α) Η γεωμετρία του αυτοκινήτου δεν αλλάζει βάζοντας ένα 100% μπλοκέ.
β) Και οι μηχανές (δίκυκλα) σουζάρουν. Συνήθως πρέπει να το θες για να το κάνεις.
γ) για on-road απλά το απενεργοποιείς, και έχεις ένα κανονικό διαφορικό όπως τώρα.
δ) για off-road, δε σημαίνει οτι το κουμπώνεις και πας.... για 2-3 μέτρα θα σου χρειαστεί, για να περάσεις ένα νεροφάγωμα.
ε) το jimny θα παραμείνει jimny. Δε θα γίνει ποτέ GTI. Ξέχνα το "ορεξάτος".
στ) τα lsd όπως και το Torsen, σε οριακές καταστάσεις είναι μη προβλέψιμα. Θελει πολύ εξάσκηση για να πάρει το αποτέλεσμα που ζητάει ο οδηγός.