεσημέρι (σ.σ. ακριβώς μετά που πέρασα ΚΤΕΟ) δεν έχω καθόλου τετρακίνηση. Είναι η Δεύτερη φορά που μου συμβαίνει. Η πρώτη πρίν από 3 χρόνια (εντός εγγύησης) και τότε μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι ήταν η αντλία κενού αέρα, και την άλλαξαν.
Τώρα δεν ξέρω τι συμβαίνει ακριβώς και στη SUZUKI θα πάω στις 22/10. Μέχρι τότε όμως (10 μέρες) χωρίς τετρακίνηση είναι ζόρι.

Έχετε καμιά ιδεά τι μπορεί να είναι, ή τι να κοιτάξω μήπως μπορώ να το λύσω πριν το service???

Φιλικά Ανδρέας
THESSALONIKI mou megali Jimno...mana

Αποσυνδεδεμένος efthimis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 869
Απ: Πρόβλημα με τετρακίνηση
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 12, 2007, 14:01 »
Κοιταξε μηπως εχει κοπει το σωληνακι της υποπιεσης!Αν ειναι αυτο εμενα μου το ειχαν αλλαξει τσαμπε στη SUZUKI.. a105 a105

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πρόβλημα με τετρακίνηση
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 12, 2007, 14:31 »
Κοίταξε τα παρακάτω:

1. Το λαμπάκι "4Χ4" αναβοσβήνει όταν δεν έχεις 4κίνηση?
2. Αν ναί κοίταξε στο Transfer (εμπρός μέρος) τον διακόπτη (πάνω στο Transfer) που δίνει την εντολή για να κλειδώσει η βαλβίδα υποπίεσης VSV2 μήπως έχει φύγει το καλώδιο ή έχει κάποια ζημιά η φύσα. Ανοιξε την φύσα και καθάρισέ την με σπρέι επαφών. Μετά πίεσέ την να κουμπώσει και να κάνει σωστή επαφή.
Δυστυχώς μόνο αυτό μπορείς να δείς εύκολα.

Πέρα απο αυτά το κύκλωμα έχει 3 βαλβίδες και ένα διακόπτη υποπίεσης κενού(δεν υπάρχει αντλία)
1. Βαλβίδα κενού VSV1 για να ξεκομπλάρουν οι εμπρός πλήμνες (2WD)
2. Βαλβίδα κενού VSV2 για να κομπλάρουν οι εμπρός πλήμνες (4WD)
3. Sensor υποπίεσης κενού.
4. Ολα τα παραπάνω συνδέονται με τον ξεχωριστό "4WD Controller" εγκέφαλο.
Μέσα στον εμπρός θόλο του συνοδηγού βρίσκεται το δοχείο κενού(μαύρο βαρελάκι) που δέχεται την υποπίεση απο την πολλαπλή εισαγωγής την αποθηκεύει και όταν χρειαστεί την διοχετεύει στις πλήμνες ώστε να κλειδώνουν/ξεκλειδώνουν.
Επειδή τα παραπάνω είναι ηλεκτρομηχανικά & ηλεκτρονικά εξαρτήματα δεν μπορείς να τα τσεκάρεις.
Ας υποθέσουμε ότι στο Service ξέρουν τι κάνουν και δεν θα τ'αλλάζουν στην τύχη μέχρι να βρούν το σωστό :o




Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πρόβλημα με τετρακίνηση
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 12, 2007, 15:00 »
Μηπως σαν ιδέα θα ήταν καλό να βάλετε ένα μανόμετρο υποπίεσης πάνω στον αποταμιευτήρα κενού (με ένα Τ)?
Να ξέρετε πότε υπάρχει διαθέσιμη υποπίεση (και πόση).....


Ομοια, για τους κατόχους μπλοκέ, ένα κανονικό μανόμετρο για να ξέρουμε αν έχουμε τη πιεση που χρειαζόμαστε για την ενεργοποίηση.


