Αποστολέας Θέμα: Τρέμουλο ρελαντί, όταν είναι μισο-κρύος ο κινητήρας  (Αναγνώστηκε 3330 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Το τελευταίο διάστημα, όταν ο κινητήρας είναι μισο-κρύος (περίπου από 60/65 έως 85 οC ) και σταματήσω σε φανάρι, οι στροφές ανεβοκατεβαίνουν ανεξέλεγκτα (αναφέρω παρακάτω τρία στιγμιαία ενδεικτικά παραδείγματα, από τρεις διαφορετικές μέρες):

816  τη μια στιγμή και την επόμενη   479
528  τη μια στιγμή και την επόμενη  610
496  τη μια στιγμή και την επόμενη  560

Μόλις η θερμοκρασία σταθεροποιηθεί στις κανονικές τιμές (περίπου 86  οC), οι στροφές στο ρελαντί κυμαίνονται περιξ των 700 (που είναι και το φυσιολογικό) και σταματά το τρέμουλο.

Παρακάλώ τα φώτα σας

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Τρέμουλο ρελαντί, όταν είναι μισο-κρύος ο κινητήρας
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 18, 2016, 16:09 »
Θα ξεκινούσα με καθάρισμα της βαλβίδας ρελαντί. Όταν είναι κρύο υπάρχει μια μηχανική βαλβίδα στο G μοτέρ (στο Μ δεν γνωρίζω) όπου ρουφάει αέρα και μετά το φίλτρο (πανω στην εισαγωγή εκεί που είναι οι υποπιεσεις). Επίσης δες μήπως κάποιο σωληνάκι υποπίεσης θέλει αντικατάσταση.
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: Τρέμουλο ρελαντί, όταν είναι μισο-κρύος ο κινητήρας
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 19, 2016, 12:53 »
Ευχαριστώ, Φάνη!!

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: Τρέμουλο ρελαντί, όταν είναι μισο-κρύος ο κινητήρας
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 15, 2016, 09:38 »
Τελικά, καθαρίστηκε η βαλβίδα EGR και τώρα είναι εντάξει