κανουν... απλα θα κοπαναει λιγο παραπανω το αυτοκινητο σε συγκριση με άλλα αμορτισερ, τα οποια σε συνδυασμό με ελατηρια κανουν το σετ πιο μαλακό. Θέμα αναγκων και προτεραιοτητων ειναι αγαπητε
Εαν η χρηση πχ ειναι να τρεχεις σε αγωνες με γνωμονα την ταχυτητα, τοτε θες κατι σκληρο. Εαν θες trial, θες ψηλωμα αρκετο με πολυ κρεμασμα τροχου κτλ κτλ κτλ.
Εαν θες ασφαλτο στο 80-90% τοτε θες κρατηματα
Εαν θες μικτη χρηση τοτε βαζεις κατι πιο μαλακό και ριχνεις την ταχυτητα στην ασφαλτο...
Τα καγιαμπα ειναι καλα αμορτισερ. Εαν δε θες κατι παραπανω σε εκτος δρομου χρηση... κρατα τα