Σήμερα το πρωί έγινε αλλαγή σε ένα απο τα παραπάνω ελαστικά , τα οποία είχα στο jimny, με ένα καινούργιο.
Μοναδική ευκαιρία λοιπόν να μετρηθεί η φθορά μετά απο χρήση 10.000 χλμ. περίπου με το jimny , με βάρος 1050/4=262.5 κιλά/ελαστικό και 2000 χλμ περίπου με το vitara ,με φορτίο 1150/4=287.5 κιλά/ελαστικό.
Η διάσταση του ελαστικού είναι 30χ9.5χ15 και στο καινούργιο μετρήθηκαν με παχύμετρο τα τακούνια της κεντρικής ζώνης -οχι στο πλάι γιατί είναι μεγαλύτερα- όπου έχουμε ύψος 16 χιλ. ενώ στα χρησιμοποιημένα μετρήθηκε ύψος 14 χιλ. Δηλαδή για ίδιο φορτίο περίπου ανά ελαστικό έχουμε σε 12000 χλμ μείωση 2 χιλ. με χρήση αρκετά σε πατημένους χωματόδρομους, ένα ΣΚ τον μήνα τουλάχιστον σοβαρό off-road και τα υπόλοιπα φυσικά άσφαλτο.
Θα ήταν χρήσιμο εαν κάποιος φίλος που διαβάζει και έχει κάνει κάτι αντίστοιχο σε ελαστικά αναγόμωσης , να το γράψει για να δούμε διαφορές ανάμεσα σε αυτήν και τα πρωτογενή mud όπως τα cooper.
Με την ευκαιρία αυτή να σας πω ότι για να μπουν αυτά τα λάστιχα στο jimny σε 7" ζάντα, ήμουν +6.0 απο ανάρτηση,+5.0 απο body και είχα κόψει και τα φρύδια των φτερών στο κάτω μέρος.
Το vitara τα παίρνει χωρίς να βρίσκει πουθενά με "μαμά" ανάρτηση -προς το παρόν-χρησιμοποιημένη για 90.000χλμ και σε 7.5" ζάντα.Καμμία σχέση οι θόλοι των δύο οχημάτων.