Τα διαφορικά, και το transfer, έχουν μέσα βαλβολίνη... Στην κορυφή αυτών υπάρχουν τρύπες για υπερχήλιση, και αναθυμιάσεις, όταν αυτά πχ ζεστένονται. Αυτές οι τρύπες έχουν πάνω τους κάποιες βαλβιδίτσες, ωστε να μπορεί μόνο να βγει κάτι, και όχι να μπει (πχ νερό). Οι βαλβίδες αυτές όμως είναι τόσο γελείες που βάζουν νερό, οπότε αφαιρούμε τις βαλβίδες και τοποθετούμε στις τρύπες σωλινάκια που τα βγάζουμε κάπου ψηλά ωστε όταν μπαίνουμε στο νερό, να μην φτάνει εκεί το νερό!!! Αυτό είναι για σχετικά αρκετό νερό... ΑΝ πας πολύ βαθιά, τότε υπάρχουν και άλλα προβλήματα... Δυναμό, καμπίνα, νερό στην μηχανή κτλ...