Αδερφέ τι να σου πω ... είμαι πραγματικά πολύ ευχαριστημένος με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Καταπίνει εμπόδια γλυκά και μαλακά, σε γρήγορα κομμάτια δεν κοπανιέσαι ωσαν το φραπέ χωρίς να αισθάνεσαι ότι κάνεις εκπτώσεις στη σταθερότητά του, κλίσεις φυσιολογικές για το ύψος του αυτοκινήτου χωρίς καμία αίσθηση ανασφάλειας και απαραμιλλη ποιότητα κατασκευής ... άκου μια ιστορία για να καταλάβεις τι εννοώ...
Όταν έφτασαν με το καλό από αμερική βούρ στο μάστορα για εγκατάσταση ... τα 3 μπαίνουν κανονικά και στο τέταρτο δυστυχώς κάθεται η μλκια ... σπάμε τη βαλβίδα του αζώτου ευτυχώς χωρίς να χυθεί καθόλου λάδι ... με τα πολλά έρχεται καινούρια βαλβιδούλα (+3 καβάτζα) από αμέρικα ... βάζω το αμορτισέρ σε μια τσάντα πόλο στην πλάτη καβαλάω τη μηχανή και βγαίνω εθνική με κατεύθυνση βουλκανιζατέρ για γέμισμα ... στην πορεία δυστυχώς κόβονται τα λουριά της τσάντας και με 100χλμ αυτή πέφτει στην άσφαλτο ανοίγει και βλέπω το αμορτισέρ από τον καθρέπτη να φέρνει τούμπες στην εθνική, το πατάνε και ένα δυο αυτοκίνητα και σταματάει στην άκρη του δρόμου (ευτυχώς δεν σκότωσα κανένα χριστιανό) ... σταματάω και εγώ και σαν τον τρελό μπαίνω στη ροή (το πως είναι άλλο θέμα) το σηκώνω και λέω από μέσα μου "μεγάλε την έκατσες, πάει το αμορτισέρ κλπ κλπ" Αντί βουλκανιζατέρ πάω από τη δουλειά του Αντώνη να του δείξω τα κατορθώματά μου ... φτάνω και από τα νεύρα μου αρχίζω να το πετάω κάτω βρίζοντας την τύχη μου ... ο Αντώνης ως πιο ψύχραιμος το σηκώνει και μου λέει "φίλε νομίζω ότι το αμορτισέρ δεν έχει πάθει τίποτα εκτός από κάποια σημάδια που έχει...χαλάρωσε". Η πλάκα είναι πως είχε δίκιο ... χωρίς να αλλάξω τίποτα (και εδώ να τονίσουμε πως υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξεις ότι γουστάρεις ... από μπουκάλα μέχρι και βαλβιδούλες που επηρεάζουν σκληροτητα μαλακότητα), απλά γεμίζοντάς το με λάδι και άζωτο το αμορτισέρ μετά από μερικές μέρες εγκαταστάθηκε στο αυτοκίνητο και λειτουργεί κανονικότατα
Σα μόνα αρνητικά η άρνηση επαγγελματιών του χώρου για οποιαδήποτε βοήθεια όταν μάθαιναν ότι τα έφερα μόνος μου πλήν των παιδιών στην Hotbits, το μικρό παίδεμα στα πίσω μέχρι να βρώ τον κατάλληλο συνδυασμό από ροδέλες έτσι ώστε να μην ακουμπάνε στην πανάρ και τα ελατήρια, η έλλειψη ανταλλακτικών στην εγχώρια αγορά γεγονός που θα σε καθυστερήσει κανά 20ήμερο αν χρειαστείς κάτι (με αντιστάθμιση βέβαια τις τιμές στις οποίες πωλούνται αυτά στην αμέρικα (το τελωνείο δεν το βάζω γιατί για μικρά αντικείμενα δεν παίζει)) και τέλος η όποια ταλαιπωρία στο να βρείς κάποιον που μπορεί να βάζει πάνω από 180psi άζωτο (και εδώ τίθεται και ένα θέμα το οποίο βίωσα ... πως γίνεται να πουλάει καποιος αμορτισέρ που στα σπέκς τους γράφουν ότι δουλεύουν με 200 ή και παραπάνω psi ... να λέει πως είναι και επισκευαστής ... και να μην μπορεί να γεμίσει με 200 psi ... )
Τιμές τώρα ... για 5 αμορτισέρ (γιατί έφερα και τιμονιού το οποίο δυστυχώς δεν έμπαινε λογω μεγέθους) πλήρωσα γύρω στα 700-750 ευρώ με μεταφορικά και τελωνείο.
Αυτά εν ολίγοις
Υ.Γ.: Αντώνη γράφοντας τόση ώρα όλα αυτά συνηδοτοποιώ ότι χωρίς τη βοήθειά σου ακόμη θα έψαχνα ή θα τα είχα κάνει ένα μπιπ και μισό! Σε ευχαριστώ για όλα ρε φίλε και κυρίως για την υπομονή σου