Αφού βεβαιωθείς πως δεν χάνει το ίδιο το παγούρι, ή το σωληνάκι προς το ψυγείο, ξεκινάς και τα κοιτάς όλα με την εξής σειρά:
1) Βεβαιώνεσαι πως τα νερά δεν καταλήγουν στην καμπίνα από το ψυγείο του καλοριφέρ (πατάκια και μοκέτα σε οδηγό συνοδηγό)
2) Ψυγείο, θερμοστάτης, τρόμπα νερού
3) Ανοίγεις καπάκι μηχανής.
Αν φτάσεις στο σημείο να ανοίξεις το καπάκι, να πας οπωσδήποτε το καπάκι για έλεγχο ραγίσματος (το κάνουν οι ρεκτιφιέδες με μηχάνημα υποπίεσης) έστω και αν είναι εμφανή τα σημάδια αρπάγματος φλάτζας. Αν φτάσεις σε αυτό το σημείο πριν αποφασίσεις για οτιδήποτε άλλο (αλλαγή καπάκι, κινητήρα κτλ κτλ) ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ έλεγχο το καπάκι σε ρεκτιφιατζή. (το τονίζω γιατί ο παθών μαθών από την ανάποδη όμως
)