Αποσυνδεδεμένος luca

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 194
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πρόβλημα με τετρακίνηση
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 13, 2007, 09:12 »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Μιχάλη, το λαμπάκι την πρώτη μέρα αναβόσβηνε, χθές όμως σταμάτησε κι αυτό. :o
Θα προσπαθήσω να βρώ μια άκρη με όσα μου είπατε κι αν δεν βρώ τουλάχιστον να ξέρω τι να πώ στη SUZUKI, μη με πιάσουν και κορόϊδο.

Ανδρέας
THESSALONIKI mou megali Jimno...mana

Αποσυνδεδεμένος luca

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 194
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πρόβλημα με τετρακίνηση
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 13, 2007, 14:25 »
Μιχάλη ευχαριστώ για τη συμβουλή. Το πρόβλημα λύθηκε και γλύτωσα το χαράτσι της SUZUKI και χάρηκα που το έκανα μόνος μου. yah yah yah
Έκανα ότι μου είπες, καθάρισα τη φύσα που είχε χώματα και όλα καλά. Το μόνο που έμεινε (σαν εντύπωση) είναι ότι έχει μια μικρή καθυστέρηση στο κλείδωμα - ξεκλείδωμα (2-3'').

Ευχαριστώ και πάλι

Ανδρέας
THESSALONIKI mou megali Jimno...mana

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πρόβλημα με τετρακίνηση
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 13, 2007, 15:26 »
Μιχάλη ευχαριστώ για τη συμβουλή. Το πρόβλημα λύθηκε και γλύτωσα το χαράτσι της SUZUKI και χάρηκα που το έκανα μόνος μου. yah yah yah
Έκανα ότι μου είπες, καθάρισα τη φύσα που είχε χώματα και όλα καλά. Το μόνο που έμεινε (σαν εντύπωση) είναι ότι έχει μια μικρή καθυστέρηση στο κλείδωμα - ξεκλείδωμα (2-3'').

Ευχαριστώ και πάλι

Ανδρέας


Να σαι καλά. Το δικό μου επίσης έχει μια καθυστέρηση 2". Νομίζω είναι φυσιολογικό μέχρι να δουλέψουν οι βαλβίδες με την υποπίεση.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος γιάννης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πρόβλημα με τετρακίνηση
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 10, 2007, 13:37 »
Παίδες δεν ανοίγω καινούριο post μιασ και εχω και εγώ παρόμοιο πρόβλημα!
Καταρχην έχω το μοντέλο 2006 με ηλεκτρονική τετρακίνηση!
Το πρόβλημα ξεκίνησε πριν πολύ καιρό και οταν  εβαζα μπρος το αμάξι μετα απο 30 δευτερόλεπτα έκανε τον θόρυβο που κάνει οταν μπλοκάρεις την τετρακίνηση! Χωρις εγώ να πατάω κανένα κουμπί!
Το πήγα στην suzuki μετα απο ώρες ψαξίματος δεν εντόπισαν τίποτα παρα πόνο αυτό που τους είπα οτι δηλαδή προσπαθει απο μόνο το τα απεμπλέξει την τετρακίνηση χωρίς όμως να είναι μπλοκαρισμένη!
Συμβιβάστικα με αυτο όμως προχτές πήγα μια εκδρομούλα με πολύ λάσπη και ενώ ήταν όλα καλά ξαφνικά έμεινα χωρίσ τετρακίνηση!
Τα φωτάκια άναβαν, εδειχναν οτι έχω βάλει κοντά και πήγαινα με κοντά πισωκίνητος!
Γύρισα σπίτι και 2 ώρες αργότερα πήγα να το παρκάρω κάπου αλλού και το τιμόνι αφού γώριζε μια στροφή εκανε σαν να εχει τερματίσει και ακουγόταν το υδραυλικό. Αυτά! Τώρα περιμένω να πλυθεί και βλέπουμε! Έχει ακούσει ή εχει δει κανείς σας κάτι παρόμοιο? Τι πιστεύετε? Ευχαριστώ πολύ!!