Αποστολέας Θέμα: Άσχετος για λάστιχα  (Αναγνώστηκε 3491 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Eneekay

  • Jimny
  • Μηνύματα: 4
  • www.jimnyclub.com
Άσχετος για λάστιχα
« στις: Ιανουάριος 26, 2015, 10:57 »
Καλημέρα σε όλους,

Αλλάζω πρώτη φορά λάστιχα στο Jimny μου (μοντέλο 2008) και θα ήθελα λίγη βοήθεια από την κοινότητα. Κατ' αρχήν, είμαι άσχετος με τα περισσότερα θέματα που αφορούν αυτοκίνητα και γι'αυτό θα ακούσω τις γνώμες σας κυρίως.

Το αυτοκίνητο δεν το κινώ πολύ (32.000 χλμ. τα τελευταία 6 χρόνια - τα 3 από αυτά βέβαια ήμουν εξωτερικό/φαντάρος οπότε κάθονταν το αμάξι) και είμαι συνήθως στην άσφαλτο. Θα έλεγα ότι 99% του χρόνου που χρησιμοποιώ το αμάξι είμαι στην άσφαλτο και μόνο 1% σε χώμα. Θέλω όμως να μπορεί να αντέξει ένα ελαφρύ off-road αν είναι δύνατόν.

Με αυτά τα δεδομένα, υπάρχει κάποιο λάστιχο που να μου προτείνετε; Μπορείτε να μου πείτε και τις τιμές; Αν γίνεται να είναι και οικονομικό, ακόμα καλύτερα.

Επίσης, βρίσκομαι στην Θεσσαλονίκη και δεν έχω ιδέα από μαγαζιά για να πάω για την αλλαγή. Φαντάζομαι είναι ενάντια στους κανόνες του φόρουμ να το γράψουμε εδώ, αλλά αν μπορείτε στείλτε μου κανένα προσωπικό μήνυμα με πρόταση μαγαζιού που έχετε καλή εμπειρία.

Στην διάθεσή σας για διευκρινήσεις. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!

 a105 a105 a105

Αποσυνδεδεμένος agian

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 664
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Άσχετος για λάστιχα
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 26, 2015, 11:02 »
MICHELIN LATITUDE CROSS  roc2

Γύρω στα 400 ευρω

Τα έχω βάλει για 2η φορά και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος
Η πρώτη σκέψη είναι η καλύτερη. Η δεύτερη είναι η πιο φρόνιμη...

Αποσυνδεδεμένος geojimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 748
Απ: Άσχετος για λάστιχα
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 26, 2015, 11:30 »
MICHELIN LATITUDE CROSS  roc2

Γύρω στα 400 ευρω

Τα έχω βάλει για 2η φορά και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος
+ 1
Βεντουζες στην βροχη.... σχετικα ησυχα στην ασφαλτο...