Φίλε μου, στα βενζινοκίνητα, υπάρχουν 2 βεντιλατέρ... το ένα είναι μηχανικό (αυτό που εξήγησα με το gel) κ είναι υπεύθυνο για την ψύξη του μοτέρ, κ το άλλο ηλεκτρικό που ενεργοποιείτε μαζί με το aircondition...
Γνώμη μου, βγάλε όλες τις πατέντες.... απενεργοποίησε το aircondition, κ δες τι παίζει με την ψύξη σου... δηλ παρατήρησε ότι το βεντιλατέρ λειτουργεί όταν ανέβει η θερμοκρασία (οπτικά εννοώ, άνοιξε καπό κ περίμενε να ζεσταθεί το μοτέρ), αν ενεργοποιείται κ η θερμοκρασία ανεβαίνει, ελέγχεις όλα αυτά που σου έγραψα...
αφού λύσεις το θέμα με την ψύξη, μετά θα καταγράψεις (έστω κ νοερά) ποια είναι η αλληλουχία της διαδικασίας από την στιγμή που πατάς τον διακόπτη κ μετά... κ θα ελέγχεις κάθε τι που περιλαμβάνει η διαδικασία... ότι τα κοίταξες μια φορά δεν σημαίνει κάτι... ξανά κ ξανά, έχοντας πάντα στο μυαλό σου την αλληλουχία (για να δεις που χαλάει η δουλειά, πχ πατάω διακόπτη, πάει ρεύμα στο ρελέ? ναι, αφού ανοίγει το ρελέ, κομπλάρει ο κομπρέσσορας μέσα από την βαλβίδα, κτλ κτλ) στο λέω γιατί μπορεί να είναι από μια βαλβίδα που κολλάει μέχρι ένα καλώδιο που είναι έτοιμο να κοπεί...
Τρίτη λύση, το παρατάς σε μια Suzuki κ του λες φτιαχτε το... τα συν κ τα πλην τα φαντάζεσαι... αν εν τω μεταξύ, βγάλεις φώτος (για να δούμε ποιες οι ομοιότητες με τα μοτέρ που ξέρουμε / ξέρω) κ τιποτα διαγράμματα, με χαρά να ρίξω/ρίξουμε μια ματιά...
Άσχετο: σε ποια περιοχή μένεις?