Aκριβώς. Εγώ έβγαλα το μαύρο πλαστικό, κόλλησα την μονωτική ταινία εκεί που ήθελα να τον κόψω, και τον έκοψα με έναν τροχό. Φυσικά,κόπηκαν και τα πλαστικά των θόλων.Ένα σημείο που θέλει προσοχή είναι ότι με το κόψιμο αυτό, απομακρύνεται και ένα πλαστικο "στήριγμα" ας πούμε του προφυλακτήρα που τον κρατάει κόντρα. Δηλαδή τον κρατάει σταθερό και δεν τον αφήνει να μπεί προς τα μέσα. Έτσι από τα πλαστικά που έκοψα έφτιαξα δύο γωνίες και τις βίδωσα πάνω σε δύο βάσεις που μένουν κενές λόγω της αφαίρεσης των πλαστικών ακριβώς εκεί που τελειώνει ο κουτσουρεμένος πλέον προφυλακτήρας και η άλλη μεριά πιάνει σε δύο τρύπες που άνοιξα κάτω απο τον προφυλακτύρα...!
Και τα προβολάκια δεν είναι αναγκαίο να τα χάσουμε! Έβαλα τα προβολάκια μέσα στους δύο αεραγωγούς που υπάρχουν ψηλότερα! Τα έβαλα πάνω,σχεδίασα που πρεπει να κοπεί και άνοιξα τις τρύπες. Στράβωσα τις βάσεις τους έτσι ώστε να βιδώνονται από μπροστά και τα βίδωσα ακριβώς πίσω από εκείνο το πλαστικό που χωρίζει τον αεραγωγό στη μέση και δεν φαίνονται οι βίδες. Θέλει προσοχή να τα στραβώσουμε ώστε να χτυπουν ευθεία αλλιώς αληθορίζουν προς τα έξω λόγως της κλίσης του προφυλακτήρα. Και αφού τα τοποθετήσουμε πάμε σε ένα τοίχο και τα ρυθμίζουμε ώστε να φέγγουν στο ίδιο ύψος γιατί δεν μπορούμε να τα τοποθετήσουμε και ακρίβεια χιλιοστών!! Αλλά τώρα που είναι ψηλότερα φέγγουν καλύτερα Αυτά....
Γενικά θέλει αρκετό κόπο και πολύ μεράκι να γίνει σωστή η δουλειά. Το κόψιμο του προφυλακτήρα είναι το εύκολο μέρος! Από εμφάνιση σκίζει (αγριεύει πάρα πολύ, φαίνονται όλα τα σιδεραικά από κατω.), πλέον δεν σκέφτομαι αν βρίσκω ή δεν βρίσκω στα εμπόδια, ο συνοδηγός κατεβαίνει λιγότερες φορες κάτω για κουμάντο!! Αλλα πιστεύω ότι πλέον χρειάζεται να μπεί μια ποδιά μπροστά γιατί μπορεί να περνάω "αέρα" στα εμπόδια αλλά καραδοκούν ακριβότερες ζημιές!!