Αποστολέας Θέμα: Βάσεις κινητήρα - transfer  (Αναγνώστηκε 2234 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Βάσεις κινητήρα - transfer
« στις: Απρίλιος 26, 2007, 08:52 »
Μια και διαπίστωσα ότι έχω μια κομμένη βάση κινητήρα, τις οποίες είχα αλλάξει πριν ένα μήνα, γνωρίζει κανείς αν υπάρχουν ανθεκτικότερες βάσεις από τις εργοστασιακές ?

Κάτι σε PU (πολυουρεθανικές, όπως της Powerflex για τα 106 πχ), ή κάτι ανάλογο ?

Μια καλή ιδέα θα ταν να γίνει το ίδιο και στο transfer, έχω και εκεί μία κομμένη...
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Βάσεις κινητήρα - transfer
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 27, 2007, 14:34 »
Πως το kατάφερες στο μοτέρ αυτό??
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 27, 2007, 16:01 από IronΜan »
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Βάσεις κινητήρα - transfer
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 27, 2007, 15:20 »
Πως το λατάφερες στο μοτέρ αυτό??
Δε θέλει και πολύ πρόεδρε, κι εγώ την έχω αλλάξει (μάλλον από τους κραδασμούς στο enduro)... ::) ::) ::)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Βάσεις κινητήρα - transfer
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 27, 2007, 15:59 »
Αυτή τη φορά μου έκοψε του συνοδηγού τη βάση, είχα αλλάξει και τις δύο, πριν ένα μήνα, γιατί κυκλοφορούσα 2 και βάλε χρόνια με κομμένη τη βάση του οδηγού...

Μάλλον δεν αντέχουν τα άλογα...!
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Βάσεις κινητήρα - transfer
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 27, 2007, 16:02 »
Πως το λατάφερες στο μοτέρ αυτό??
Δε θέλει και πολύ πρόεδρε, κι εγώ την έχω αλλάξει (μάλλον από τους κραδασμούς στο enduro)... ::) ::) ::)

Πρόεδρε μου, δεν κάνω eduro >:D lol
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: Βάσεις κινητήρα - transfer
« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 28, 2009, 12:19 »
καλημερα!επειδη δεν θελω να ανοιξω καινουργιο θεμα θα ηθελα να ρωτησω σχετικα για τις 2 βασεις του transfer.μηπως ειναι καλυτερα να αντικατασταθουν απο σιδερενιες?οι αλουμινιου το ξερετε οτι σπανε για πλακα.χθες εσπασα και την αριστερη!
σιγουρα θα μπει ποδια αλλα καποιος φιλος μου ειπε οτι σπανε απο τη δυναμη(στρεβλωση) και οχι επειδη βρισκει(διαφωνω...)
προσωπικη μου αποψη να παραμεινουν οι αλουμινιου και να τοποθετηθει ποδια.
δευτερη λυση ειναι να βαλω σιδερενιες(ιδιοκατασκευη) και ποδια.μηπως ομως με τις σιδερενιες θα εχω κραδασμους?
τι προτεινετε?????????ευχαριστω.

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Βάσεις κινητήρα - transfer
« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 28, 2009, 12:34 »
Οι βάσεις ΔΕΝ έχουν να κάνουν με την ποδιά..... ξέχνα το....

Κόβονται από τη κόντρα δύναμη του τράνσφερ σε σχέση με το διαφορικό.

Η ιστορία μου :

-Κόπηκε στην αρχή το σινεμπλοκ του οσηγού.
-Αλλάγή σινεμπλοκ με περαστή βίδα.
-Στρέβλωση βάσης τρανσφερ.
-Αλλαγή βάσης με ιδιοκατασκευή
-Στρέβλωση της δεξιάς βάσης
-Ενίσχηση δεύτερης βάσης - ιδιοκατασκευή
-Στρέβλωση και επιδιόρθωση βάσης σασί
-Αλλαγή όλου του συστήματος με βάση ZOR
-Κοψιμο βάσης σασί οδηγού
-Καινούρια ιδιοκατασκευή - ΣΩΘΗΚΑ επιτέλους....

Τώρα περιμένω να σκάσει το τρανσφερ κάποια στιγμή, και να ψάχνω τα γρανάζια μέσα στη λάσπη.


Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Βάσεις κινητήρα - transfer
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 28, 2009, 14:53 »
Είναι λογικό να κόβονται οι βάσεις του transfer όταν βάζουμε πιο κοντά γρανάζια και ακολούθως μεγαλύτερα λάστιχα, οι ροπές στρέψης που ασκούνται σ' αυτό από τη μεγάλη αντίσταση της κινητικής αλυσίδας του άξονα είναι πολύ μεγάλες. Κανονικά θέλουμε και άλλα κορωνοπήνια για να αντισταθμίσουμε μέρος αυτής της δύναμης στρέψης από τους μεγάλους τροχούς οπότε να μειωθούν οι δυνάμεις περιστροφής στο transfer...
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: Βάσεις κινητήρα - transfer
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 28, 2009, 21:20 »
Είναι λογικό να κόβονται οι βάσεις του transfer όταν βάζουμε πιο κοντά γρανάζια και ακολούθως μεγαλύτερα λάστιχα, οι ροπές στρέψης που ασκούνται σ' αυτό από τη μεγάλη αντίσταση της κινητικής αλυσίδας του άξονα είναι πολύ μεγάλες. Κανονικά θέλουμε και άλλα κορωνοπήνια για να αντισταθμίσουμε μέρος αυτής της δύναμης στρέψης από τους μεγάλους τροχούς οπότε να μειωθούν οι δυνάμεις περιστροφής στο transfer...

δεν εχω κανει μεγαλες αλλαγες.λαστιχα 215/75/15 φοραω.τιποτα αλλο.

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: Βάσεις κινητήρα - transfer
« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 28, 2009, 21:30 »
μολις εφτιαξα τελικα σιδερενιες βασεις 12mm παχος λαμαρινας!εβαλα την αριστερη και μαλλον αυριο και τη δεξια γιατι θελει λιγο δουλιτσα ακομα.μεχρι και τωρα πηγαινα με σπασμενη βαση,με δεμενο τον λεβιε απο μεσα με την πορτα!!! lol
σε περιπτωση που παθω ζημια παλι και ειδικα στο τρανσφερ θα βαλω transfer απο 413 και 30αρια και ξεκιναμε για αλλα μετα!!! lol lol lol
ευχαριστω για τις πολυτιμες βοηθειες! >ilov<