Σταύρο, προσωπικά για εμένα το bodylift πρέπει να είναι η έσχατη λύση και μόνο για να βάλεις μεγαλύτερα ελαστικά αν δε θέλεις να κόψεις θόλους & λαμαρίνα. Αν απλά θέλεις να προστατέψεις το αμάξωμα από στενές επαφές με πέτρες, βάλε rock sliders, αν θέλεις να μη βρίσκεις συχνά ψήλωσε από ανάρτηση...
Ακόμα και bodylift να βάλεις, σε κάποια στιγμή πάλι θα βρεις κάτω με δεδομένο ότι πας "γυρεύοντας", εννοώντας ότι αν κάνεις σοβαρό offroad δε γλυτώνεις τις επαφές στους μαρσπιέδες, όσο ύψος και να έχουν...