φανη, στις στροφες δε δινει περισοτερη κινηση στον εξωτερικο τροχο(κατι που κανει το μαμα διαφορικο), απλα τον ελευθερωνει για να μη κουρδισει στριβοντας. ουσιαστικα στριβεις με την δυναμη του εσωτερικου τροχου.
το έχω καταλάβει αυτό αλλά δεν αλλάζει την ερώτηση μου
υπάρχει σωστή κ λάθος τοποθέτηση?
Ναι και παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. Εγώ το έβγαλα και το "ρύθμισα" 2 φορές αλλά και πάλι δε δούλευε σωστά (εξηγώ παρακάτω τι εννοώ).
αυτό που δεν πιάνω, είναι πως σε χαμηλή πρόσφυση, οι τροχοί μπορεί να έχουν την τάση να κινηθούν με διαφορετική ταχύτητα (στιγμιαία ας πούμε πως ένας βρίσκεται στον αέρα ή βρίσκει περισσότερη λάσπη κτλ)? πως ξεχωρίζει δηλ αυτό από την διαφορετική ταχύτητα που έχουν οι τροχοί στις στροφές
Όταν ο ένας τροχός είναι σε συνθήκες μηδενικής πρόσφυσης (πχ στον αέρα), τα διαφορικό μένει κλειδωμένο, γι' αυτό θα δεις ότι γυρνάει και ο τροχός που είναι στον αέρα. Όταν ο τροχός έχει πρόσφυση (πχ σε στροφή), τα ελατήρια πιέζουν την καστάνια προς τα έξω και πηδάει δόντια (ο χαρακτηριστικός θόρυβος που ακούγεται από το διαφορικό) οπότε ο τροχός μπορεί να γυρνάει με διαφορετική ταχύτητα από τον απέναντι.
Στην ουσία τώρα, όπως έχω ξαναπεί και σε άλλο ποστ αυτό που νε ενόχλησε πολύ είναι α) ότι είναι απαράδεκτο για ένα εξάρτημα που προορίζεται για ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο να θέλει πατέντες για να μπει (τρόχισμα ροδέλες) και β) στις στροφές όπου έμπαινα χωρίς γκάζι έκανε έντονα σκορτσαρίσματα τα οποία ήταν άκρως εκνευριστικά και ήταν ο λόγος που το έβγαλα. Πιθανώς με μεγαλύτερα ελαστικά (λόγω βάρους και αδράνειας) να δουλεύει καλύτερα αλλά γενικά το θεωρώ απαράδεκτο.
Στα θετικά του είναι ότι ακόμα και σε παγωμένο χιόνι (και προσοχή στο γκάζι βέβαια) δούλευε πολύ καλά χωρίς να τετακέ και προβλήματα.
Εν κατακλείδι θα σου έλεγα να το ξεχάσεις και να πας σε 100% locker.
Ξαναείδα το πρώτο βιντεάκι:
http://www.youtube.com/watch?v=kL0hPEOStGk. Μετά το 6 λεπτό εξηγεί τι παίζει με τις πιέσεις... Στην ευθεία υπάρχει πίεση στον κεντρικό πίρο κ από τις 2 μεριές. Στην στροφή, ο πίρος, από την μεριά του τροχού που θέλει να κινηθεί πιο γρήγορα, σταματάει να ασκεί πίεση κ γι αυτό πηδάει δόντια... Οπότε τώρα κατανοητό ποια η διαφορά στις στροφές από την μερική απώλεια πρόσφυσης, αν κ πιστεύω ότι σε εκτός θα υπάρχουν στιγμές που όταν εναλλάξ οι τροχοί θα έχουν μερική απώλεια πρόσφυσης αυτό θα τρελαθεί κ θα δίνει μια στον ένα κ μια στον άλλο (κάτι στα τα σύγχρονα esp ένα πράγμα που σε πάγο-χίονι δεν ξέρουν τι να κάνουν
)
Για την πατέντα που λες είναι λόγω συγκεκριμένης μάρκας? Κάποιος άλλος αντιμετώπισε το ίδιο?
Για τις στροφές που λές, μήπως όντως ήταν ακόμα λόγω ρύθμισης?
Τι στο καλό ρυθμίζει?
Από μάρκες ποιες παίζουν?
Οι λόγοι που το σκέφτομαι είναι οι εξής:
α) Πολύ πιο φτηνός από τα λόκερς με αέρα
β) ΔΕΝ είναι αξεσουάρ ΜΟΝΟ για εκτός
Προβληματισμοί:
α) Ο διχασμός χρηστών - πρώην χρηστών
β) Η παραδοχή δυσκολίας στην διαδικασία εγκατάστασης (χωρίς να καταλαβαίνω τι θέλει ρύθμισα ακόμα)
γ) Για το αν οι ιδιοτροπίες μας θα "παντρευτούν"
δ) Ζημιές αλήθεια βγάζει? αυτά τα δοντάκια δεν τρώγονται? κ καταπονεί αρκετά περισσότερο τα ήδη υπάρχοντα μέρη του αυτοκινήτου?
Πάντως με ένα γρήγορο γοογλινγκ είδα πως αρκετοί το προτιμούν σε μεγαλύτερα 4χ4...
Ευχαριστώ για τις μέχρι στιγμής τοποθετήσεις σας...