Καλησπερα εχω το jimny vvt του 2007. Εχω τις εξης αποριες υστερα απο διαβασμα και σε ξενα φορουμ.
1: Ορισμενοι σε γνωστο αγγλικο φορουμ υποστηριζουν πως λογω του κοντυτερου τρανσφερ του VVT JIMNY, μπορει να σηκωσει αξιοπρεπως τα 235/75/15 λαστιχα. Ισχυει κατι τετοιο?
2: Ποσο μειωση θα εχω αν βαλω το βοηθητικο του αυτοματου VVT JIMNY. Θα εχω μονο στα αργα?
3: Με το 410 θα τρεχω αξιοπρεπως μεχρι και 30ρι λαστιχο? Η μετατροπη ειναι ευκολη, χρειαζονται και κεντρικοι απο σαμουραι? Θα μειωθει παραπανω αποσο θα μειωνοταν στο προ vvt jimny?
4: Αλλαγη γραναζιων στο υπαρχον βοηθιτικο ειναι αξιοπιστη επιλογη? Επειδη εχω διαβασει πολλα για ξεχειλωμα καδενας και πολυ θορυβο.
Ψαχνω για φτηνη και αξιοπιστη λυση και γιαυτο εχω αποκλεισει (ετσι λεω τουλαχιστον), το βοηθητικο απο 413 και γραναζια 4.16 λογω μεγαλου κοστους.. Ευχαριστω