Ορισμένοι από εσάς το γνωρίζουν ήδη, για όλους τους υπόλοιπους θα ήθελα να σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου από το συγκεκριμένο κιτ της Pro Comp.
Μερικά στατιστικά στοιχεία πρώτα:Ύψος από το κάτω χείλος της ζάντας μέχρι το χείλος του φτερού περίπου 67,5 εκ. μπροστά και 69,5 εκ. πίσω (αντίστοιχη απόσταση εργοστασιακού 62 εκ). Σηκώθηκε σχεδόν 5,5 εκ. μπροστά και σχεδόν 7,5 εκ. πίσω.
Μετρήσεις αμορτισέρ:Μαμίσια πίσω κλειστά: 34 εκ. (ProComp 38 εκ.)
Μαμίσια πίσω ανοιχτά: 50 εκ. (ProComp 55 εκ.)
Μαμίσια μπροστά κλειστά: 34 εκ. (ProComp 35,3 εκ.)
Μαμίσια μπροστά ανοιχτά: 43 εκ. (ProComp 51,5 εκ.!!!)
Όσον αφορά τώρα τη συμπεριφορά της, είναι σαφώς σφιχτή και κουράζει σε κάθε είδους ανωμαλίες του οδοστρώματος (είτε εντός είτε εκτός δρόμου), ειδικά πίσω λόγω μικρού βάρους. Στη γρήγορη οδήγηση (σχεδόν αγωνιστική) όμως είναι καταπληκτική, απορροφώντας κάθε ανωμαλία και κρατώντας το όχημα πάντα σε επαφή με το δρόμο (σε χωματόδρομο με φυτευτή πέτρα και σπασμένη τρίτη όπου το δοκίμασα) χωρίς να κουράζει. Σε διαδρομές τύπου trial, επίσης είναι πολύ καλή και οι μεγάλες ανωμαλίες (χαντάκια, πέτρες κλπ) περνούν απαρατήρητες.
Όμως, σε κάθε άλλη διαδρομή με φυσιολογικές ταχύτητες είναι κουραστική, το πίσω μέρος κοπανάει πολύ, ειδικά σε εγκάρσια σαμάρια είναι δράμα.
Επειδή δεν ενδιαφέρομαι για γρήγορη/αγωνιστική οδήγηση, αντικατέστησα χτες τα πίσω ελατήρια με suplex στον vitarakia, το αυτοκίνητο χαμήλωσε πίσω περίπου 2 - 2,5 εκ και έγινε λίγο πιο μαλακό, μάλλον θα τα κρατήσω.
Αυτά τα ολίγα, ελπίζω να μη σας κούρασα